2019-05-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Så här har blatteäcklen betett sig i Sverige i över 30 år.

Vanliga svenskar måste gå samman och konfrontera rassebarbarerna om detta ska sluta, för ert rättsväsende och era ledare kommer inte göra något åt det.

Och med konfrontera menar jag; banka skiten ur, och ***** om det behövs, och de ringer sina inavlade beväpnade kusiner och eskalerar sitt hatvåld.

PS: Ni måste ta hand om alla som ”CaseyRyback” också, de är ett ännu större problem i vägen för vita människor att få leva i fred i Sverige.
Det kommer inte leda till något konstruktivt att misshandla dessa människor, inte så att de kommer ”lära sig” eller något sådant. Tvärtom. De måste dödas. I ett längre perspektiv behöver de deporteras men det är svårare att åstakomma i dagsläget utan politiskt inflytande.

Svenskar behöver skapa gäng och medborgargarden som är nationella. Organisera er i Nordiska motståndsrörelsen och eventuellt liknande organisationer, skapa grupper och firmor som understödjer sagda organisation eller dess motsvarigheter. Med ett brett folkligt stöd och ett organiserat motstånd kan det börja bli lägligt att faktiskt tala invällare som inte beter sig tillrätta, för då är situationen i samhället förändrad och de vet att deras beteende får konsekvenser. Men vi är inte där än.
Citera
2019-05-07, 17:30
Bannlyst
Ok nu har jag fått tag i en av arabsvinens adresser, men är inte 100% säker på att han bor där, men hans anhöriga finns där iaf. Har en kusin i Karlstad som blev milt sagt förbannad när han såg videon. Så snart smäller det kanske Skulle inte vilja vara blatteapan nu.
Citera
2019-05-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Upprinnelsen till händelsen ska ha varit att de spelat hög musik i epan samt ropat arabbögjävel.

Epa traktorer är en ren plåga sommartid. De kan terrorisera bostadsområden i timtal samt är allmänt trafikfarliga.

Då blev det ännu mer förståeligt. Provokation alltså.
Citera
2019-05-07, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
För oss som inte är WT och gillar bilar gör den det. För oss som kan vår historia gör den det. Jag har skrivit till polisen flera gånger efter Power Meet om detta. Det är lagstiftning på gång mot den

Du kan ju inte ett jävla skit, det är det enda som är uppenbart här.
Citera
2019-05-07, 17:33
Bannlyst
Citat:
För oss som inte är WT och gillar bilar gör den det. För oss som kan vår historia gör den det. Jag har skrivit till polisen flera gånger efter Power Meet om detta. Det är lagstiftning på gång mot den

Vet du...jag har ändrat uppfattning. Jag håller med dig. Ända sedan slaget vid Gettysburg, där nordstaternas utomjordiska attacködlor med laserögon visade sig effektiva i strid, har sydstatsflaggan stått mer för slaveri och anti-feminism än önskan om självständighet. Efter det slaget började sydstaterna piska negrer som hämnd bara för att...

Det här hade jag helt glömt bort från skolans historielektioner bara. Tack för att du påminde mig.
Senast redigerad av wazzobazzo 2019-05-07 kl. 17:35.
Citera
2019-05-07, 17:34
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Upprinnelsen till händelsen ska ha varit att de spelat hög musik i epan samt ropat arabbögjävel.

Epa traktorer är en ren plåga sommartid. De kan terrorisera bostadsområden i timtal samt är allmänt trafikfarliga.

Det har du förstås en tillförlitlig källa på eller är det bara hörsägen eller kanske till och med påhittat?
Citera
Medlem
Citat:

Jasså. Och vem skulle då ha motionerat om det och när? Du vet hur lagrum beslutas va? Och exakt hur skulle DU veta det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeljabinsk
Det kommer inte leda till något konstruktivt att misshandla dessa människor, inte så att de kommer ”lära sig” eller något sådant. Tvärtom. De måste dödas. I ett längre perspektiv behöver de deporteras men det är svårare att åstakomma i dagsläget utan politiskt inflytande.

Svenskar behöver skapa gäng och medborgargarden som är nationella. Organisera er i Nordiska motståndsrörelsen och eventuellt liknande organisationer, skapa grupper och firmor som understödjer sagda organisation eller dess motsvarigheter. Med ett brett folkligt stöd och ett organiserat motstånd kan det börja bli lägligt att faktiskt tala invällare som inte beter sig tillrätta, för då är situationen i samhället förändrad och de vet att deras beteende får konsekvenser. Men vi är inte där än.

Nej, behöver inga gäng, det är bättre om ensamvargar skaffar sig verktyg för att på olika orter få dessa bort från jordens yta, i tysthet.

