2019-04-28, 13:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Men om dom haft en bevisad relation sen innan han blev efterlyst? Nog är hon skyldig så tänker inte tala mer i hennes sak, men jag känner fortfarande på mig att 'skyddande av brottsling' inte är det mest helgjutna brottsmålet.
Nej, att de haft en relation i någon form hjälper inte.
Citera
2019-04-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Räknas sambo som nära anhörig?
Om polisen är övertygade om hennes skuld är ju hon i så fall ändå torsk oavsett hur en ev. rättegång går. Kanske är det helt rätt, men man lämnar ganska litet utrymme för Isabella att vara ärlig.

Isabel, Isabella, vad heter människan på riktigt?

Har vi några bevis på att det är denna instagram-herionist som figurerar i artikeln? Någon innan här i tråden pratade ju om någon "blatte-vakt" som misstänkt.
Citera
2019-04-28, 13:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Har vi några bevis på att det är denna instagram-herionist som figurerar i artikeln? Någon innan här i tråden pratade ju om någon "blatte-vakt" som misstänkt.
Nej, det är inte bekräftat utan rena spekulationer.
Citera
2019-04-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj

Nej några bevis mer än icke åtgärdat häckel på hennes narcissistinstagram finns inte. Dock är det väl i alla fall lite bevis, sen verkar flera användare säkra på sin sak. Ingen har presenterat något dagboksblad eller liknande än.
Citera
2019-04-28, 13:10
Medlem
Det kanske är den där stora blonda tjejen som är ordningsvaktens svar på Arge Snickaren, ska alltid läxa upp folk för deras alkoholvanor fast ändå respektfullt sätt?
Citera
2019-04-28, 13:13
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Det gör dom, t.o.m sett unga mammor ta selfies medans unge står och sliter i tröjan för uppmärksamhet. Dagen tjejer är tappade och självupptagna till max.
https://www.youtube.com/watch?v=NFumyR9W3Ds
Här är väl ett klockrent exempel på vad vi pratar om när uppfostran har gått helt åt helvete.
Vad är det som händer inne i huvudet utöver att gå runt med attityd i ansiktet, bokstavligt?
Citera
2019-04-28, 13:27
Medlem
De kritiska kommentarerna från invandrartjejerna på hennes post är borttagna. Är det IG som har tagit bort dem eller är det Isabel själv som har rensat? Om det är det senare lär hon ju inte vara häktad.
Citera
2019-04-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Lägg även till balkong-rökningen så är det 10/10 WT poäng ;-)

Fläktrökningen är dock mest oslagbar, men balkongen funkar väl också. Men som flera kommenterat tidigare, läcker brud! Älskar porriga blondiner.
Citera
2019-04-28, 13:34
Medlem
De är ju ännu inte bekräftat att de är hon.. Om jag har fattat de rätt.
Citera
2019-04-28, 13:36
Medlem
Hon kommer ju från Märsta, precis som den utpekade "gängledaren", men bevisen för att det skulle vara hon är för tunna för att hänga ut henne tycker jag.

Ni får gräva lite till..
Citera
2019-04-28, 13:38
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Tänk att vara så full av sig själv att man har tavlor i sovrummet på sin egen rumpa: https://www.instagram.com/p/BflXBqEglUd/

Familjebilder och bilder på barnen förstår jag, men tavlor på sina egna selfies och rumpa? Herregud.

Stockholm måste vara supertryggt med det här ludret patrullerande på gatorna.

Inte helt ovanligt att sådana "fräcka brudar" jobbar som ordningsvakt. Bra ställe för att få lite beundran på och ganska "lagom".

Såg det här kontot i flödet:

https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/

Är det samma person som har skapat ett fejkkonto eller är det på riktigt? Något obehagligt iaf. .
Citera
2019-04-28, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Inte helt ovanligt att sådana "fräcka brudar" jobbar som ordningsvakt. Bra ställe för att få lite beundran på och ganska "lagom".

Såg det här kontot i flödet:

https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/

Är det samma person som har skapat ett fejkkonto eller är det på riktigt? Något obehagligt iaf. .

Och dra åt helvete. Jag blir orolig när jag ser konton som dessa och inser att dessa trähattar skall betala min pension!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in