2019-05-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Fan heller, den är symbol för slaveri och bör ligga under HMF precis som röda tyska flaggan med hakkorset mot vit bakgrund

Skitsnack jävla dåre, så du menar alltså att Sydstatsflaggan är en judisk symbol?
Jag menar, de som var slavhandlare var ju judar som sålde människor till både andra judar och folk från andra raser.

Eller menar du slavhandeln på vita europeer som muslimer höll på med?

Fan vad jag är trött på idioter som dig.
Citera
2019-05-07, 17:22
Medlem
Citat:
Araber? Du vet att USA hade slaveri av negrer fram till 1865 va?

Du fattar min poäng. Araber kan inte bli provocerade av sydstatsflaggan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Rasistisk och står för slaveri av folkgrupp. Dessutom står den för uppror mot demokratiskt vald stat

Rasistisk hur? Den STÅR inte för slaveri. Vad menar du med demokratiskt vald stat (sic!)? Kan en delstat bryta sig loss ur en sådan eller måste det verkligen till ett inbördeskrig för att den ska kunna integreras i den större staten på "demokratisk väg"?

Historierevisionism är alltid intressant...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Den symboliserar rasism och slavhandel. Det är inte fräscht att använda sådana symboler 2019. Folk (raggare) borde veta bättre.

Det gör den inte alls. Inte i Sverige. Bara en obegåvad och okunnig blatte påstår det. Du vet, Sverige tillhör inte USA sydliga stater om du nu tror det.
Citera
2019-05-07, 17:23
Medlem
Citat:
Sett videon, men missade Stars and Bars. Epatraktorförare har jag otroligt svårt att sympatisera med, Epatraktorförare som har sydstatsflagga om möjligt ännu svårare att sympatisera med. Ska vi gissa att bilburen ungdom varit provocerande? Som jag sa när jag såg klippet: Vem är det meningen man ska tycka synd om?

Epatraktorförare lyder inte trafikregler utan kör lite som de vill. Ok att de inte ska ha spö för det, men nån måtta får det vara på deras terroriserande av anda människor också.

Kommer det klipp på moppeförare som attackeras kommer jag inte ha några problem att se vems ansvaret är då jag blivit väckt många gånger av moppeförare som kört som dårar ute på somrarna

Upprinnelsen till händelsen ska ha varit att de spelat hög musik i epan samt ropat arabbögjävel.

Epa traktorer är en ren plåga sommartid. De kan terrorisera bostadsområden i timtal samt är allmänt trafikfarliga.
Citera
2019-05-07, 17:24
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Ser ganska fejk ut. Han får en liten spark i rövern, och that's it.

Tror du det är fejk? Allvarligt?
Citera
2019-05-07, 17:25
Medlem
Innebär detta att det är fritt fram att misshandla alla blattar som har flaggor och skit på sina bmwn?
"Ey, din blattehora! Din fucking äckliga muslim flagga har förtryckt kristna!"
Citera
2019-05-07, 17:25
Medlem
För alla som är lite händiga, fixa pdf på luty. Sök på google.
Citera
2019-05-07, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KappaPridexd
Du fattar min poäng. Araber kan inte bli provocerade av sydstatsflaggan.

Semantik. Klart de kan bli provocerade av sydstatsflaggan. Precis som de kan bli provocerade av vädret, myggor och sin egen skugga. Arabkräk är kababla att bli provocerade av precis allt pga sin lägre självbehärskningsförmåga orsakad av generellt underlägsen intelligens.

Med det sagt vet vi inte vad som skett innan videon...

Citat:
Ursprungligen postat av Slim-m
Innebär detta att det är fritt fram att misshandla alla blattar som har flaggor och skit på sina bmwn?
"Ey, din blattehora! Din fucking äckliga muslim flagga har förtryckt kristna!"

Svenskar måste integreras i det nya Sverige. Det betyder JA det är en godtagbar ursäkt. Kolla på USA. När någon skriker "nigger" där så gör det negern fullständigt ansvarsfri om han/hon apar loss. Samma sak bör såklart tas i bruk här. "Svennejävel" = kvick dödsmisshandel.

Svenska politiker vill göra Sverige till mini-USA med raskonflikter och annat tröttsamt. Dock vill man inte löpa linan ut och förespråka liberala vapenlagar för om gemene man kan få tag i vapen utan klydd hade samma förrädarpolitiker genast legat risigt till.
Senast redigerad av wazzobazzo 2019-05-07 kl. 17:29.
Citera
2019-05-07, 17:27
Medlem
lillapaddingtons avatar
Här är deras instagram-konton:
https://instagram.com/jison_11
https://instagram.com/kurdoo201
Är första en afghan?
Senast redigerad av lillapaddington 2019-05-07 kl. 17:30.
Citera
2019-05-07, 17:28
Medlem
Ferneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Då skulle de två blattarna behöva ge sig på många blattar i små gamla BMW. Hälsa din bekant att blattar tar till vilken orsak som helst för att förnedra.

Jag skrev inte att det var min bekant...
Citera
2019-05-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Det gör den inte alls. Inte i Sverige. Bara en obegåvad och okunnig blatte påstår det. Du vet, Sverige tillhör inte USA sydliga stater om du nu tror det.

För oss som inte är WT och gillar bilar gör den det. För oss som kan vår historia gör den det. Jag har skrivit till polisen flera gånger efter Power Meet om detta. Det är lagstiftning på gång mot den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in