Var har du hört det ? Stod det inte att hon häktad just för att hon riskerar att förstöra utredningen om hon släpps i häktningen? Den rutan är ikryssad.
Är det ologiskt att bli släppt från häktning om man erkänner brott och bidragit med info, så att det är utredningstekniskt uppklarat? Jag menar då även om fängelse skulle finnas i straffskalan.
Hon är ju rätt porrig så jag förlåter henne!
-Släpp fångarna loss det är vår...
Nej men allvarligt så hoppas man att hon åtm blir av med jobbet för sådant "beteende" kan ju inte vara acceptabelt inom yrket(?).
Hon borde satsa på en modell karriär nu och kanske öppna sin Instagram igen, hon är nog inte medveten över hur många fans hon har fått på grund den här tråden. Inte för vad hon gjorde, men för hur hon ser ut!
Är det ologiskt att bli släppt från häktning om man erkänner brott och bidragit med info, så att det är utredningstekniskt uppklarat? Jag menar då även om fängelse skulle finnas i straffskalan.
//Brute
Nej, det är inte ologiskt utan är precis vad som brukar ske om det inte handlar om våldsbrott/narkotikabrott och långa fängelsestraff.
Hon borde satsa på en modell karriär nu och kanske öppna sin Instagram igen, hon är nog inte medveten över hur många fans hon har fått på grund den här tråden. Inte för vad hon gjorde, men för hur hon ser ut!
Hon är nog mycket medveten om att hon aldrig haft några fans av någon annan anledning än sitt utseende. I något sammanhang.