Citat:
Ursprungligen postat av
lifesentence
Tack för informationen!
Jag har inte läst jätte mycket om sarms, typ bara det jag kunde hitta om s23 och yk11 men det stod mest possivita saker.
Poormans GH låter saftigt och extra hunger är välkomnat hehe. Vad tror du om mitt upplägg, kommer jag bli Ronnie Coleman? Redan fått hem grejerna så kommer hoppa på dom. Kanske kan lägga in mk mot slutet av kuren alt. Nästa kur?
Mvh
Ska man köra en kur ska mk sättas in direkt och helst lite innan man inför dom andra preppen för det tar ett tag för den att verkligen börja verka och ge resultat.
Mk är också fantastiskt att ha i mellan sina cyckler för att inte tappa sina ökningar.
Ja nån Coleman på dom preppen enbart blir man inte men bra kommer du och bygga endå.
Det viktigaste är att skynda långsamt och låt processen ta tid istället för att kasta in allt på engång och hoppas du kliver ur allt i ett bra skick.
Läs på vilka komponenter som har bra synergi,sköt din kost,gör din kardio,återhämta dig.
Sen med åren så kommer du hitta dom preppen som passar dig bäst för det finns ingen universal megadunderkur som kommer funka för alla.
Framförallt ta hand om din hälsa.