Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-15, 18:33
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Så du förstår alltså inte att folk har olika smak?

Har dock tackat nej till sex med tjejer som ser bra ut ett antal gånger i mitt liv, så även där har du fel.

Varför ljuger man på ett forum?
Kom igen, du har alltså suttit och tacknat nej till sex på tinder?
Citera
2020-08-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag med, många gånger. Kom in i matchen din jubelidiot
Citera
2020-08-15, 18:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Roligt att du säger så med tanke på att du tidigare länkade bilder på extremt retuscherade modeller.

Det är väl egentligen rätt ointressant för mig vad för typ av tjejer du tycker är snygga. För du fattar väl att smak är subjektivt?

Och hon du länkade till precis är inte min typ helt enkelt. Inte svårare än så.

Jag är hemma ikväll för att jag är bakis; tackar som frågar.

Och du kan ju ha haft en trevlig dejt igår om du är bakis idag, det vet ju inte vi

Jag håller med det du säger om smak, det en gillar kan en annan ogilla, var och en må ju försöka hitta den som man tycker är snygg/söt/vacker eller vad man nu söker. Och vad man bedömer som bra fru- material varierar nog ungefär lika mycket som olika smak kring utseende, beroende på vem man är själv, så det blir ju dumt att gå efter vad någon annan tycker.
Citera
2020-08-15, 18:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Ja, det har jag gjort. Både på Tinder och IRL.

Man är väl för fan inte konstant sugen.
Citera
2020-08-15, 18:37
Medlem
Citat:
Eller full of shit

Fast du är ute och cyklar! Tinder är en ytlig fucking app. Hur vet du ens att hon är dålig?
Bara för att du är bottenskrapet på Tinder så ska vi få skit.
Citera
2020-08-15, 18:38
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Och du kan ju ha haft en trevlig dejt igår om du är bakis idag, det vet ju inte vi

Jag håller med det du säger om smak, det en gillar kan en annan ogilla, var och en må ju försöka hitta den som man tycker är snygg/söt/vacker eller vad man nu söker. Och vad man bedömer som bra fru- material varierar nog ungefär lika mycket som olika smak kring utseende, beroende på vem man är själv, så det blir ju dumt att gå efter vad någon annan tycker.

Exakt!
Nu var jag inte på date igår. Men jag hade kunnat vara det.

Ja, precis!

Jag tycker absolut att tjejen som Dixie länkade såg bra ut. Men hon var inte min typ, så jag skulle svajpat vänster helt enkelt.
Tycker inte att det är särskilt kontroversiellt.
Citera
2020-08-15, 18:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Som sagt, jag har fler dejter på tinder inbokade än dig men blev ombedd att inte vanhedra äktenskapet.

Förlåt en dum fråga, och kanske till och med helt OT, men tror du att det är någon tävling i vem som får flest matchningar eller har flest bokade dejter?
Ifall du är en snygg kvinna i 30-års ålder är det väl inget konstigt ifall du får både matchningar och dejter, det gläds jag åt, men bättre då att beskriva hur männen har gjort för att få dig att vilja gå på dejt, så kan den man som vill ha lite tips läsa det och få chansen att lyckas bättre med dom kvinnor han uppskattar på Tinder.
Citera
2020-08-15, 18:50
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Förlåt en dum fråga, och kanske till och med helt OT, men tror du att det är någon tävling i vem som får flest matchningar eller har flest bokade dejter?
Ifall du är en snygg kvinna i 30-års ålder är det väl inget konstigt ifall du får både matchningar och dejter, det gläds jag åt, men bättre då att beskriva hur männen har gjort för att få dig att vilja gå på dejt, så kan den man som vill ha lite tips läsa det och få chansen att lyckas bättre med dom kvinnor han uppskattar på Tinder.

Nej men jag tål inte lögner
En snubbe som knappt har matchningar på tinder kallar andra tjejer för medelmåttor och menar att det är dålig kvalitet på Tinder. Finn 5 fel på det hela. Vem är det vi pratar med egentligen? Carl Philip eller Bernadottes ättling?

Det är exakt det han inte vill ha eftersom han leker allan ballan på ett forum med 0 matchning på tinder
Citera
2020-08-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ja, det har jag gjort. Både på Tinder och IRL.

Man är väl för fan inte konstant sugen.
Eller hur, som att man satt startklar med picken i näven och bara inväntade en invit.

Det mest skrämmande är att hon förmodligen inte skojar, hennes världsbild är aningen skev
Citera
2020-08-15, 18:55
Medlem
Citat:
En snubbe som knappt har matchningar på tinder kallar andra tjejer för medelmåttor och menar att det är dålig kvalitet på Tinder. Finn 5 fel på det hela. Vem är det vi pratar med egentligen? Carl Philip eller Bernadottes ättling?

Det är exakt det han inte vill ha eftersom han leker allan ballan på ett forum med 0 matchning på tinder
Men vi driver ju med dig din stackare, du ska skita i mina matchningar din mupp.

Dessutom lyfter jag över de bästa från Tinder till annan mer privat app, så de som är kvar i listan på Tinder är inte mina favoriter. De har kvalificerat sig vidare 💥😁💥😁
Citera
2020-08-15, 18:59
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Men låt honom leka då
Citera
2020-08-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ingen singelman sitter hemma och tackar nej till sex med kvinnor som ser bra ut på Tinde
Just därför gör vi som är smarta det, tjejerna är ovana vid det och de triggas av det. De vill inte ha lättfotade töntar, precis som killar med klass inte vill ha lätta tjejer.

På vår nivå funkar det så serru, men du är inte här uppe och kan således inte veta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in