2019-04-26, 17:03
Medlem
lifesentences avatar
Liten update på läget.

Har nu lagt in 10mg YK-11 och 15mg S-23, delar upp dosen så jag tar hälften på morgonen och hälften på kvällen. Beställde från SC-Pharma, tog några dagar att få men tabletterna vare extremt bra tryckta.

Ang. Pip. Jag har definitivt satt nålen för lågt på gluten, tror det kan ha varit en stor orsak till varför jag hade så ont. Senaste sticket körde jag i höjt med början av ass cracket och långt ut på sidan, nu två dagar efter så har jag minimalt ont.

Här kommer lite mått på mig. Kan vara kul att veta och jämföra, alla mått är ett varv runt kroppen och spänner mig (förutom hals, mage, axlar, höft).

Hals - 40
Bröst - 118
Mage - 88
Armar - 38
Axlar - 122
Lår - 63
Vader 41
Runt höfter - 104

Kommer att göra en kost dagbok under ca 3 dagar så ni kan få en ärligare bild av vad jag äter.

Tills vidare!
Senast redigerad av lifesentence 2019-04-26 kl. 17:05. Anledning: Extra text
Citera
2019-04-26, 17:55
Medlem
caecos avatar
Kul med en ny kurrapport! Har själv testat YK-11, men blev bara en kortare tid p.g.a problem i privatlivet. Uppdatera gärna vad du tycker om det.
Citera
2019-04-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Tack för tipset! Det kanske blir lite lite fibrer från bara broccoli och morot, ska ner till life i helgen och kommer lägga det i korgen!

Mvh

Ja, det borde du verkligen göra! Kör 1 rågad tesked morgon och innan du går och lägger dig

Husk Naturlig fiber ska du köpa isf, köp inte färdiga doseringar utan den med löst pulver i. Mvh Lenny
Citera
2019-05-02, 15:06
Medlem
lifesentences avatar
Tjenare!

Kuren
Nu tycker jag att lite styrka håller på att smyga sig på, vikterna ökar lite hela tiden och det jag tidigare har kört på har blivit mindre ansträngande. Det ser även ut som att lite nya ådror börjar hitta sin väg till ytan, inte mycket dock.

Prepp
Har kört lägsta rekommenderade dos på s-23 och yk-11 nu ett par dagar och höjde igår till dubbla dosen på båda. Imorgon så sätter jag det 7e sticket om jag har räknat rätt.

Test E 350mg e5d
s-23 30mg ed
yk-11 20mg ed
Arimidex 0.5 e3d
HCG 500iu 2xV

Bieffekter
Har varit lite trött dom senaste dagarna, det behöver inte bero på kuren utan kan också vara att saker och ting börjar blomma nu när solen kommer fram och är sjukt pollenallergisk.

Näsblod, brukar komma i samband med att jag måste snyta mig mer. Händer ca en gång om dagen men blöder mycket näsblod i perioder.

Ökad kroppsbehåring, rakar kroppen och tycker att det växer aningen snabbare nu specifikt på benen.

Små finnar på axlar, rygg och hårbotten. Inte särskillt illa ca 3-5 små rackare på axlarna.

Effekter
Sover väldigt bra.
Mycket energi på dagarna och gymmet.
Bättre tryck, starkare och känner mig återhämtad efter pass snabbare.
Hungrig.

Träning
Tränar just nu 2ggr om dagen uppdelat morgon och kväll. Dricker inte någon pwo eller så innan gymmet men båda passen är det lika bra tryck i, är sällan trött när jag är vaken så det är inga problem för mig att ha energi i kropp och knopp under passen. Minns inte om jag skrev det tidigare men har även bytt gym till ett sjukt mycket bättre, ligger några minuters promenad från mig och erbjuder riktigt schyssta amerikanska maskiner, bra musik och gamla vikter som klingar fint i varandra. Det är ett sånt gym man bara skulle kunna drömma om faktiskt haha.

Kost
Äter ungefär som jag skrev i tidigare inlägg fast lite mer. Det blir frukost plus 3 måltider bestående av fisk, potatis och grönsaker. Jag märker stor skillnad på hur mycket lättare magen smälter den maten jag äter nu från skillnad till min gamla kost, efter måltiderna så sväller magen inte upp och efter ca 1h så känns det knappt som jag ätit, vilket är skönt.

Jag hoppas effekterna av allt börjar kicka igång snart så det blir lite mer att skriva om..
Tills vidare!
Citera
2019-05-02, 15:32
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence

Näsblod, brukar komma i samband med att jag måste snyta mig mer. Händer ca en gång om dagen men blöder mycket näsblod i perioder.

Välskrivet inlägg, ser ut att rulla på fint. Citerade det enda som väckte lite extra uppmärksamhet. Näsblodet, du skriver visserligen att du har lätt för att blöda näsblod men samtidigt tar du upp det under biverkningar. Jag undrar om du har koll på dina värden gällande HB och EVF? Vissa personer får förhöjt HB och EVF av testosteron och HCG (hur det är med SARMS kan ingen med säkerhet svara på). Om du fortsätter blöda näsblod varje dag under en längre period skulle jag kolla upp detta om jag var dig.
Citera
2019-05-02, 17:07
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Välskrivet inlägg, ser ut att rulla på fint. Citerade det enda som väckte lite extra uppmärksamhet. Näsblodet, du skriver visserligen att du har lätt för att blöda näsblod men samtidigt tar du upp det under biverkningar. Jag undrar om du har koll på dina värden gällande HB och EVF? Vissa personer får förhöjt HB och EVF av testosteron och HCG (hur det är med SARMS kan ingen med säkerhet svara på). Om du fortsätter blöda näsblod varje dag under en längre period skulle jag kolla upp detta om jag var dig.

