2019-05-04, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskig-gubbe
Vad jag hört släpptes hon i måndags.
Var har du hört det ? Stod det inte att hon häktad just för att hon riskerar att förstöra utredningen om hon släpps i häktningen? Den rutan är ikryssad.
Citera
2019-05-04, 12:18
Medlem
Märkligt att släppa någon dagen/dagarna efter häktning. De köper jag inte.
Citera
2019-05-04, 12:29
Medlem
Brutes avatar
Är det ologiskt att bli släppt från häktning om man erkänner brott och bidragit med info, så att det är utredningstekniskt uppklarat? Jag menar då även om fängelse skulle finnas i straffskalan.

//Brute
Citera
2019-05-04, 12:37
Medlem
Om IS nu är släppt kan jag inte tänka mig att straffet kommer bli hårt, om hon ens döms.
Citera
2019-05-04, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska
Nej, tror också att det är rent skitsnack att hon skulle vara ute.
Citera
2019-05-04, 12:49
Medlem
SurTrollets avatar
Hon är ju rätt porrig så jag förlåter henne!
-Släpp fångarna loss det är vår...

Nej men allvarligt så hoppas man att hon åtm blir av med jobbet för sådant "beteende" kan ju inte vara acceptabelt inom yrket(?).
Citera
2019-05-04, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Hon är ju rätt porrig så jag förlåter henne!
-Släpp fångarna loss det är vår...

Nej men allvarligt så hoppas man att hon åtm blir av med jobbet för sådant "beteende" kan ju inte vara acceptabelt inom yrket(?).

Hon borde satsa på en modell karriär nu och kanske öppna sin Instagram igen, hon är nog inte medveten över hur många fans hon har fått på grund den här tråden. Inte för vad hon gjorde, men för hur hon ser ut!
Citera
2019-05-04, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Är det ologiskt att bli släppt från häktning om man erkänner brott och bidragit med info, så att det är utredningstekniskt uppklarat? Jag menar då även om fängelse skulle finnas i straffskalan.

//Brute
Nej, det är inte ologiskt utan är precis vad som brukar ske om det inte handlar om våldsbrott/narkotikabrott och långa fängelsestraff.
Citera
2019-05-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hon borde satsa på en modell karriär nu och kanske öppna sin Instagram igen, hon är nog inte medveten över hur många fans hon har fått på grund den här tråden. Inte för vad hon gjorde, men för hur hon ser ut!
Hon är nog mycket medveten om att hon aldrig haft några fans av någon annan anledning än sitt utseende. I något sammanhang.
Citera
2019-05-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute

//Brute
Ja hon golade väl och blev släppt.
Citera
2019-05-04, 16:16
Medlem
Djävligt flexibel brud. Ena dan är hon ihop med en snutjävel andra dan med nån gängledare i Märsta.. Haha jag vet inte vilket som är värst.
Citera
2019-05-04, 17:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska

Det är inte direkt ett typ av brott där hon kan försvåra utredningen eller är en flyktrisk. Hon kan bara sitta hemma och invänta dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in