Citat:
Ursprungligen postat av
ssalk
Utprovningsdelen lästes inte upp för fuskarna. UHR hade sett ett tydligt mönster om alla fuskskrivare svarade fel, men efter facit på ett annat prov.
Vid varje prov var det 10 till 15 fuskare som misslyckades med provet p.g.a. tekniskt strul, slarv eller nervositet. Där har du en del av dom sista som saknades i din uppräkning.
Varför skulle de inte läsa upp utprövningen eftersom de själva inte visste vilken det var. Klart de läste upp den. Någon annan användare längre bak skrev det också
Det är väl 3 olika versioner, 40/60 som misslyckades. Stämmer in ganska bra. Skulle inte förvåna mig om flashbacks hatobjekt nummer 1, modellen från Stockholm klarade sig, fan vad jag skulle garva.
Kollar du på numreringen så är det upp till 79. Dock förekommer håligheter (antar att det är dessa som inte fullföljde) och dessa har jag räknat upp till 18st. Sedan har vi 6st anonyma utan namn.
Tar vi 79-18-6= 55 stycken kunder som fullföljde. Resultatet är att vi har 15 kunder som har klarat sig som finns på den listan, + 6 anonyma som man inte heller kommer åt.