2019-04-14, 17:09
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfloyd
Har kört en dei sarms när jag ligger på cruise. Favoriterna är s-23 och Cardarine. Mellan 20-30 mg på båda. Det har gjort att jag inte har tappat så mycket mellan kurerna. Mvh Pfloyd

Tjena tack för svar!
Har läst att vissa jämför s-23 med winstrol, har du lagt på dig mycket massa under kuren? Hur länge körde du?

Såg även att Dr. Tony Huge som han kallar sig gjorde lite levertester innan och efter kur utan att få några större ändringar i värden vilket lockade mig.

Hade du rekommenderat att köra det i några veckor fram tills dess att jag ska lägga in anavar eller hade du rekomenderat att köra båda tillsammans?

Mvh
Citera
2019-04-14, 19:51
Medlem
Brukar ligga på cruise i två månader. Då är det testo 200-250mg ew som gäller och så sarms i dom doserna som jag skrev. Har aldrig kört sarms när jag kurar. Gjorde werlabs test när jag körde sarms och levervärdena var bra. Tycker att du ska köra sarms först och se hur det känns innan du slänger in fler prepp. Mvh Pfloyd
Citera
2019-04-14, 23:53
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Brukar ligga på cruise i två månader. Då är det testo 200-250mg ew som gäller och så sarms i dom doserna som jag skrev. Har aldrig kört sarms när jag kurar. Gjorde werlabs test när jag körde sarms och levervärdena var bra. Tycker att du ska köra sarms först och se hur det känns innan du slänger in fler prepp. Mvh Pfloyd

Har läst lite under dagen och kommer förmodligen lägga in s23 och kanske yk11 efter påsken.

Jag får se hur det blir med anavar, om jag tycker att sarms funkar bra denna kur så kanske jag kör anavar nästa kur.

Om någon tycker annat så kom gärna med åsikter!

Mvh
Citera
2019-04-24, 20:21
Medlem
lifesentences avatar
Tjenare,

Kosten
Jag har lagt om kosten lite efter att ha varit i en lat period när det gäller matlagning.
Inte räknat hur mycket det landar på kalorimässigt men just nu äter jag ungefär såhär, skulle kunna äta en extra måltid så kanske lägger in det framöver.

2 apelsiner
1 avokado
1/2 mango
1/2 banan
2 klementiner
2 ägg
1/2 isbersallad
1/2 gurka
1 paprika
400g lax
1 stor broccoli
ca 10-12 små potatisar
2 morötter
2 skopor whey 100
1 glass
5-10 mini munkar

Träning
När det gäller träningen så kör jag 2 pass om per dag, morgon och kväll förutom fredagar för då vilar jag. Tycker att det funkar bra, mest pga att jag har tid. Kör just nu hypertrofi. Ifall någon undrar hur mitt träningsupplägg ser ut så är det följande:

Måndag - Tricep, Baksida lår, Mage, Vader
Tisdag - Axlar, Bicep, Underarmar
Onsdag - Squat, Framsida lår, Bröst, Vader, Mage
Torsdag - Rygg, Trapz, Baksida axlar
Lördag - Axlar, Biceps, Mage, Underarmar
Söndag - Squat, Framsida låt, Bröst

Kuren
Jag har bättre tryck när jag inte är på gymmet, ådror börjar bli mer synliga vilket är kul. När jag kollar i spegeln känns det som att jag har svullnat upp lite. Vanligtvis när jag tränar så blir jag svettig ifall jag har haft ett ansträngande pass men nu så börjar jag svettas redan på löpbandet.

Idag satte jag 350mg Test E och 500iu hcg, kändes obehagligt att sätta den i magen så den fick åka in tillsammans med test. Vi får se hur det funkar, kommer komma över mina rädslor någon gång.

Prepp

Just nu kör jag följande:
350mg Test E
0.5mg Arimidex e4d
500iu HCG 2xv

Imorgon ska jag lägga in:
15mg S-23
10mg YK-11

Börjar på dessa doser sen kanske jag höjer vart efter.

