Men om dom haft en bevisad relation sen innan han blev efterlyst? Nog är hon skyldig så tänker inte tala mer i hennes sak, men jag känner fortfarande på mig att 'skyddande av brottsling' inte är det mest helgjutna brottsmålet.
Nej, att de haft en relation i någon form hjälper inte.
Räknas sambo som nära anhörig?
Om polisen är övertygade om hennes skuld är ju hon i så fall ändå torsk oavsett hur en ev. rättegång går. Kanske är det helt rätt, men man lämnar ganska litet utrymme för Isabella att vara ärlig.
Isabel, Isabella, vad heter människan på riktigt?
Har vi några bevis på att det är denna instagram-herionist som figurerar i artikeln? Någon innan här i tråden pratade ju om någon "blatte-vakt" som misstänkt.
Har vi några bevis på att det är denna instagram-herionist som figurerar i artikeln? Någon innan här i tråden pratade ju om någon "blatte-vakt" som misstänkt.
Nej, det är inte bekräftat utan rena spekulationer.
Nej några bevis mer än icke åtgärdat häckel på hennes narcissistinstagram finns inte. Dock är det väl i alla fall lite bevis, sen verkar flera användare säkra på sin sak. Ingen har presenterat något dagboksblad eller liknande än.
Det kanske är den där stora blonda tjejen som är ordningsvaktens svar på Arge Snickaren, ska alltid läxa upp folk för deras alkoholvanor fast ändå respektfullt sätt?
Det gör dom, t.o.m sett unga mammor ta selfies medans unge står och sliter i tröjan för uppmärksamhet. Dagen tjejer är tappade och självupptagna till max.
https://www.youtube.com/watch?v=NFumyR9W3Ds
Här är väl ett klockrent exempel på vad vi pratar om när uppfostran har gått helt åt helvete.
Vad är det som händer inne i huvudet utöver att gå runt med attityd i ansiktet, bokstavligt?
De kritiska kommentarerna från invandrartjejerna på hennes post är borttagna. Är det IG som har tagit bort dem eller är det Isabel själv som har rensat? Om det är det senare lär hon ju inte vara häktad.
Hon kommer ju från Märsta, precis som den utpekade "gängledaren", men bevisen för att det skulle vara hon är för tunna för att hänga ut henne tycker jag.