Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-28, 10:41
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Vad är tecknen på bots du har sett? För övrigt har jag inte appen så kan inte svara på frågan. Glöm för fan inte att spola ned kondomen....

Gisses alltså. Dom flesta som är 30 ser ut som 40 plussare.

Jävlar alltså.

Nja, jag kommer inte träffa dessa jag matchar med.

Har bara skaffat appen för funzies.
Citera
2019-04-28, 22:28
Medlem
Som alla säkert vet kan man ju ställa in att man vill se och kunna matchas med "både män och kvinnor" i inställningar. Nu är jag heterosexuell, men jag undrar om man kan använda tinder och swipa höger på män enbart i vänskapssyfte? Givetvis skulle jag i så fall också skriva detta i bion så ingen kille tror man är gay eller bi och swipar på en. Jag hade nämligen jättegärna velat utöka min bekantskapskrets (främst killar) och kanske hitta någon skön lirare och/eller wingman att hänga med. Är det någon som testat detta med positiva resultat? Eller är Tinder endast till för att hitta sexuella partners? Om inte, finns det någon annan liknande bra app där man söker nya allmäna bekantskaper?
Citera
2019-04-29, 00:21
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
"super likeable"
"Här är en superlike skräddarsydd bara för dig"
sen fyra damer och alla har en superlikestjärna på sin bild
"hoppa över" står det underst.

Är det JAG som har fått en superlike av en av dessa eller?

Tyvärr inte. Du får en gratis Super-Like att ge bort till en av dessa 4a tjejerna.
Guldstjärna på deras bild innebär att de har Tinder Gold om jag inte är helt fel ute.
Citera
2019-04-29, 12:19
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Gisses alltså. Dom flesta som är 30 ser ut som 40 plussare.

Jävlar alltså.

Nja, jag kommer inte träffa dessa jag matchar med.

Har bara skaffat appen för funzies.

Men sänk din range till t ex 25 dårå och du behöver väl inte bestämma dig i förväg om du ska träffas eller inte

Beror väl på vem det är

Nivean ger ju bra råd som vanligt haha

puss på er två asså

Citera
2019-04-29, 12:28
Medlem
Jag träffade min livspartner på Tinder och vi har varit tillsammans nu snart 7 månader.
Helt underbar själsfrände och vi ska flytta ihop om en månad .
Citera
2019-04-29, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
"super likeable"
"Här är en superlike skräddarsydd bara för dig"
sen fyra damer och alla har en superlikestjärna på sin bild
"hoppa över" står det underst.

Är det JAG som har fått en superlike av en av dessa eller?

lol, nej.
Citera
2019-04-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Som alla säkert vet kan man ju ställa in att man vill se och kunna matchas med "både män och kvinnor" i inställningar. Nu är jag heterosexuell, men jag undrar om man kan använda tinder och swipa höger på män enbart i vänskapssyfte? Givetvis skulle jag i så fall också skriva detta i bion så ingen kille tror man är gay eller bi och swipar på en. Jag hade nämligen jättegärna velat utöka min bekantskapskrets (främst killar) och kanske hitta någon skön lirare och/eller wingman att hänga med. Är det någon som testat detta med positiva resultat? Eller är Tinder endast till för att hitta sexuella partners? Om inte, finns det någon annan liknande bra app där man söker nya allmäna bekantskaper?

De lär tro du har de som en ursäkt ifall någon bekant skulle se dig och att du egentligen velat ha den i analen. Tror inte tinder är en bra plattform att leta vänner på om man säger så....
Citera
2019-04-29, 19:03
Medlem
Samma gamla haggor som dyker upp i ens flöde numera. Bor i medelstor stad.
Typ 3 timmar från Stockholm.

Ska man köpa typ plus och ställa in i stockholm samt ålder 26-30 (Större chans de söker mer seriöst och kan göra uppoffringar) eller är det helt kört att träffa någon så långt bort?
Känns ju dock omöjligt...
Citera
2019-04-30, 08:27
Medlem
använder tinder på datorn just nu, och det går inte att ladda sidan. Det är bara en vit sida. Någon annan som har samma problem?
Citera
2019-04-30, 12:13
Avstängd
Är helt värdelös socialt genom appar som tinder. Hur fan sticker man ut? Om där är något direkt som väcker intresset är det ju enkelt, men förövrigt då, om tjejen endast har en emoji som i sammanhanget inte säger någonting eller att hon gillar chicken nuggets?

Om två matchas finner vi varandra attraktiva, troligtvis blir det ligga såvida tjejen inte bara vill fylla sitt ego. Men nu är tjejer kåta så låt oss bara ägna oss kring hur gamet fungerar för ändamålet. Har alltså över åttahundra matchningar. Vissa tjejer är fett easy going men dessa utgör max 2%.
Citera
2019-04-30, 13:13
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Är helt värdelös socialt genom appar som tinder. Hur fan sticker man ut? Om där är något direkt som väcker intresset är det ju enkelt, men förövrigt då, om tjejen endast har en emoji som i sammanhanget inte säger någonting eller att hon gillar chicken nuggets?
Jag skulle utgå ifrån att hon endast har Tinder som tidsfördriv och därför inte skriva till henne.

Det bästa alternativet som seriös kille är att helt lägga ner Tinder och försöka träffa folk på vanligt sätt. Har man problem med det sociala så får man helt enkelt jobba hårdare med sig själv.
Citera
2019-04-30, 13:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Jag skulle utgå ifrån att hon endast har Tinder som tidsfördriv och därför inte skriva till henne.

Det bästa alternativet som seriös kille är att helt lägga ner Tinder och försöka träffa folk på vanligt sätt. Har man problem med det sociala så får man helt enkelt jobba hårdare med sig själv.

Irl är det annorlunda. Men det kan vara rätt så givande att hitta en riktigt fin en och få reda på om man gillar samma saker i sängen och vise versa, är ett ganska bra sätt för det. Men allt som allt, irl..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in