Biverkningar

Hade 5 nätter med sjuka nattsvettningar, oklart varför.
Pip, går förmodligen över nu när jag sätter den högre upp.
Lätt att få upp den svårt att skjuta, brukar hända ibland också men oftare nu.

Uppdaterar nästa vecka när man märker lite change.
Tills vidare!
Citera
2019-04-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Hejsan ni som läser!

Tänkte dela med mig av lite tankar. Jag har sätt sarms cirkulera runt på internet ett tag men jag har alltid tänkt att om jag ska dopa mig så blir det såklart aas.

Nu när jag läser runt lite om sarms så blir jag sugen på att lägga in något i kuren, kanske innan anavaret eller samtidigt. Det jag har kollat på är s23, mk-677 eller yk-11. Dom här ska vara rätt bra på att lägga på massa, dessutom påstås det att dom inte har samma bieffekter som aas såsom håravfall och jobbigt för levern. Någon erfaren får gärna rekommendera en sarms till mig.

Tänkte igår på gymmet när jag pumpade upp brösten att jag skulle lägga upp före och efter bilder, detta lär jag göra ifall det är ett gäng som läser en bit in på kuren. Det är ju inte jätte roligt att bara läsa text och aldrig få se resultaten... Jag skulle också vara bekväm med att skicka ut bilder via pm till namn jag känner igen.

Kommer åka bort över påsken så då blir der vila, bada och en hel del mat. Kommer inte kunna ta med en kanyl i handbagage så förmodligen sätter jag ett stick innan jag åker samt tar 0.5mg adex.

Kom gärna med tips på vilken sarms!

Peace

Mk-677 är inte en sarm varför man envisas med att placera den i samma fack som sarm's är för mig ett mysterium.

Mk-677 är en sekretogog.

Med det sagt kan jag starkt rekommendera preppet för mig är det helt fantastiskt och kallas "poorman's growth horomone".

Jag har kört GH förut både generic och branded och sätter MK snäppet precis under äkta GH.

Jag kommer alltid att köra MK även när jag är på en "cruze" den enda knepiga delen med MK är hungern som man kan komma undan ifrån om man tar den innan man går och lägger sig.
Citera
2019-04-24, 21:23
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catbag
Mk-677 är inte en sarm varför man envisas med att placera den i samma fack som sarm's är för mig ett mysterium.

Mk-677 är en sekretogog.

Med det sagt kan jag starkt rekommendera preppet för mig är det helt fantastiskt och kallas "poorman's growth horomone".

Jag har kört GH förut både generic och branded och sätter MK snäppet precis under äkta GH.

Jag kommer alltid att köra MK även när jag är på en "cruze" den enda knepiga delen med MK är hungern som man kan komma undan ifrån om man tar den innan man går och lägger sig.

Tack för informationen!
Jag har inte läst jätte mycket om sarms, typ bara det jag kunde hitta om s23 och yk11 men det stod mest possivita saker.

Poormans GH låter saftigt och extra hunger är välkomnat hehe. Vad tror du om mitt upplägg, kommer jag bli Ronnie Coleman? Redan fått hem grejerna så kommer hoppa på dom. Kanske kan lägga in mk mot slutet av kuren alt. Nästa kur?

Mvh
Citera
2019-04-24, 21:48
Medlem
Citat:
Tack för informationen!
Jag har inte läst jätte mycket om sarms, typ bara det jag kunde hitta om s23 och yk11 men det stod mest possivita saker.

Poormans GH låter saftigt och extra hunger är välkomnat hehe. Vad tror du om mitt upplägg, kommer jag bli Ronnie Coleman? Redan fått hem grejerna så kommer hoppa på dom. Kanske kan lägga in mk mot slutet av kuren alt. Nästa kur?

