2019-05-07, 19:38
Medlem
Astrorbits avatar
Säsongens lågpunkt var vid säsongspremiären Heif - Norrköping, när det stod en Gnome-tjej på helsinborgsläktare och gjorde gnome dansen (wow) under måljingeln.
Citera
2019-05-08, 11:05
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Säsongens lågpunkt var vid säsongspremiären Heif - Norrköping, när det stod en Gnome-tjej på helsinborgsläktare och gjorde gnome dansen (wow) under måljingeln.

Pic or it didnt happen.
Citera
2019-05-08, 15:30
Medlem
DikTs avatar
Vet inte om man blev så mycket klokare på polisens agerande efter dagens 08-special med polisen i studion...
https://www.youtube.com/watch?v=xLhX3GbgYRs

Fråga: Varför inför ni tuffare regler?
Svar: För att bengaler är olagliga

Fråga: Jo det förstår vi. Men varför prioriterar ni det så högt?
Svar: För det är jättefarligt

Fråga: Men det stämmer ju inte
Svar: Men det är ändå olagligt

Tillbaka till början...
Citera
2019-05-08, 23:29
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vet inte om man blev så mycket klokare på polisens agerande efter dagens 08-special med polisen i studion...
https://www.youtube.com/watch?v=xLhX3GbgYRs

Fråga: Varför inför ni tuffare regler?
Svar: För att bengaler är olagliga

Fråga: Jo det förstår vi. Men varför prioriterar ni det så högt?
Svar: För det är jättefarligt

Fråga: Men det stämmer ju inte
Svar: Men det är ändå olagligt

Tillbaka till början...

Videon verkar inte finnas längre, fungerar inte för mig iallafall.
Citera
2019-05-09, 07:58
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Videon verkar inte finnas längre, fungerar inte för mig iallafall.
Nytt försök
https://www.youtube.com/watch?v=7DcCtYTrzgo
Citera
2019-05-10, 13:31
Avslutad
Bajen har alltså sålt fler plåtar till matchen mot Sirius än Dif sålt till "nordens hetaste derby* "

*enligt gårdarna själva alltså.
Citera
2019-05-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Bajen har alltså sålt fler plåtar till matchen mot Sirius än Dif sålt till "nordens hetaste derby* "

*enligt gårdarna själva alltså.

Pinsamt få sålda faktiskt, men mycket mer än bara publiksiffran som avgör hur stor en match är.

Vet fortfarande inte varför ni ältar publiksiffror hela tiden dock. Är det för att ni för första gången sedan er existens äntligen blivit bäst på någonting?
Citera
2019-05-10, 13:47
Medlem
Salorms avatar
Varför får bajen en hemmamatch på en fredag? Fattar inte SvFF att de redan gravt alkoholiserade supportrarna tar det som en förfest? Hade lätt velat ha fredagsmatcher.. Vem fan har ni sugit av för att få den?
Citera
2019-05-10, 13:56
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Pinsamt få sålda faktiskt, men mycket mer än bara publiksiffran som avgör hur stor en match är.

Vet fortfarande inte varför ni ältar publiksiffror hela tiden dock. Är det för att ni för första gången sedan er existens äntligen blivit bäst på någonting?
Man vill ju lyfta det man är bra på.
Hade bajen inte dragit mer folk så hade det väl varit något om "Vem bryr sig om publik och titlar när vi ändå fick högst betyg i snyggast-tröjor-omröstningen i Aftonbladet. STIL och KLASS är ALLT."
Citera
2019-05-10, 14:19
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varför får bajen en hemmamatch på en fredag? Fattar inte SvFF att de redan gravt alkoholiserade supportrarna tar det som en förfest? Hade lätt velat ha fredagsmatcher.. Vem fan har ni sugit av för att få den?

Vår första fredagsmatch på hemmaplan sen uppflytten. Innan dess var senaste fredagsmatchen på hemmaplan 2012 mot Assyriska (rätta mig gärna om jag har fel).

Ni hade fredagsmatch mot kff 2015 har jag för mig. Råttorna hade en ifjol mot Sirius om jag inte minns galet. Man har säkert haft flertalet innan dess dock.
Citera
2019-05-10, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891

Har man följt debatten inför detta derby så har gårdarna enbart fokuserat på att påtala hur jävla stort mötet mellan Dif och Aik är. Men prat visar sig bara vara prat.

Men visst, ett derby kan vara hett utan att man blandar in publiken, men då får ni övertyga skåningarna, göteborgarna, norrlänningarna och smålänningarna först.
Citera
2019-05-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Man vill ju lyfta det man är bra på.
Hade bajen inte dragit mer folk så hade det väl varit något om "Vem bryr sig om publik och titlar när vi ändå fick högst betyg i snyggast-tröjor-omröstningen i Aftonbladet. STIL och KLASS är ALLT."

Exakt det här, men kan tycka det har gått till överdrift senaste år. Gnaget hånade aldrig oss så mycket ( möjligtvis när vi var 5000 på stadion) och då har/hade vi fjärde högst publiksnitt i norden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in