Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-01, 22:03
Medlem
Ett litet tips: när ni ska ta snacket från Tinder till annan plattform (för det vill ni, oftast), fråga om hennes nummer istället för Snapchat. På hennes snap blir du en i mängden - i inkorgen får du en annan status.
Citera
2019-05-01, 22:49
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Men sänk din range till t ex 25 dårå och du behöver väl inte bestämma dig i förväg om du ska träffas eller inte

Beror väl på vem det är

Nivean ger ju bra råd som vanligt haha

puss på er två asså

Inte ens 25r är bra.

Var fan är töserna på landet någonstans?

Har dessa inget internet eller???
Citera
2019-05-01, 23:26
Medlem
Jag är 25år och skaffade tinder första gången i december och har använt den flitigt i perioder då jag behövt. Målet med varför jag skaffade appen var att stilla min sexlust efter att jag blivit singelpappa, vilket jag trivs skitbra med. Dom jag har pratat med har jag snabbt varit öppna och ärliga med varför jag är på tinder, dvs jag tycker det är kul att träffa nytt folk och skulle kemi finnas så utbyter jag gärna närhet, inga dejter eller förhållanden. Som jag har förstått det uppskattas ärligheten väldigt mycket, folk tackar trevligt nej tack eller tvärtom. Jag bor i en liten stad ca 40k invånare och har sedan december alltid haft någon att träffa (fast jag är kräsen) då jag är barnledig varannan vecka. Mitt stora trumfkort är att jag har en bra kropp vilket jag har skyltat med på en av mina bilder. Dom 7 som jag hunnit träffat hittils har varit mellan 21-38år och har väl legat på 7-8 i skalan.
Citera
2019-05-02, 00:31
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Ett litet tips: när ni ska ta snacket från Tinder till annan plattform (för det vill ni, oftast), fråga om hennes nummer istället för Snapchat. På hennes snap blir du en i mängden - i inkorgen får du en annan status.
En i mängden är du överallt när det kommer till internetdejting, syftet med snap är ju dessutom att försäkra sig om att personen inte ser helt annorlunda ut kontra bilderna på tinder, jag har blivit sönder catfishad och skulle aldrig få för mig att träffa någon om jag inte fått se realistiska bilder på personen, är man dock inte orolig över det här så har du en bra poäng, känns iofs lite utdaterat att sitta och smsa oavsett..
Citera
2019-05-03, 01:05
Medlem
Bolennarts avatar
Om en tjej dyker upp om och om igen fast jag swajpat iväg en, vad har hänt då? Har personen laddat om sidan och dyker upp igen?
Citera
2019-05-03, 02:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolennart
Om en tjej dyker upp om och om igen fast jag swajpat iväg en, vad har hänt då? Har personen laddat om sidan och dyker upp igen?
Välkänd bugg, alltså ett app-fel.
Citera
2019-05-03, 07:51
Medlem
zebra121s avatar
Är det någon som använt Tinder över tid och misslyckats med att få ligga?
Citera
2019-05-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Är det någon som använt Tinder över tid och misslyckats med att få ligga?
Jag. Haft Tinder i snart fyra år och inte lyckats nappa en enda gång. Senast så fick man ´´Du har varm personlighet, men du är inte i min typ´´ av en tjej som vägde över 100 kg.

Jag har provat alla möjliga tips och lösningar och det är fortfarande noll. Samma läge ute i verkligheten.
Citera
2019-05-03, 12:09
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Jag. Haft Tinder i snart fyra år och inte lyckats nappa en enda gång. Senast så fick man ´´Du har varm personlighet, men du är inte i min typ´´ av en tjej som vägde över 100 kg.

Jag har provat alla möjliga tips och lösningar och det är fortfarande noll. Samma läge ute i verkligheten.

Okej, jag förstår. Hmmm...... Det var tråkigt att höra. Tär på självförtroendet? Hur ser du ut?
Du e inte ensam iaf.
Citera
2019-05-03, 12:33
Medlem
Matsu-sans avatar
Blev bannlyst. Bråkade för mycket med feminister.
Ganska skönt ändå. Överlägset bästa dejtingappen jag haft. Det är väl bara att bli munk.
Citera
2019-05-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Okej, jag förstår. Hmmm...... Det var tråkigt att höra. Tär på självförtroendet? Hur ser du ut?
Du e inte ensam iaf.
Det tär inte på självförtroendet för att de är åtminstone ärliga med vad de tycker om mig.
Utseendet är jag missnöjd med, men jag kan inte göra något åt mina gener som jag har ärvt.

Hade det handlat om defekter och brister som kan fixas med plastikkirurgi så hade det varit lättare, men mina brister kan inte tas bort med plastikkirurgi.
Du kan inte förstora ögonen, bli väck med en kort näsa och ändra ansiktsdragen.
Citera
2019-05-03, 17:03
Medlem
Jag prövade att ändra inställningen att jag söker matchningar av bägge könen vilket resulterade i att jag fick 50 likes på 30 minuter från män. Tror ni det påverkar ELO negativt om man gör detta?

Efter en timme bytte jag tillbaka endast till kvinnor. Under denna timme hade jag 120 likes från män och 0 från kvinnor.

Om man byter land från Sverige till ett land där man får massvis av likes av kvinnor, är även detta dåligt för ELO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in