Tack!

Jag skrev näsblod under biverkningar för att det finns massa saker det kan bero på. Dock så har jag blött näsblod hela livet, ibland 3ggr per dag och ibland inget alls på en månad. Det händer mest när det är varmt, torr luft eller mycket pollen. När jag duschar, böjer mig ner, stressar, nyser eller något liknande så brukar det börja blöda. Har varit och ”bränt” i näsborrarna eller vad det heter men det blev typ bara värre.

Ang blodprov så har jag inte gjort några. Jag hade planer på att göra det nu denna månad men har varit tvungen att betala lite annat skräp, nästa månad kommer jag dock göra werlabs XL.

Mvh
Citera
2019-05-02, 17:26
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Högre blodtryck ger ju detta, brukar inte vara farligt i kort perspektiv.
Citera
2019-05-02, 17:58
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo

Ursäkta glömde skriva det i min uppdatering.
Jag tar blodtryck typ varannan dag och det har helt klart blivit bättre sen jag började kuren. Vanligtvis har jag haft högt runt 135/75 och uppåt, nu dom 6 senaste gångerna har jag runt 127/72. Kan för skoj skull ta blodtrycket när jag börjar blöda näsblod nästa gång.

Mvh
Citera
2019-05-02, 18:37
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo

Du har helt rätt Boo. Men jag tänkte att det var mindre sannolikt för TS med tanke på motionsnivån, kosthållningen och dosnivån. HB och EVF kan ju dra iväg för vissa redan på moderata doser och kunde, i vart fall för mig när jag var aktiv, skapa en viss benägenhet att blöda näsblod (och ibland påverka blodtryck).
Citera
2019-05-03, 10:35
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Du har helt rätt Boo. Men jag tänkte att det var mindre sannolikt för TS med tanke på motionsnivån, kosthållningen och dosnivån. HB och EVF kan ju dra iväg för vissa redan på moderata doser och kunde, i vart fall för mig när jag var aktiv, skapa en viss benägenhet att blöda näsblod (och ibland påverka blodtryck).

Sant. Jag bara tyckte det var den vanligaste förklaringen då även testo i moderata doser kan ha den effekten, men nu visade det sig att så inte var fallet.
Citera
2019-05-05, 14:37
Medlem
lifesentences avatar
(10 dagar på sarms, 7e sticket)
Form
Har studerat kroppen noga under helgen för att ärligt kunna säga ifall jag ser någon skillnad i spegeln.
Det jag kan se lite skillnad på är höjden och bredden på trapsen när man kollar framifrån. Axlarna är lite fylligare och rundare speciellt rear delts. Triceps lateral head är aningen mer svullen och man kan följa den längre ner mot fästet, i en front dubble bicep är det långa delen av tricepen lite mer svullen.
Underarmar mer definierade och fylligare lite mer synliga ådror. Magrutorna är lite mer definierade. Vastus Lateralis är större och skapar snygga cuts vid knät. Lite ådror börjar synas på låren.

Vikt + 2kg
Hals + 1cm
Bröst 0
Mage - 1cm
Armar + 1.5cm
Axlar + 4
Lår + 0.5
Vader 0
Rumpa + 1

Träning
Nästa vecka så kommer jag ändra från att köra 12 reps till ca 8. Har legat i hypertrofi zonen ganska länge och skulle vilja köra lite tyngre och se hur kroppen reagerar. Utöver det så går träningen bra, livet är lugnt och min rutiner med dubbla pass verkar vara bra för mina energinivåer och tankar som snurrar i huvudet på dagarna. Ska kanske lägga in lite konditionsträning nu när snön har smällt och solen faktiskt värmer.

Styrkan på gymmet i morse var annorlunda från hur den brukar vara, det var framsida lår, glutes och vader. I hack squat hade jag helt klart en annan explosivitet, vikterna kändes typ lika tunga men flyttade sig i en annan hastighet. Svårt att säga hur mycket uthålligheten och styrkan har ökat men nu börjar jag märka skillnad.

förra veckan ass to grass hack squat
80x12 - lätt
120x12 - ansträngande
160x12 - ganska tungt

I morse
80x12 - lätt
120x12 - lätt
160x12 - ansträngande
200x10 - tungt

Samma nummer gäller ungefär för den benpress jag kör efter.

Peace!
Senast redigerad av lifesentence 2019-05-05 kl. 14:38. Anledning: Stravfel
Citera
2019-05-06, 08:17
Medlem
lifesentences avatar
Kostdagbok
Jag har skrivit 3 dagars kostbok men orkar inte lägga upp hela pga. att de flesta dagarna ser likadana ut, speciellt mat-mässigt. Det som skiljer sig mellan dagarna är tider jag äter, vilar, mängd vatten och om något ändras i kosten så är det fisken, potatisen och portionsstorlekarna. Kalorierna är räknade utan våg med hjälp av myfitnesspal så ta inte allt som om det är 100% rätt. Saker jag brukar äta som jag inte fick med denna dag är broccoli, det ingår i varje måltid vanligtvis.

07.10
1 avokado
1/2 banan
10 tärningar mango
2 apelsiner
1 klyfta ingefära
1/2 citron
3 ägg
300ml vatten
ca 600 kcal

Gym 08.00
500ml vatten