2017-10-19, 20:57
Medlem
UT64s avatar
Rohypnol ja. Den ökända våldtäktsdrogen. Kan tänka mig att Fredrik Virtanen tyckte
att roppar var något alldeles förträffligt. Flickorna ville inte ställa upp på hans sjuka
sexfantasier men då kom Rohypnol to the rescue!

För perversa män är det förstås lockande att kunna göra vad de vill med sitt offer.
Att få leva ut sina fantasier utan hämningar och utan protester. Kanske har Fredrik
Virtanen upplevt sitt livs finaste ögonblick med en utslagen tonåring under sig, fullproppad
med tabletter.

Riktiga män vänder sig med avsky och förakt mot sådant. De vill ha aktiva kvinnor som
tar för sig i sängen, och inte ligger still som ett lik.
Citera
2017-10-19, 20:59
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Rohypnol ja. Den ökända våldtäktsdrogen. Kan tänka mig att Fredrik Virtanen tyckte
att roppar var något alldeles förträffligt. Flickorna ville inte ställa upp på hans sjuka
sexfantasier men då kom Rohypnol to the rescue!

För perversa män är det förstås lockande att kunna göra vad de vill med sitt offer.
Att få leva ut sina fantasier utan hämningar och utan protester. Kanske har Fredrik
Virtanen upplevt sitt livs finaste ögonblick med en utslagen tonåring under sig, fullproppad
med tabletter.

Riktiga män vänder sig med avsky och förakt mot sådant. De vill ha aktiva kvinnor som
tar för sig i sängen, och inte ligger still som ett lik.

Kan tänka mig att FV vart helt blå om tungan. Nu ska vi njuta älskling. Mer perverst kan det inte bli, twi twi.
Citera
2017-10-19, 21:01
Medlem
Tycker att bra och intressanta inlägg drunknar i floden av meningslösa politiska diskussioner, har ni inget att säga om FV så ta den diskussionen nån annanstans.

Detta t ex (FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)

"Kan inte komma ihåg exakt vilket år , men förmodligen nånstans 2001-2006 så träffade jag på en ledsen yngre flicka (dock ej minderårig) som till slut berättade att hon under pågående arrangemang blivit utsatt för vad vi då betecknade som åtminstone sexuellt utnyttjande.

Hon misstänkte att hon blivt drogad och inte bara bjuden på alkohol och sedan ev gått med på sex som gick lite längre än hon tänkt sig (på ett inte så trevligt sätt, med förnedringinslag verbalt och fysiskt).

Det var lite luddigt och hon ville inte göra polisanmälan trots att vi nog tyckte det var bäst, hon var mest rädd och ville komma i kontakt med sjukvård för att testa mot sjukdomar. Hon visste väl vem gärningsmannen var men ville inte säga det intitial. (Och i ärlighetens namn var vi nog lite luttrade och tveksamma huruvida det var sant eller om hon bara ville ha uppmärksamhet).

Till slut berättade hon dock i enrum för en av de närvarande mer detaljer (förnedringinslagen) och även vem det var, och då tog det hus i helvete, för den hon berättade för hade egna tidigare erfarenheter av den nämnda vid tidigare arrangemang och till slut tågade bägge iväg för att uppsöka sjukvård och göra en polisanmälan. Tyvärr vad jag förstod så backade flickan i sista stund från att göra polisanmälan. Hon ville inte att föräldrar, vänner skulle veta och orkade inte gå igenom en rättegång eftersom hon förstod att det medial genomslaget skulle bli stort. Men nu verkar saker komma ikapp kring FV.. Får se om även hon väljer att kliva fram."
Citera
2017-10-19, 21:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrolla
Ok! Trodde mig läst detta någonstans - dålig källkritik av mig då... Vad krävs då? Kraftigt våld, eller?
Ja våld - kraftigt med betydande skador - särskild hänsynslöshet, grupp/gäng, starkt hot/våld/dödsångestframkallande - särskilt utsatta offer och hänsynslöshet ... osv..
Citera
2017-10-19, 21:04
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Här kan du läsa och njuta av allt, dom försvarar Martin Timell mot vad Fredrik Virtanen gjort.

https://www.nordfront.se/timell-hangs-ut-efter-rasistiska-och-homofobiska-uttalanden-valdtaktsanklagade-virtanen-skyddas.smr

https://www.nordfront.se/morka-moln-drar-ihop-sig-kring-fredrik-virtanen.smr

Kul att Nordfront fått en mer feministisk profil.
Citera
2017-10-19, 21:05
Medlem
526s avatar
Förstå mig rätt, jag försvarar inte FV på något sätt. Undrar bara om det är mer raggat och försökt ha sex än våldtagit. Beror ju på hur han betet sig, hur pass aggressiv han varit.
Citera
2017-10-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Förstå mig rätt, jag försvarar inte FV på något sätt. Undrar bara om det är mer raggat och försökt ha sex än våldtagit. Beror ju på hur han betet sig, hur pass aggressiv han varit.
Är det nya att droga kvinnor när man raggar?

14, 15 och 16 åriga flickor?
Citera
2017-10-19, 21:09
Moderator
OYs avatar
Såg CW att FV kryddade drinken med någon drog eller kan det vara så enkelt att CW var full när hon träffade FV och blev ännu fullare efter drickat FV bjöd på?

Varför är det så att redlöst berusade personer som inte tål alkohol ofta anser att de har blivit drogade?

CW bör leda i bevis att hon drogades eller hålla käften. Att haspla ur sig anklagelser utan att kunna bevisa att det är sant är allvarligt i alla andra sammanhang utom när det gäller feministiska frågor och populistiska kampanjer som till exempel #metoo.
Citera
2017-10-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vad fan tror du?
Citera
2017-10-19, 21:10
Medlem
När tror ni att FV uttalar sig?
Citera
2017-10-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Såg CW att FV kryddade drinken med någon drog eller kan det vara så enkelt att CW var full när hon träffade FV och blev ännu fullare efter drickat FV bjöd på?

Varför är det så att redlöst berusade personer som inte tål alkohol ofta anser att de har blivit drogade?

CW bör leda i bevis att hon drogades eller hålla käften. Att haspla ur sig anklagelser utan att kunna bevisa att det är sant är allvarligt i alla andra sammanhang utom när det gäller feministiska frågor och populistiska kampanjer som till exempel #metoo.
Så det är okej att våldta och förgripa sig på fulla flickor/kvinnor?
Senast redigerad av Singoallaa 2017-10-19 kl. 21:16.
Citera
2017-10-19, 21:13
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är närmast fråga om självförsvar här. Cissi vill ju fullständigt krossa Virtanen. Ta jobbet ifrån honom, familjen..

Det går inte att ducka under ett sådant akut hot, din existens är hotad !

Det är busenkelt för Virtanen.

-Var är bevisen Cissi ?, Blev inte detta utrett en gång tidigare ? Säger hans jurist vid en rättegång ! (Skulle inte ens förvåna mig om någon toppjurist skulle ta honom "pro-bono", för det är en "slam dunk")

Men nej.., Virtanen låter sitt namn bli nersmutsat, riskerar att tappa sin karriär..

Bevisen? Här behövs inga bevis. Här vräker vi ur oss anklagelser bara och tittar sedan roat på när fisken sprattlar i näten. Detta är stor underhållning. Har du missat det?
Senast redigerad av Starback 2017-10-19 kl. 21:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in