Citat:
(det fetade, längst ned)Jag tar upp detta (det fetade) igen. Anna Ardin. Gotländskan från forna Broderskapsrörelsen och nuvarande Tro och solidaritet, som gått in för att sänka Julian Assange. Samma Anna Ardin som är kompis med Irmeli Krans. Samma Irmeli Krans som i sin tur är väldigt bundis med i synnerhet Debbie. Och som har vänner i hela makteliten. Nu kanske det börjar bli dags för mig att börja prova ut en välsittande foliehatt - men ponera att Irmeli Krans - som var den som försökte forcera fram en anmälan om våldtäkt mot Assange från Sofia Wilén - vilket fick Anna Ardin att faktiskt anmäla Assange - ponera att Irmeli Krans sammanförde Debbie Nujen med Anna Ardin för att diskutera juridiken kring Assange och vem vet vad mer. I så fall är de bundna till varandra inte bara genom vänskap, utan även genom Assange-affären. Och den affären kan vara gigantisk rent politiskt och vara intimt förbunden med Sveriges relation till främst USA. Den ytterst svaga beviskedja man snärjt Assange med brister direkt om den sätts i rejäl belysning. Och Debbie vet kanske något om detta. Vilket i så fall skulle kunna förklara det närmast totala mörkandet av Debbie Nujens brott - om hon är den svagaste länken. Ett långskott - jag vet - men visst är det lite intressant att fundera kring dessa mycket märkliga affärer ändå?
Ett mycket välriktat långskott, om jag får gissa.
Och visst ÄR det intressant att fundera kring dessa märkliga affärer, absolut!
Jag vill inte drifta för mkt offt, men ändå ställa frågan om varför ingen svensk MSM, nu när Julian Assange är högaktuell, återaktualiserar vad som framkommit i FU rörande JA under hans vistelse i Sverige? FU finns ju på nätet. MSM vill verkligen mörka vad man vet om hur det gått till?
Debbie Nujens [ev] roll i det här rävspelet kring JA bör vi försöka titta närmare på. Det kan då inte hjälpas att hon fortlöpande kan läsa allt vi skriver här.
Fast inte vad som tas via PM..