2019-05-10, 17:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vår första fredagsmatch på hemmaplan sen uppflytten. Innan dess var senaste fredagsmatchen på hemmaplan 2012 mot Assyriska (rätta mig gärna om jag har fel).

Ni hade fredagsmatch mot kff 2015 har jag för mig. Råttorna hade en ifjol mot Sirius om jag inte minns galet. Man har säkert haft flertalet innan dess dock.

Minns knappt kff 2015.. Jag förespråkar mer fredagsmatcher hemma! Bättre förfest kan man ju inte hitta!
Citera
2019-05-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Har man följt debatten inför detta derby så har gårdarna enbart fokuserat på att påtala hur jävla stort mötet mellan Dif och Aik är. Men prat visar sig bara vara prat.

Men visst, ett derby kan vara hett utan att man blandar in publiken, men då får ni övertyga skåningarna, göteborgarna, norrlänningarna och smålänningarna först.

Vilken debatt? Tycker det har varit ovanligt tyst inför denna match. Gnaget sålde iaf ut sin sektion på någon timma om jag hörde rätt.

Skillnaden mellan 22000 och 28000 är inte så stor. Fel folk stannar förhoppningvis hemma.
Citera
2019-05-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Ni hade fredagsmatch mot kff 2015 har jag för mig. Råttorna hade en ifjol mot Sirius om jag inte minns galet. Man har säkert haft flertalet innan dess dock.

Sirius förra året, Trelleborg 2008. Innan dess var det 1987. I år har vi Sundsvall borta en fredag (teoretiskt var Örebro borta i år en fredag, men långfredagen).
Citera
2019-05-10, 21:57
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Sirius förra året, Trelleborg 2008. Innan dess var det 1987. I år har vi Sundsvall borta en fredag (teoretiskt var Örebro borta i år en fredag, men långfredagen).
Vi hade även en borta mot Mjällby 2013 om jag inte minns fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Minns knappt kff 2015.. Jag förespråkar mer fredagsmatcher hemma! Bättre förfest kan man ju inte hitta!
Instämmer
Citera
2019-05-10, 22:19
Medlem
Måste nog som råtta ge en eloge till vraken, 21k mot sirius, inte illa.
Citera
2019-05-10, 23:16
Medlem
Citat:
Varför får bajen en hemmamatch på en fredag? Fattar inte SvFF att de redan gravt alkoholiserade supportrarna tar det som en förfest? Hade lätt velat ha fredagsmatcher.. Vem fan har ni sugit av för att få den?
Vi har gått igenom det här. Vi har Allsvenskans sämsta matchdagar i år. En fredagsmatch var välkomnat men ändrar inte det faktumet.
Citera
2019-05-11, 01:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vi har gått igenom det här. Vi har Allsvenskans sämsta matchdagar i år. En fredagsmatch var välkomnat men ändrar inte det faktumet.

Ni har alltid det sämst, men ni kommer ändå alltid att luta er tillbaks och börja diskutera publik då allt annat är emot er... Det är sen gammalt
Citera
2019-05-11, 02:15
Medlem
Citat:
Ni har alltid det sämst, men ni kommer ändå alltid att luta er tillbaks och börja diskutera publik då allt annat är emot er... Det är sen gammalt
Jag skiter i publiksiffror, tala för dig själv.
Citera
2019-05-11, 07:33
Medlem
stickslaps avatar
Citat:

De enda som konsekvent pratar publiksiffror är ni. Släpp det nu.
Citera
2019-05-11, 09:59
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Är det för att ni för första gången sedan er existens äntligen blivit bäst på någonting?

Vad är ni bäst på? Ingenting? Nä ok.
Citera
2019-05-11, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Vad är ni bäst på? Ingenting? Nä ok.

Hade den ledande tifo-gruppen i många år. Skulle även säga att vi gjort bäst bränningar de senaste åren, samt även minst hybris i Stockholm.
Citera
2019-05-11, 13:26
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickslap
De enda som konsekvent pratar publiksiffror är ni. Släpp det nu.
Ännu en nybajare? Ni startar publiksnack, vi är dumma nog att haka på diskussionen.. end of story
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in