Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Om inga lokala grabbar styr upp det hela, så hoppas jag verkligen att NMR eller något liknande kliver in. Gör de inte det, så kan de stå där i sina kyparkläder och kotlettfrilla på nästa "manifestation" med fanborg och skit som ena jävla cucks! Då är det mycket snack och ingen verkstad alls! Det måste delas ut örfilar och snytingar och babbarna måste se att nu har en gräns passerats! Annars är det helt kört!
Känns hemskt att säga det, men detta är faktiskt ett gyllene tillfälle för NMR att verkligen vända opinionen till deras fördel med en liten publicerad "aktion" mot den dampande Amer Assad och hans brushor som vi nu vet har terroriserat det annars harmoniska Kil i flera år och polisen har lagt ner skiten hela tiden trotts två videobevis från helt olika incidenter. Det är inte förrns nu som polisen faktiskt agerar eftersom det inte skulle se så proffsigt ut annars. Till och med brottsbekämpning har blivit politiskt i denna bananrepublik.
Så ja alla NMR anhängare här, nu har ni hela Sveriges uppmärksamhet, ska ni göra något för att få positiv bekräftelse så är detta en bra tidpunkt.
Tyvärr har det nått såhär långt och jag skyller nästan uteslutande på politiker och journalister för att extremistorganisationer växer när folk blir desperata och inte längre finner någon säkerhet från rättsväsendet utan istället nästan ber om att "någon ska städa upp".
PS: Med aktion så menar jag ingenting mer än några ruttna ägg på gatan, alltså inget avhugget grishuvud, brinnande kors eller krossade fönster.