2019-04-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Enligt säkra källor så har hon även sålt både det ena och andra, jag syftar på colombianskt och polskt bakpulver.

Med tanke på hennes (tidigare) jobb vore det total dubbelmoral om hon sålde tjack och koks, är det bara källor eller finns det bevis?
Citera
2019-04-30, 11:07
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
Någon med svar på ovanstående frågor? Hon (Vakten) kunde väl i princip få vem som helst, vad gjorde att hon drog sig till denna gängledare av alla människor? Hade han makt inom området?
Om jag förstod artiklarna rätt så har de varit kompisar i många år. Så jag tror mest det handlade om vanlig vänskap här. Hans kriminella status har nog inte med vänskapen att göra. Men vi lär väl få veta mer i FUPen när åtal väcks.
Citera
2019-04-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Kan någon lägga upp en bild på henne för oss som inte hann se hennes Instagram innan den LAS ner. Snälla nåla fast det i trådstarten, hon ska inte komma undan. Det daltas alltid med brudar i såna här sammanhang

Använd google... men här har du

https://yt3.ggpht.com/a-/AAuE7mD6ezVHzCO26Nev28ay74Xk2uSyVuYkwQhHlg=s900-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no
Citera
2019-04-30, 11:12
Medlem
Klappasäftens avatar
Tragiskt! Hur dum får man vara?

Hoppas hon åker in i många år. Gängledaren hoppas man blir arkebuserad men vi bor ju i Sverige.
Citera
2019-04-30, 11:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Inte helt ovanligt att sådana "fräcka brudar" jobbar som ordningsvakt. Bra ställe för att få lite beundran på och ganska "lagom".

Såg det här kontot i flödet:

https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/

Är det samma person som har skapat ett fejkkonto eller är det på riktigt? Något obehagligt iaf. .

Är det GM?
Citera
2019-04-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Använd google... men här har du

https://yt3.ggpht.com/a-/AAuE7mD6ezVHzCO26Nev28ay74Xk2uSyVuYkwQhHlg=s900-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no

Tack!

Jag kanske har fel namn men jag hittade typ inga bilder.
Citera
2019-04-30, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är det GM?

Hon var ju riktigt snygg!!!
Citera
2019-04-30, 11:21
Medlem
AllarNs avatar
Hennes privata instagram nere. Men henne fanpage finns kvar.... https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/
Citera
2019-04-30, 11:29
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är det GM?

Trådsanning. Verkar vara någon kaninkokerska som hängt upp sig eller så är det någon form av trollande.
Citera
2019-04-30, 11:32
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Tragiskt! Hur dum får man vara?

Hoppas hon åker in i många år. Gängledaren hoppas man blir arkebuserad men vi bor ju i Sverige.
Varför hoppas du att hon åker in i många år? Det är inte så att hon mördat nån. Eller sålt heroin till en 12-åring. Har du ingen som helst distans till vad hon gjort? Tyvärr visste hon vad hon gjorde. Hon är utbildad OV. Filten över hans huvud i bilen går inte att förklara bort. Hon förlorar jobbet som minst, kan jag tänka. Ett halvår i fängelse är också en inte så kvalificerad gissning.
Citera
2019-04-30, 11:49
Medlem
Eftersom hon misstänks för grovt skyddande av brottsling så får hon säkert 6 månaders fängelse.

Rätt åt henne.
Citera
2019-04-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrstholm
Hon var ju riktigt snygg!!!

Nej, sakta i backarna här nu! Så här beskrev en annan användare om henne ifrån hennes riktiga IG-konto:

Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Hon är söndertatuerad, har silikonpattar, har pitbull, går runt i mjukiskläder och umgås med kriminella. Som sagt, hur är hon inte WT? Och du bör nog höja din standard om du anser att den där WT-plastdockan ser "jävligt bra ut".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in