2019-04-23, 21:32
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Undra vad för program T får genomgå inom Frivården och kommer det alls att hjälpa..?
Hon ska gå One to one
Citat:
"One to one är ett individuellt program där programledaren och klienten genom samtal, rollspel och hemuppgifter arbetar med problemlösning, attityder och värderingar. Deltagaren får också öva sociala färdigheter och självkontroll.

Programmet består av 21 möten, totalt 24 timmar och genomförs på fyra till fem månader."

https://www.kriminalvarden.se/behandling-och-vard/behandlingsprogram/kriminalitet/one-to-one/
Om det hjälper? Tror inte det. Terese är svårhanterad, precis som den trotsiga unge hon är! Hon spelar säkert ängel på möten men kommer härja runt däremellan.

Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ännu en "sanvän" blockerad här i tråden. En kort men intensiv karriär för Nylund30.

Var det på fredag som sista dagen för överklagan var eller hur var det? Det är så mkt fram- och tillbaka i tråden så jag hänger inte riktigt med
25/4 är senaste dagen för överklagan.
2019-04-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tessan stod utanför handikapptoan på MVG-gallerian idag. Hon såg rund och glad ut i till synes nytonat rött hår. Hoppas psykologbehandlingen biter på henne ordentligt.
psykologbehandling tar ju (om det funkar) tyvärr månader eller år.. rött år eller ej..
2019-04-24, 10:24
Medlem
One to one kommer aldrig att hjälpa på denna tjej så länge som hon inte inser att hon är den största lögnerskan av alla och att hon borde börja med att se sina egna fel och brister först och främst.
Detta skrev hon i går på sin FB som hade gillats av två personer var av den ena är hennes ärkefiende eller hur det nu var med det

SPrid kärlek💕💕💕💕

Inte skit snack..... Lögner

Visa respekt döm inte folk ni inte känner lär känna först visa kärlek acceptera person för den den är
2019-04-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Hon ska gå One to one

Om det hjälper? Tror inte det. Terese är svårhanterad, precis som den trotsiga unge hon är! Hon spelar säkert ängel på möten men kommer härja runt däremellan.

25/4 är senaste dagen för överklagan.

Ganska sjukt att man öht kan dömas till behandlingen när man nekar till brottet. Jag förstår ju att rätten anser att det är bevisat att hon är skyldig, men så länge man själv förnekar det är man ju inte behandlingsbar. Det är lika dumt som att skicka en rattfyllerist på alkoholistterapi om personen säger sig ha alkoholen under kontroll.
2019-04-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
One to one kommer aldrig att hjälpa på denna tjej så länge som hon inte inser att hon är den största lögnerskan av alla och att hon borde börja med att se sina egna fel och brister först och främst.
Detta skrev hon i går på sin FB som hade gillats av två personer var av den ena är hennes ärkefiende eller hur det nu var med det

SPrid kärlek💕💕💕💕

Visa respekt döm inte folk ni inte känner lär känna först visa kärlek acceptera person för den den är

Helt sanslöst. Dom har anmält varandra var och varannan dag under tiden dom har varit fiender.
2019-04-24, 14:15
Medlem
Citat:

SPrid kärlek💕💕💕💕

Kan hon stava till acceptera nu eller är det autocorrect? :P
2019-04-24, 14:33
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:

SPrid kärlek💕💕💕💕

Den där frasen skulle hon trycka ner i halsen på sina låtsaskompisar, för respekt är något dessa inte har.
Den senaste kompisen skrev oförskämda saker om Tereses nya kille och hans ex, hur kan hon acceptera det?
Senast redigerad av hum.by.666 2019-04-24 kl. 14:38. Anledning: Blev lite fel där...
2019-04-24, 14:58
Medlem
* Kan hon stava till acceptera nu eller är det autocorrect? :P

Det slog mig med! Men förmodligen autokorrigering för hennes svenska är nog oförbätterlig skulle jag tro
2019-04-24, 16:10
Medlem
har jag missat något eller varför blev senaste sanvännen avstängd??
2019-04-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
har jag missat något eller varför blev senaste sanvännen avstängd??
du missade inget kort sagt.. spred hot under någons namn och en massa lögner. ungefär samma grejer som tråden avhandlar. så inget nytt under solen direkt. Tror någon börjar spåra redan =)
2019-04-24, 21:01
Medlem
undercoverninjas avatar
Jaha, Tessan ska spela in en egen låt?!

http://forumbilder.se/I543L/tessan-egen-lat
2019-04-24, 21:22
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jaha, Tessan ska spela in en egen låt?!

http://forumbilder.se/I543L/tessan-egen-lat
Plötsligt stod det klart för mig, hur fint det skulle va...
Om jag lira nått i showen så att någonting blev bra.
Sen ska jag göra LP och den blir helt unik.
Hela världen ska njuta få av min bländande teknik.

Jo, det blir något att se fram mot... Vad betalar hon för att man ska höra på det? Eller är det för Jaibirds sisters det ska showas..

(texten är från "Brasses enmansband")

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in