Nej, det är ni inte. Ni är fullkomligt värdelösa på att upprätthålla sociala situationer. Ni vet inte vad lojalitet och riktig vänskap är. Ni har ofta nya "bästa vänner" sen inom 2 år pratar ni inte ens längre med varandra. Ni skapar aldrig någonsin riktigt djupa vänskaper. Män lär känna varandra, sen är dom polare hela livet. Kvinnor lär känna varandra blir "bästa vänner", pratar skit om varandra bakom allas ryggar, kvinnogäng är de värsta som finns för ALLA är bästa vänner men ALLA snackar skit om varandra till de andra, jag har sett det i syrrans, morsans och gamla flickvänners gäng, exakt samma sak varje gång. Kvinnor vet ej vad riktig vänskap är.
Nej det är ni inte, ert sätt att "knyta kontakter" går ut på att visa upp ert utseende för andra så dom vill ge er saker, det är ofta så ni "klättrar i karriären", väldigt ofta suger och knullar ni er uppåt för att sedan när ni fått makt börja #metooa mannen.
De kontakter ny knyter faller ofta samman då ni inte förstår vad lojalitet är.
Fel igen, detta gäller bara i det nuvarande moderna civiliserade samhället där mannen varit den som klassiskt sett varit tvungen att dra in födan så kvinnan haft massa tid att upprätthålla sociala kontakter, detta börjar försvinna mer och mer nu då kvinnor ska "göra karriär", samtidigt som de såklart blir miserabla och självmordsbenägna.
Fel igen, studier visar det direkt motsatta. Könshormonet testosteron verkar vara det avgörande, detta speciellt när det kommer till korttidsminne.
Visat sig vara en myt, 3 stora studier som senast gjordes på ämnet visade att män klarade av att hantera "många olika bollar samtidigt", kvinnor som måsta hålla många saker i huvudet blev stressade och mådde dåligt, de klarade inte av att prestera, något vi även ser i arbetslivet.
Emotionell intelligens AKA EQ existerar inte, om du inte visste det. Det är något som "uppfanns" när folk blev lite kränkta av IQ-tester, så man hittade på något för att kunna säga till sig själv: "Ja, jag kanske har låg IQ, men jag har hög EQ minsann!" - Sanningen visade dock att de som fick högt på IQ test också fick högt på EQ test, direkt korrelation. EQ existerar inte.
"Myth of EQ" googla det.
Åh, du menar lika som att det är INDIVIDER som våldtar och mördar, men som ni feminister dagligen gormar om här och skyller på män som kollektiv? Du menar när det rör sig om 0.5% av män som ofta är blattar, som ni kvinnor bara ÄLSKAR att massimportera in i landet, samtidigt som ni skyller på kollektivet män, då oftast vita män, såklart?
Fan du är alldeles för enkel din amatör, min brorsa på 12 argumenterar bättre än dig.
Väntar nu på nästa inlägg jag kan plocka isär lilla sötnos