Mvh

Ska man köra en kur ska mk sättas in direkt och helst lite innan man inför dom andra preppen för det tar ett tag för den att verkligen börja verka och ge resultat.

Mk är också fantastiskt att ha i mellan sina cyckler för att inte tappa sina ökningar.

Ja nån Coleman på dom preppen enbart blir man inte men bra kommer du och bygga endå.

Det viktigaste är att skynda långsamt och låt processen ta tid istället för att kasta in allt på engång och hoppas du kliver ur allt i ett bra skick.

Läs på vilka komponenter som har bra synergi,sköt din kost,gör din kardio,återhämta dig.

Sen med åren så kommer du hitta dom preppen som passar dig bäst för det finns ingen universal megadunderkur som kommer funka för alla.

Framförallt ta hand om din hälsa.
Citera
2019-04-24, 22:44
Medlem
Citat:
Tjenare,

Kosten
Jag har lagt om kosten lite efter att ha varit i en lat period när det gäller matlagning.
Inte räknat hur mycket det landar på kalorimässigt men just nu äter jag ungefär såhär, skulle kunna äta en extra måltid så kanske lägger in det framöver.

2 apelsiner
1 avokado
1/2 mango
1/2 banan
2 klementiner
2 ägg
1/2 isbersallad
1/2 gurka
1 paprika
400g lax
1 stor broccoli
ca 10-12 små potatisar
2 morötter
2 skopor whey 100
1 glass
5-10 mini munkar

Träning
När det gäller träningen så kör jag 2 pass om per dag, morgon och kväll förutom fredagar för då vilar jag. Tycker att det funkar bra, mest pga att jag har tid. Kör just nu hypertrofi. Ifall någon undrar hur mitt träningsupplägg ser ut så är det följande:

Måndag - Tricep, Baksida lår, Mage, Vader
Tisdag - Axlar, Bicep, Underarmar
Onsdag - Squat, Framsida lår, Bröst, Vader, Mage
Torsdag - Rygg, Trapz, Baksida axlar
Lördag - Axlar, Biceps, Mage, Underarmar
Söndag - Squat, Framsida låt, Bröst

Kuren
Jag har bättre tryck när jag inte är på gymmet, ådror börjar bli mer synliga vilket är kul. När jag kollar i spegeln känns det som att jag har svullnat upp lite. Vanligtvis när jag tränar så blir jag svettig ifall jag har haft ett ansträngande pass men nu så börjar jag svettas redan på löpbandet.

Idag satte jag 350mg Test E och 500iu hcg, kändes obehagligt att sätta den i magen så den fick åka in tillsammans med test. Vi får se hur det funkar, kommer komma över mina rädslor någon gång.

Prepp

Just nu kör jag följande:
350mg Test E
0.5mg Arimidex e4d
500iu HCG 2xv

Imorgon ska jag lägga in:
15mg S-23
10mg YK-11

Börjar på dessa doser sen kanske jag höjer vart efter.

Biverkningar

Hade 5 nätter med sjuka nattsvettningar, oklart varför.
Pip, går förmodligen över nu när jag sätter den högre upp.
Lätt att få upp den svårt att skjuta, brukar hända ibland också men oftare nu.

Uppdaterar nästa vecka när man märker lite change.
Tills vidare!

Varför ändrade du till denna kosten? För mycket frukt och sötsaker kan jag tycka. Den förra kosten du lade ut i början var ju mycket bättre. Mer protein känns det som att du borde lägga in med Mvh
Citera
2019-04-25, 00:01
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catbag
Ska man köra en kur ska mk sättas in direkt och helst lite innan man inför dom andra preppen för det tar ett tag för den att verkligen börja verka och ge resultat.

Mk är också fantastiskt att ha i mellan sina cyckler för att inte tappa sina ökningar.

Ja nån Coleman på dom preppen enbart blir man inte men bra kommer du och bygga endå.

Det viktigaste är att skynda långsamt och låt processen ta tid istället för att kasta in allt på engång och hoppas du kliver ur allt i ett bra skick.

