Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-05-03, 18:44
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zekkeg
Jag prövade att ändra inställningen att jag söker matchningar av bägge könen vilket resulterade i att jag fick 50 likes på 30 minuter från män. Tror ni det påverkar ELO negativt om man gör detta?

Efter en timme bytte jag tillbaka endast till kvinnor. Under denna timme hade jag 120 likes från män och 0 från kvinnor.

Om man byter land från Sverige till ett land där man får massvis av likes av kvinnor, är även detta dåligt för ELO?

Hehe, man kanske skulle testa att se hur sugen grabbarna är på en
Var svepte du?
Citera
2019-05-03, 18:51
Medlem
Bara för mig som appen jävlas med idag? Loggas ut hela tiden och säger att jag inte har ett konto osv
Citera
2019-05-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Bara för mig som appen jävlas med idag? Loggas ut hela tiden och säger att jag inte har ett konto osv
Loggats ut 3 ggr och nu tar den mig till ny användare när jag loggar in med mobilnr, blir duktigt less om mitt konto har försvunnit
Citera
2019-05-03, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Loggats ut 3 ggr och nu tar den mig till ny användare när jag loggar in med mobilnr, blir duktigt less om mitt konto har försvunnit

Ja riktigt skumt, och om man väl kommer in och ska kolla någon matchning man har så går inte det utan appen hänger sig typ istället
Citera
2019-05-03, 19:04
Medlem
zebra121s avatar
Om jag väljer att svepa på män istället (jag är man) , kommer det då upp män som också söker män för mig så jag vet om vi jobbar på samma våglängd? Eller kan de söka damer? ja ni fattar.
Citera
2019-05-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Hehe, man kanske skulle testa att se hur sugen grabbarna är på en
Var svepte du?
Bosatt i huvudstaden.

Män är män, det spelar ingen roll om de är straight eller homosexuella, de är fucking djur. Jag började använda Tinder igen igår, la in nya bilder som jag har fått bra feedback på från kvinnliga vänner men har endast fått en matchning som dessutom skrev direkt till mig men jag har inte fått något svar tillbaka från henne.
Citera
2019-05-03, 20:02
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Bosatt i huvudstaden.

Män är män, det spelar ingen roll om de är straight eller homosexuella, de är fucking djur. Jag började använda Tinder igen igår, la in nya bilder som jag har fått bra feedback på från kvinnliga vänner men har endast fått en matchning som dessutom skrev direkt till mig men jag har inte fått något svar tillbaka från henne.

OK, jag förstår. Men sveper då killar på killar elr hur funkar det? Kommer du upp i flödet trots att de är straight? Förstår du min fråga jag skrev i ett separat inlägg?
Citera
2019-05-03, 20:28
Medlem
Citat:
OK, jag förstår. Men sveper då killar på killar elr hur funkar det? Kommer du upp i flödet trots att de är straight? Förstår du min fråga jag skrev i ett separat inlägg?
Under discovery valde jag både män och kvinnor, då dyker jag upp i män som är homosexuellas flöde. Jag kommer upp i flödet på alla män som har män som val under discovery. Min fråga är dock obesvarad gällande ELO och jag hoppas någon har ett svar.

Vi alla vet att många män svepar höger på de flesta kvinnorna som riktiga primater men detta gäller även män som letar efter andra män, blä.
Citera
2019-05-03, 20:35
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Under discovery valde jag både män och kvinnor, då dyker jag upp i män som är homosexuellas flöde. Jag kommer upp i flödet på alla män som har män som val under discovery. Min fråga är dock obesvarad gällande ELO och jag hoppas någon har ett svar.

Vi alla vet att många män svepar höger på de flesta kvinnorna som riktiga primater men detta gäller även män som letar efter andra män, blä.

Vad är discovery menar du? Där du väljer män eller kvinnor under inställningar? Räcker det för att komma upp i gay-flödet?
Citera
2019-05-03, 21:45
Medlem
Hiss eller diss på bilder där man är topless (enbart i syfte att showa off)? Man tänker att tjejer säkert gillar det de ser, men kan ju vara att swipar vänster istället bara för de tycker man "skryter". Ska sägas att jag inte är någon direkt bodybuilder, men ser ändå vältränad ut.
Citera
2019-05-03, 21:57
Medlem
Citat:
Vad är discovery menar du? Där du väljer män eller kvinnor under inställningar? Räcker det för att komma upp i gay-flödet?
Jag menar under inställningar ja, gender eller kön räcker med att komma upp i mäns flöde.

Jag väntar fortfarande på om någon vet om det påverkar ens ELO om man ändrar gender / kön inställningarna.
Citera
2019-05-04, 00:59
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Jag menar under inställningar ja, gender eller kön räcker med att komma upp i mäns flöde.

Jag väntar fortfarande på om någon vet om det påverkar ens ELO om man ändrar gender / kön inställningarna.
påverka negativt eller positivt? vet inte varför man skulle vilja gå så långt att sätta sig som homosexuell såvidare man nu inte är lagd åt det hållet eller väldigt nyfiken, lite väl extremt dont you think?
finns flera sätt att hålla sin elo stabil såsom att inte swipea för mycket, skriva till sina matchningar, inte byta bilder/presentation för ofta, har skrivits mycket om detta tidigare men att få reda på om just din teori fungerar kan bli svårt.

rätt säker på att tinder gjorde en uppdatering kring deras algoritm för inte så längesen, mer om det går att läsa här: https://www.theverge.com/2019/3/15/18267772/tinder-elo-score-desirability-algorithm-how-works

får du inga matchningar med tjejer du kan tänka dig vara intresserad av eller om dom helt enkelt är skitfula eller inga matchningar öht så ge upp skiten och ge dig ut i verkliga livet, att träffa en tjej på ett naturligt sätt blir automatiskt så mycket mer spännande och givande och detta är något jag själv börjat göra mer och mer, det blir ett mer genuint intresse och inte någon man bara vill knulla och dumpa, har lovat mig själv att ta bort appen och hålla mig ifrån den under hela sommaren då det inte finns någon bättre årstid för att träffa folk och framförallt tjejer.
Ta det från någon som kan på gränsen till välja och vraka på tinder, 99% av dom är ingenting att ha och byter ut dig snabbare än du hinner komma med din välmenade öppningsreplik som du tänkt på i ett par dagar medans resterande har slutat svara eller inte lett någon vart för även de som du tycker har ett mediokert utseende, inte kan bjuda på sig själva, ta några form av intiativ och rentav bara är tråkiga "normala" svenska tjejer har upp mot tusental killar ståendes i kö för dom, detta har jag själv bevittnat när tjejer jag träffat har visat sin tinder.

nu mår jag ha ådragit mig en viss skada utav att ha använt tinder så mycket men jag tror att jag kan få medhåll från andra långtidsanvändare att tinder för 3-4 år sedan? absolut, världens guldmina men nu...?
Senast redigerad av pulverhonung 2019-05-04 kl. 01:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in