2019-05-07, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Namn på babbarna?

Kidsen sprider filmen på snap, står namn och skola på han som sparkar, hände i Kil.
Att svenska killar och tjejer misshandlas sprider sig på filmer på olika expose och vev-konton varje dag.
Lika mycket tjejer som killar som flyger på nån som är i underläge, tragiskt att se vad mycket skit som händer i Sverige.
Senast redigerad av Peterbarnes 2019-05-07 kl. 01:35.
Citera
2019-05-07, 01:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterbarnes
Blattarna är redan namngiva på snap, Kil.

Kil alltså.

Citat:
Hade detta hänt i Kil, där alla känner alla, då hade alla ställt upp från början

Nu behöver ju dock ingen vittna eftersom ljushuvuderna filmade allt.
Citera
2019-05-07, 01:34
Medlem
2-3 st 17-20 åriga små kamelknullare hoppar på en 15 åring, den andra 15 åringen sitter självklart kvar för att slippa stryk, är den som filmar blattarnas lilla hora?

Frågan är vart det här är och när är startskottet på att folk börjar krossa skallar?
Citera
2019-05-07, 01:36
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyWalks
Haha, rätt åt snubben. Precis som jag inte skulle ha någon sympati om en arab blev nedslagen av två svenskar för han åkte runt med en isis-flagga så tycker jag inte heller synd om denna kille.

Sen är det också urlöjligt att en svensk kille flaggar "Dixie colors". Uppenbart bara för att försöka få en reaktion, och nu fick han det han ville, en reaktion.

Typisk jävla Stockholmsdrägg.

Du vet inte hur vanligt det är med Sydstatsflaggan i Värmland och Dalarna.

Pojken fick säkert låna någons EPA som köptes med flaggan på. Har inget med USA att göra, det är snarare en del av kulturen i Östra Svealand.
Senast redigerad av OliverCromwell 2019-05-07 kl. 01:40.
Citera
2019-05-07, 01:37
Medlem
landbandys avatar
Nu blir jag så jävla förbannad på de där förövarna !
Vad har de för anledning att räkna till 3 innan pojken lämnar platsen ? Det är ju allmän väg för fan ! Fattar de inte att de äger inte vägen ??? De äger inte heller bestämmandet över vilka amerikanska flaggor vi sätter upp . I det här landet gillar vi Amerika , deras bilar , deras flaggor , vi kan amerikanska språket flytande , och passar det inte dessa herrar så är det ju bara att dra hem igen .
Den lille grabben gjorde allt för att inte störa deras maktbegär ; sa 3-4 gånger : Ja, jag åker härifrån ! Ja jag åker härifrån ! så om de blev arga på den killen har de inget i det här landet att göra överhuvudtaget , eftersom de blir arga på snälla personer .
Jag hatar dessa människor -riktigt j-a ordentligt . Borde polisanmälas , sparken i ansiktet mot oskyldig bilist och även förnedring på öppen gata . Helvete vad arg jag blir !
Citera
2019-05-07, 01:39
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
2-3 st 17-20 åriga små kamelknullare hoppar på en 15 åring, den andra 15 åringen sitter självklart kvar för att slippa stryk, är den som filmar blattarnas lilla hora?

Frågan är vart det här är och när är startskottet på att folk börjar krossa skallar?

Det är viktigt att veta när det här hände. hände det för typ tre år sedan så är det nog old news. Och inget att göra åt.
Citera
Bannlyst
Jag står på epa-traktor-killens sida, men kan bara säga: ger du dig in i leken, var då beredd att slå tillbaka. Och när du slår tillbaka: slå hårt, gärna med ett järnrör.

Kriget fortsätter. Bättre lycka nästa gång!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BubbasBoy
Jo, det e fan sant. Såg en video på en snubbe på besök i ryssland som inte kunde uppföra sig. Folk frågade varför då han faktiskt är GÄST i landet. Snubben levererade inte, men det gjorde ryssarna.

Så jävla trött ibland.

#fullsomfan

/BubbasBoy

Din stereotyp av ryssarna är inkorrekt. På gatorna är det tjetjenerna (muslimer) som bestämmer, det är inte heller ovanligt att ryssarna får stryk av tjetjener mitt på dagsljuset i Moskva..

På tal om kaukasiska muslimer... Chabib (27-0 UFC) är en av dom.
Citera
2019-05-07, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Typisk jävla Stockholmdrägg.

Du vet inte hur vanligt det är med Sydstatsflaggan i Värmland och Dalarna.

Och? Det gör det okej då eller? Det är säkert vanligt att springa runt med Daesh flaggan i visa delar av mellanöstern också, det ändrar ju inte meningen med flaggan. Ta mitt exempel, hade du haft samma reaktion om 2 svenskar slog ned en arab med isisflaggan i bakrutan? Nä, då skulle samma folk sitta här och hurra.

Trashigt att använda våld, trashigt att ha en sydstatsflagga. Alla i denna video är ett gäng losers och tycker inte synd om någon. För min del skulle alla kunna försvinna och det skulle troligen göra jorden en bättre plats.
Citera
2019-05-07, 01:41
Medlem
Kil i värmland, haha ja nu får väl de hårda skogshuggarna o gruvgubbarna visa vad de går för..
Inte ett skit kommer att hända, svensken är helt impotent.

Ingen ide att sitta och varva upp sig själv när inte en behörig käft kommer att göra något ändå.
Citera
2019-05-07, 01:43
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Nu blir jag så jävla förbannad på de där förövarna !
Vad har de för anledning att räkna till 3 innan pojken lämnar platsen ? Det är ju allmän väg för fan ! Fattar de inte att de äger inte vägen ??? De äger inte heller bestämmandet över vilka amerikanska flaggor vi sätter upp . I det här landet gillar vi Amerika , deras bilar , deras flaggor , vi kan amerikanska språket flytande , och passar det inte dessa herrar så är det ju bara att dra hem igen .
Den lille grabben gjorde allt för att inte störa deras maktbegär ; sa 3-4 gånger : Ja, jag åker härifrån ! Ja jag åker härifrån ! så om de blev arga på den killen har de inget i det här landet att göra överhuvudtaget , eftersom de blir arga på snälla personer .
Jag hatar dessa människor -riktigt j-a ordentligt . Borde polisanmälas , sparken i ansiktet mot oskyldig bilist och även förnedring på öppen gata . Helvete vad arg jag blir !
Vad skulle du ha gjort om du såg det här I R L? Jag skulle stoppat kackerlackan från att fortsätta göra något mot den lilla pojken, och hade han försökt gjort något, skulle jag försökt knocka han direkt!
Senast redigerad av SnilleFix 2019-05-07 kl. 02:37.
Citera
2019-05-07, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SillyWalks
Haha, rätt åt snubben. Precis som jag inte skulle ha någon sympati om en arab blev nedslagen av två svenskar för han åkte runt med en isis-flagga så tycker jag inte heller synd om denna kille.

Sen är det också urlöjligt att en svensk kille flaggar "Dixie colors". Uppenbart bara för att försöka få en reaktion, och nu fick han det han ville, en reaktion.

Är du svensk? Och skrattar åt en man av ditt eget folk, av ditt eget blod, som blir misshandlad av främlingar? Du är ett vidrigt äckel, en avkomma till en sugga som blivit våldtagen av ett gäng babianer, det är vad du är, förbannade jävla ynkrygg!

Den som inte står vid sitt eget folks sida och sina bröders och systrars sida i alla lägen är en förbannad jävla ynkrygg och jag kan bara säga: vänta själv på den reaktion som lär drabba dig en vacker dag, skitsvin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in