Citat:
Duktig, på vilket sätt menar du då? Känner du henne?
Hon är normaldålig för att vara kvinnlig ordningsvakt, men har som du nog förstått ett sanslöst stort bekräftelsebehov.
Citat:
Jag satt precis och funderade på det där själv. Du är snut, ska rycka ut en kriminell berikare ur bilen (antar jag) och en hel flock babbeluringar kommer galopperande över nejderna...
Citat:
Det är hemskt att tjejer kan springa runt i uniform och ta 1000 bilder från olika vinklar. Många av dessa vakter är helt fel för yrket och mår inte bra. Vakterna bete sig som poliser och det får de absolut inte göra.
Andra saker är attityden, personligheten, kroppsligt beetende, ansiktsuttryck, snacket och psyskiska faktorer.
Många ordningsvakter tro sig har någon extra makt över folk utan uniform.
Andra saker är attityden, personligheten, kroppsligt beetende, ansiktsuttryck, snacket och psyskiska faktorer.
Många ordningsvakter tro sig har någon extra makt över folk utan uniform.
Det kan ju ha att göra med att ordningsvakter har exakt det.
Citat:
Detta fall bekräftar ett nära samröre mellan dessa väktarsvin och den organiserade brottsligheten. Det här är vi några som hävdat hela tiden. Dom här våldsbejakande asen måste bort ur Stockholms T-bana först och främst. Det går inte ens in ett smörpapper mellan asen och förortsgängen.
Nej, det gör det inte. Det här fallet bekräftar inledningsvis att en individ ur den ena gruppen fallit offer för psykopatin hos en individ i den andra gruppen.
Däremot tänker jag ju inte förneka att många av våra "nytillkomna" kollegor väldigt ofta har ett...vänligt öga... till sagda förortsgäng.
Enligt principen "brorsor före allt" eller nåt, antar jag.
Men jag håller med om att de våldsbejakande asen ska bort ur T-banan, så hur ska du få bort sandniggers därifrån tänkte du?

vilken jävla kontrast, från OV till häktad, inte många vet detta förutom vi som jobbat med henne men hon va gruppledare på säkerhetssalen vid rådhuset, nycklar till häktet osv.. så där lär rättegången va senare.
hon vet nog att snackar hon så kommer hon inte gå säkert på gatan men samtidigt så snackar hon så får hon nog mildare straff så att säga... Rättegången lär bli intressant i alla fall.