Citat:
Ursprungligen postat av
B.Dowie
Hmm, det var synd, om det nu är Bella som är den häktade. Det var en av mina favorit-OV på den tiden jag tittade på "Tunnelbanan". Verkade reko och jordnära kanske lite väl mycket dramaturgiskt spring och drama på henne men vad fan.
Rökningen förbryllar som ovanstående påpekar.
Tycker hon är fin men mycket förändrad sen jag "såg" henne sist.
I kommentarerna till många bilder samt hennes egen text så kan man se att hon "inte får jobba i tunnelbanan längre" samt att "hon polisanmält en tidigare chef", dessa händelser måste ju hänga ihop. Någon som vet vad som hänt? Efter det tycker jag mig se en stor förvandling kroppsmässigt (samt tattoo)
Vem är polisen som vill ha kontakt via DM?
Någon med mer info?
Jag tycker inte att det är så mycket som pekar på att det är hon som är den häktade, kommentarer i IG liksom.
Som sagt lite mer på benen.
Håller med, känns lite sorgset. Hon framstod som mycket mer snäll och gullig i Tunnelbanan för ett par år sedan. Dessutom har jag för mig att det verkade som hon hade en pojkvän som också var ordningsvakt då, inte han killen Michi hon jobbade med, utan en annan. Han var med i en moped-olycka på väg hem från jobb i ett avsnitt för kanske två år sedan. Då larmades Bella och Michi dit, Michi fick gå hem men hon fick åka med killen i ambulansen eftersom det var hennes pojkvän. Kan blanda ihop, men tror det var hon.