Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Välskrivet inlägg, ser ut att rulla på fint. Citerade det enda som väckte lite extra uppmärksamhet. Näsblodet, du skriver visserligen att du har lätt för att blöda näsblod men samtidigt tar du upp det under biverkningar. Jag undrar om du har koll på dina värden gällande HB och EVF? Vissa personer får förhöjt HB och EVF av testosteron och HCG (hur det är med SARMS kan ingen med säkerhet svara på). Om du fortsätter blöda näsblod varje dag under en längre period skulle jag kolla upp detta om jag var dig.
Tack!
Jag skrev näsblod under biverkningar för att det finns massa saker det kan bero på. Dock så har jag blött näsblod hela livet, ibland 3ggr per dag och ibland inget alls på en månad. Det händer mest när det är varmt, torr luft eller mycket pollen. När jag duschar, böjer mig ner, stressar, nyser eller något liknande så brukar det börja blöda. Har varit och ”bränt” i näsborrarna eller vad det heter men det blev typ bara värre.
Ang blodprov så har jag inte gjort några. Jag hade planer på att göra det nu denna månad men har varit tvungen att betala lite annat skräp, nästa månad kommer jag dock göra werlabs XL.
Mvh