Om det finns personer i varje stad och landsort som går efter öga för öga , då är deras lek snart slut.
Citera
2019-05-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ariskA
Ok nu har jag fått tag i en av arabsvinens adresser, men är inte 100% säker på att han bor där, men hans anhöriga finns där iaf. Har en kusin i Karlstad som blev milt sagt förbannad när han såg videon. Så snart smäller det kanske Skulle inte vilja vara blatteapan nu.

Vi bägge två vet att inte ett skit kommer hända från din kusins håll. Nada.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Namn på babbarna?

"Gärningsman 1" Beige keps, blåjeans och vita gymnastikskor
Amer Assad, Storgatan 65 lgh 1201
665 30 Kil
Personnummer 030404-7434

"Gärningsman 2" mobilfilmar och bär svarta Adidas byxor samt svarta Nike skor
Mohammad Jafari, Kolonigränd 41 lgh 1103
665 32 Kil
Personnummer 030506-6631
Senast redigerad av andersimalmo 2019-05-07 kl. 18:11.
Citera
Medlem
Fast det är någonting som är lite skumt. Undrar om inte EPA-kiĺlen jävlats lite med dom innan.

EPAn kan ju knappast ha stått parkerad där, han måste ju ha kommit körandes och sen av någon anledning stannat till just där.

Men det finns ju inget annat skäl att stanna just där, en meter ut i vägbanan med fronten åt fel håll, än att på ett eller annat sätt få kontakt med personerna han fick stryk av.

Det måste ju nästan ha varit Han som sökte upp dom och inte tvärtom.

Han säger också i filmen "ja, ja jag ska åka här i från" och verkar införstådd med att han upplevs irriterande.

Det ursäktar naturligtvis inte framförallt den sista sparken genom rutan men det kan ju vara intressant att rota lite i vad som föranledde bråket.

Citat:
Ursprungligen postat av Nospeech
Detta är så sant. Någon som bor ens i närheten av Kil och inte långt söderut som mig själv? 2-3 storvuxna grabbar som knackar på vore något, någon av er som kan göra det? Vi behöver fan sätta ett exempel vad som händer nu.

NÅGON här inne?!

Problemet är att det vettiga folk som skulle kunna ha stått upp i sådana här lägen, är just andra epa-grabbar, "raggare", mc-folk, knegare, lokala bonn-grabbar etc

Och det var ju dom första som etablissemanget knäckte totalt mentalt och avväpnade genom att beskriva som lallande redneck tomtar

Inte minst med god hjälp från storstads/höger/akademiker här inne som aldrig i helvete skulle lyfta en näve själva men hellre hånar, wt-markerar och förlöjligar än lyfter fram sina landsmän som skulle kunna ha gjort det. Typ så här:

Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
I egenskap av stockholmare tycker jag också att det är rätt bonnigt och puckat, men alltså, det ÄR en del av raggarkulturen som finns på delar av landsbygden. Alltså, åk ut till Enviken några mil utanför Falun eller liknande. Folk har i princip inte en enda politisk tanke i huvudet, men nog fan åker de runt med "fräna raggarbilar" med sydstatsflagga.

Ja, det är märkligt för någon som inte kommer från den kontexten, men det är knappast rasism eller KKK-runkade som är grunden.

Här har du en...fantastisk...bild från 2016 när raggare åkte igenom Kil. https://www.metro.se/artikel/raggarkaravan-orsakade-trafikkaos-st%C3%A5r-och-pissar-i-dikena-xr

Alltså, det är bonnigt, det är äckligt, det är Eddie Medusa och mycket av det som gör att jag aldrig vill bo på landet. Men jag känner inte att bara brottet att åka i en sån där Epa ska resultera i misshandel. Och att det är en del av raggarkulturen är knappast något de här filurerna missar om de nu bor i Kil. Jag skulle snarare säga att det är som vanligt. Våldsamt ungdomsgäng som söker anledning till bråk. Varför köra "Ey, har du cigg?" som ursäkt när man kan hitta en annan anledning. Som dessutom något kioskmongo på flashback och lite vänsterpartister köper.

För övrigt var det ju knappast kränkta afroamerikaner som såg det som rasistiskt att man hyllade det styret som förslavade deras förfäder. Utan istället rör det sig om ättlingar till folk som bedrev precis lika mycket slavhandel med svarta. Så känner inte riktigt att logiken håller.
Citera
2019-05-07, 17:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferneth
Jag skrev inte att det var min bekant...
Ursäkta läst lite snabbt. Var det de inblandades bekanta till blattarna eller till EPA duon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in