2019-05-08, 18:19
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Åh nej, jag verkar också ha missat vad som hänt här inne igår. Var det en helt ny sanvän som kom in i tråden och ”bidrog”? Låt mig gissa, alla är falska och kriminella - utom T?!

Jaaaaa! Och jag missade det mesta
Den nya sanvänen skrev något om att vi bara ljuger och T talar sanning, och det var så sjukt mycket pajkastning fram och tillbaka mellan två användare, och jag missade typ hälften för att jag var tvungen att sova
2019-05-08, 18:29
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Att Kimpa är i farten igen och viglar upp mupparna till olika konflikter igen förvånar mig inte
Faktiskt är det nog så. Det är ett tjafs mellan K. och P. och vem ska man inte kunna dra nytta av i sitt bråk/uppvigling? Naturligtvis man tar den som är proffs på intriger och sådant skit! Terese är ett bra "vapen" att bruka i sådana här tillfällen.

Det fanns "spänningar" mellan dem på rättegången. Enligt min moster, var P. rädd strax innan rättegången startade. P. sade att det kanske kunde bli bråk "för något hon inte sagt" och pratade med domstolsvakten. Det hände inget, men de satt inte tillsammans varken inne i salen eller utanför i pausen.
I inläggen på fejjan den 30 mars finns en del av tjafset. K. hade någon inspelning där P. sagt att hon låtsas vara Tereses vän för att kunna "sätta dit Terese".

På något sätt har K. lyckats få över Terese på sin sida och det hettar genast till. Att personer som tidigare varit så pass osams så att de har anmält varandra ett otal gånger nu plötsligt grävt ner stridsyxan är bara otroligt märkligt. Det finns något jäkligt udda i allt detta. Och dessa skyr inget för att kunna ställa till ett helvete för den andra.
2019-05-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Nu är det visst Malin som har förstört moppen:

http://forumbilder.se/I5CA2/tessan-moppe
Det påståendet går inte att ta på allvar.

De är ännu ett konto för "K-Å R" som jag tror är morbror till M/K.

Konton för denne K-Å R har skrivit en massa skit om M/K i åratal.
2019-05-08, 18:39
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Jaaaaa! Och jag missade det mesta
Den nya sanvänen skrev något om att vi bara ljuger och T talar sanning, och det var så sjukt mycket pajkastning fram och tillbaka mellan två användare, och jag missade typ hälften för att jag var tvungen att sova
Var detta på kvällen? Synd att jag missade det. Men plikten kallade för min del, men det kommer säkert fler tillfällen.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-08 kl. 18:41.
2019-05-08, 18:51
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det påståendet går inte att ta på allvar.

De är ännu ett konto för "K-Å R" som jag tror är morbror till M/K.

Konton för denne K-Å R har skrivit en massa skit om M/K i åratal.

Det fetade: Jag tar det inte på allvar, inte överhuvudtaget, tycker bara att det är roligt

Ja, de är släkt på något vis, men jag är inte säker på hur.
Han har 5 (!!) konton på Facebook:
http://forumbilder.se/I5CA2/kar

Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Var detta på kvällen? Synd att jag missade det. Men plikten kallade för min del, men det kommer säkert fler tillfällen.

Kvällen/natten. Jag gick och la mig omkring halv ett, och då var det full rulle.
Skulle ha varit vaken någon timme till känner jag såhär i efterhand
2019-05-08, 18:57
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Det fetade: Jag tar det inte på allvar, inte överhuvudtaget, tycker bara att det är roligt

Ja, de är släkt på något vis, men jag är inte säker på hur.
Han har 5 (!!) konton på Facebook:
http://forumbilder.se/I5CA2/kar

Kvällen/natten. Jag gick och la mig omkring halv ett, och då var det full rulle.
Skulle ha varit vaken någon timme till känner jag såhär i efterhand
Aha, då hade jag somnat. Men som sagt, det kommer säkert fler av samma sorts inlägg. Vissa ser ju inte sin begränsning och lägger ner försöken att få Terese verka som en ängel.
2019-05-08, 19:02
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Aha, då hade jag somnat. Men som sagt, det kommer säkert fler av samma sorts inlägg. Vissa ser ju inte sin begränsning och lägger ner försöken att få Terese verka som en ängel.

Visst är det så.
Helt fascinerande att de orkar lägga ner tid på att skapa en användare för att kunna vara aktiv i någon timme innan de blir avstängda.
Och ingen av dem kan hålla sig till reglerna.
Alltid personangrepp på människor som överhuvudtaget inte ens har med detta att göra.
En av de som fick mycket skit igår är Kapten Rödskäggs ex, och hon har verkligen inget med denna soppa att göra.

Det dröjer nog ca 4 dagar till nästa sanvän dyker upp.
2019-05-08, 19:07
Medlem
Pågår just nu en strid mellan kimpa och morbrodern på fb😂
2019-05-08, 19:11
Bannlyst
Jag vet säkert att det är Malin/ Kimpa som förstört Tessans moped. Malin sa det till m k mig idag och detta vet Tessan redan om så nu är det slutdiskuterat
2019-05-08, 19:12
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Pågår just nu en strid mellan kimpa och morbrodern på fb😂

Uff, orkar inte hänga med i svängarna.. Vem är morbrodern och till vem är han morbror?
2019-05-08, 19:13
Medlem
undercoverninjas avatar
Nä nu jäklar!
Nu är det visst K-Å.R och P*rnilla som har förstört moppen!
Kimpa och hennes mor är ju vittnen till det även fast C*rina skrev tidigare:

C*rina Wiklund: O mig med. Vilka tror du det är

Like · Reply · 3h

http://forumbilder.se/I5CA3/tessan-moppe-1
2019-05-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Uff, orkar inte hänga med i svängarna.. Vem är morbrodern och till vem är han morbror?

Kimpas morbror kjell-åke. Skärmdumpar för glatta livet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in