2019-04-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jaha, Tessan ska spela in en egen låt?!

http://forumbilder.se/I543L/tessan-egen-lat
hon verkar kräva lite uppmärksamhet.. typ stå högt på en stege och skrika och veva titta på mig titta på mig här är jag.. hon borde söka till idol det skulle vara väldigt bra tv tror jag =)
2019-04-24, 22:35
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Plötsligt stod det klart för mig, hur fint det skulle va...
Om jag lira nått i showen så att någonting blev bra.
Sen ska jag göra LP och den blir helt unik.
Hela världen ska njuta få av min bländande teknik.

Jo, det blir något att se fram mot... Vad betalar hon för att man ska höra på det? Eller är det för Jaibirds sisters det ska showas..

(texten är från "Brasses enmansband")

Hahah, vilken fantastisk text!

Jag är så nyfiken på vilken låt eller text om det är något hon har skrivit själv, låten kanske heter "Oskyldigt dömd"?

Citat:
Ursprungligen postat av Growe
hon verkar kräva lite uppmärksamhet.. typ stå högt på en stege och skrika och veva titta på mig titta på mig här är jag.. hon borde söka till idol det skulle vara väldigt bra tv tror jag =)

Precis så! Hon gör allt för uppmärksamhet, oavsett om det skadar henne eller inte.
Oh, snälla T, sök till Idol!!
2019-04-24, 22:46
Medlem
Varför fastnar folk för detta fall? En minimal stad där en utvecklingsstörd tjej skriver lite dumheter på nätet i annan persons namn? Antalet visningar och inlägg överträffar många mord och andra grova brott som skett i närtid? Det i sig är fascinerande.
2019-04-25, 06:08
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heralder
Varför fastnar folk för detta fall? En minimal stad där en utvecklingsstörd tjej skriver lite dumheter på nätet i annan persons namn? Antalet visningar och inlägg överträffar många mord och andra grova brott som skett i närtid? Det i sig är fascinerande.
Antagligen för att det blivit en sådan freakshow med förståndshandikappade deltagare där huvudpersonen verkar fullständigt galen och utan konsekvänstänk. Huvudpersonen har ju till och med tidvis bulvaner här i tråden, som trasslar in sig i sina egna otroliga resonemang och påståenden.
Mordbrand är för övrigt något värre än att skriva lite dumma saker i någon annans namn.
2019-04-25, 06:58
Medlem
Citat:
För att det sker i realtid. Här i tråden.

Sedan tråden startades har vi fått se två olika domar i TR för hot plus en utredning om allvarlig mordbrand.
2019-04-25, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
För att det sker i realtid. Här i tråden.

Sedan tråden startades har vi fått se två olika domar i TR för hot plus en utredning om allvarlig mordbrand.

Folk är i normala fall inte det minsta intresserade av vad utvecklingsstörda tjejer gör eller skriver, jag förstår inte varför denna tråd är så ohyggligt intressant att den "trendar".
2019-04-25, 07:08
Medlem
Citat:
Folk är i normala fall inte det minsta intresserade av vad utvecklingsstörda tjejer gör eller skriver, jag förstår inte varför denna tråd är så ohyggligt intressant att den "trendar".
För att det sker i realtid.

Ta vilket brott som helst. Sker det i realtid framför ögonen på folk så blir folk intresserade.
2019-04-25, 13:00
Medlem
Citat:
Den har allt, det är som en dokusåpa baserad på en ding-ding värld.
Det är som trådarna om Catrin Hedlund och Raffa Pancemo, de är också misslyckade småbrottslingar med gigantiska flashbacktrådar. Likheten mellan de tre huvudrollsinnehavarna är att de har en grandios självbild och att de fortsätter att kämpa på fast att allt de tar sig vid ständigt går åt helvete.
2019-04-25, 16:31
Medlem
Citat:

Därför att involverade personer går in med jämna mellanrum och skriver galenskaper innan de stängs av. Brotten sker i tråden också, dvs förtal.
2019-04-25, 16:42
Medlem
hum.by.666s avatar
Någon överklagan hade inte kommit in till TR vid 14-tiden idag, så det är väl bara för Terese att infinna sig på frivården och genomgå en bortkastad tid om 5 månader med programmet One to one.

*

Apropå låten som ska spelas in:
Jag har en kompis som spelade in sin egentillverkade musik, för detta betalade han många tusen ur egen ficka, sålde sedan sina Cd för 20 spänn styck. Han skriver fina texter men sjunger lika "bra" som Terese. Precis som för min kompis kommer inget skivbolag att pressa några skivor med henne. Konkurrensen är stenhård. För att lyckas i denna bransch måste en tjej, utöver att ha en fin röst, vara ung och snygg.
Terese har (enligt hennes svar på fejjan) skrivit texten själv. Är det lika illa stavat som hon skriver då blir det också, vad-heter-det... succé!

Skulle Terese, mot all förmodan, börja tjäna pengar på sin röst - kan hon ju betala sina utdömda skadestånd för gaget, det ligger väl runt 40 000 + ränta.
2019-04-25, 20:12
Medlem
T verkar då umgås med M och hennes flickvän. T har filmat live idag på sin facebook från något karaoke-kväll-aktigt, där de sitter allihopa vid samma bord och skrattar ihop...
2019-04-25, 20:33
Medlem
Bolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowfox18
T verkar då umgås med M och hennes flickvän. T har filmat live idag på sin facebook från något karaoke-kväll-aktigt, där de sitter allihopa vid samma bord och skrattar ihop...

Jaaa men det diskuterades ju glatt på fb. Olles är dom på! Skönt att dom är vänner igen 🌸🌸🌸

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in