Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Nu var det JokerMannan som frågade efter ett par silverörhängen. Örhängen som hade stort värde för henne. Var det geocaheörhängena eller andra hängen?
Vi fick aldrig svar på detta.
Ne precis ...hmm ...
Ja det undrar jag också ,om de där förbaskade örhängena hade någon slags värde för den som mördade henne ? Kanske denne hade gett henne dem som present ? Maybe ? Vem vet ?
Det var utifrån att Jokermannen började skriva om de försvunna örhängena som jag funderade på om någon "fått med sig" dem i bara farten ...usch ...känns så illa ,detta scenario...och att sen personen som gjort detta , dribblar omkring på motorvägen ...helt absurt ju !
Då är det ju som OzzieTheOwl skrev ... undrar man ju ....om den som pratar utanför "tantGrå : s" är den som även snubblar runt nere vid motorvägen ?
Vem gjorde vad , och vem är den skyldige??
Och var de/den som pratade utanför tanten verkligen inblandade i det hela ? Såg personen i huset om det var två personer , eller hörde hon någon prata i telefon ? Det är också en undran ?
Har jag fattat fel när det gäller vilka som samtalade utanför husen ? Var det INNAN eller EFTER Lena dog ? Någon som kan tala om det rätta ?
( Spekulation )