Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Har också noterat att Virtanen börjat använda begreppet "PK"!
Och det kräver ju en viss fräckhet att som förde detta överstepräst inom PK-ideologin börja
tala om att man utsatts för politisk korrekthet..
Han LEVDE på att vara PK på Sveriges största dagstidning. Sorry Fredrik. Ansluter man sig
till en rutten sekt så riskerar man att själv råka illa ut.
Fast i dagens samhälle kan alla göra det. Förr var det bara vi kvinnor som män slog eller våldtog. Jag kan förstå hur det måste kännas att hängas ut, lika jävla illa som århundraden av att vi kvinnor satts på horpallar i kyrkor, fått springa gatulopp, bränts på bål, stenats ihjäl osv. För kampanjerna har sedan civilisationens uppståndelse handlat om oss kvinnor och vår sexualitet. Jag läser de journaler jag tagit ut där jag som offer inte fått ett enda verkligt brott uppskrivet och där psykologen skriver att jag " bara fortsätter referera till den ena hemskheten efter den andra" och dessutom vill avsluta kontakten med mig eftersom hon "inte kan se vad det kan leda till" att jag får gå i samtal. 15-16 år och totalt manglad socialt, utsatt för förföljelser efter att ha våldtagits och under ständiga påhopp. Jag svarar (jag omskrivs som känslokall o avskärmad) att: "Om jag börjar känna går jag under". Ingenting som inte används emot mig tas med i mina journaler från en psykiatri där ingen av oss någonsin tilldelas advokat, har försvarare eller ens makt att få det vi verkligen säger nedskrivna.
Fullständigt patetiskt att prata om att uthängningar av män är lynchningar när vi kvinnor fram till metoo verkligen har utsatts för riktiga sådana. Fram tills metoo hade förövare makten och männen är skadade av enstaka år bredvid kvinnornas flera tusen sådana. Där män ibland bara slunkit med men främst klarat sig undan repressalier baserat på sexualitet eller att kvinnan vägrat någon man något eller utsatts av någon man eller blivit gravid. I mina journaler visas jag exempelvis som jobbig som om och om igen för min abort på tal. Eftersom jag saknar rätt att uppleva den eller känna något inför den. Samma sak med all diskriminering emot mig, inte ett ord mer än att
jag tystnat när jag fått motfrågor. Du kan inte ens gå in och läsa vad jag tystnat av att ha fått vänt emot mig.
Stackars Virtanen. Jag utgår ifrån att han, om han inte var skyldig (jag hörde något skitsnack på tv om att vi minns (som om det gör det osant)långt efteråt som om vi inte minns hela tiden och även när man exempelvis öppnar journaler mer än tjugo år senare och vet EXAKT vad som inte finns med och vad varje samtal handlat om) istället för att förstå hur det är o alltid varit att vara kvinna istället kommer bli en aktiv manskampanjare.

Som minst har han missbrukat och gynnat kriminalitet och alla våldtäkter som sker i missbruksvärlden. Du kan ju inte finansiera den mest kvinnohatiska sfären i samhället och sedan tycka att det är konstigt att ifrågasättas när majoriteten av knarkare går över lik och våldtäkt är mer vanligt än ovanligt. Sexualbrott i missbruksvärlden är mycket vanligare än falskanklagelser och majoriteten av män som använder droger, hatar kvinnor. De föraktar dem och ser dem som lägre stående. Kvinnorna lever extremt utsatt och bara det innebär att han, om han nu som han hävdar, är oskyldig, fått vad han förtjänar. Drogvärlden handlar om att äta eller ätas.
Några få män har hängts ut och samtidigt har många tusentals kvinnor över världen levt under liknande kampanjer för att någon man gjort dem något. Under tiden av metoo har en extremt stor grupp kvinnor varje dag vaknat upp i ett helvete skapat av män. Och så har det alltid varit och så lär det fortsätta vara.