Läs på vilka komponenter som har bra synergi,sköt din kost,gör din kardio,återhämta dig.

Sen med åren så kommer du hitta dom preppen som passar dig bäst för det finns ingen universal megadunderkur som kommer funka för alla.

Framförallt ta hand om din hälsa.

Ifall det kommer en till kur kanske det passar in! Haha vill inte framstå som någon som kastar in vad som helst för att bli stor, hade en del alternativ i huvudet men efter sökande så fick jag uppfattningen att jag skulle få mindre biverkningar på de sarms jag valde en på 50mg anavar.

Mvh

Citat:
Varför ändrade du till denna kosten? För mycket frukt och sötsaker kan jag tycka. Den förra kosten du lade ut i början var ju mycket bättre. Mer protein känns det som att du borde lägga in med Mvh

Tjenare!

Anledningen till varför jag ändrade kosten är för att under tiden jag åt så (ca 3 månader) har jag haft mycket problem med magen. Rapar, sura uppstötningar, illamående, 0 aptit för mat vissa dagar och allmänt risig i magen. För det mesta bestod min kost av rött kött. Tänkte först inte på det utan fortsatte bara äta men nu fick jag för mig att jag höll på att få Gastroesofageal reflux, valde därför att ändra kosten. Håller med om att det är lite lite mat men sen jag har ätit så här har jag knappt haft problem med magen. Kommer gradvis öka mängden mat men tar det lugnt nu i början för att se hur magen reagerar. Uppdaterar gällande maten nästa vecka så kan du följa förändringen!

Mvh
Citera
2019-04-25, 09:26
Medlem
Citat:
Har kört en dei sarms när jag ligger på cruise. Favoriterna är s-23 och Cardarine. Mellan 20-30 mg på båda. Det har gjort att jag inte har tappat så mycket mellan kurerna. Mvh Pfloyd

Brukar du tappa något förutom lite hårdhet och styrka mellan kurerna med 250/t vecka?

Anledningen till att jag frågar är att jag inte upplevt det själv förutom nått kilo bara.
Citera
2019-04-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ifall det kommer en till kur kanske det passar in! Haha vill inte framstå som någon som kastar in vad som helst för att bli stor, hade en del alternativ i huvudet men efter sökande så fick jag uppfattningen att jag skulle få mindre biverkningar på de sarms jag valde en på 50mg anavar.

Mvh

Tjenare!

Anledningen till varför jag ändrade kosten är för att under tiden jag åt så (ca 3 månader) har jag haft mycket problem med magen. Rapar, sura uppstötningar, illamående, 0 aptit för mat vissa dagar och allmänt risig i magen. För det mesta bestod min kost av rött kött. Tänkte först inte på det utan fortsatte bara äta men nu fick jag för mig att jag höll på att få Gastroesofageal reflux, valde därför att ändra kosten. Håller med om att det är lite lite mat men sen jag har ätit så här har jag knappt haft problem med magen. Kommer gradvis öka mängden mat men tar det lugnt nu i början för att se hur magen reagerar. Uppdaterar gällande maten nästa vecka så kan du följa förändringen!

Mvh

Alright då är jag med! Du borde definitivt lägga in fiber kosttillskott, finns på Life-butikerna eller så köper du fiberlyzeb från Dave Palumbo. Ser många här på forumet som ej kör fiberkosttillskott. Annars kriga på! Fiber sänker kolesterolet osv.
Citera
2019-04-26, 16:18
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLenny
Alright då är jag med! Du borde definitivt lägga in fiber kosttillskott, finns på Life-butikerna eller så köper du fiberlyzeb från Dave Palumbo. Ser många här på forumet som ej kör fiberkosttillskott. Annars kriga på! Fiber sänker kolesterolet osv.

Tack för tipset! Det kanske blir lite lite fibrer från bara broccoli och morot, ska ner till life i helgen och kommer lägga det i korgen!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in