2019-02-22, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
T har inte råd med 2 lägenheter. Hon får förmodligen bara existensminimum i inkomst flr hon har aldrig haft en riktig lön någonsin.

Om hon inte börjat stjäla, sälja narkotika eller sex, så har hon inte råd med 2 bostäder. Även de som har en riktig lön har inte råd med 2 lägenheter.

Märks ni inget vet

Terese hade ju fast anställning på ett äldre boende fick riktig lön då ja hon ha två ställen hus i jörn som hon hyr och 1a i Umeå
2019-02-22, 13:08
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drake123
Märks ni inget vet

Terese hade ju fast anställning på ett äldre boende fick riktig lön då ja hon ha två ställen hus i jörn som hon hyr och 1a i Umeå

Hade fast anställning? Har hon inte det längre?
2019-02-22, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
T var INTE i sockerkoma då.
Om man hamnar i sockerkoma så hamnar man på sjukhus, inte ligger kvar i sin säng och mirakulöst vaknar upp av sig själv och mår bra.

Så din vän T är en lögnerska, och hon ljuger om allt.
Det finns inte en ärlig gen någonstans i henne.
Hur du kan vilja vara vän med henne är för mig obegripligt.
Som jag har skrivit ett flertal gånger, jag hade aldrig vågat ha henne i mitt liv, för jag hade inte vågat riskera att hon skulle bränna ner mitt hus, hon är en pyroman.

Märks ni målar fan på väggen men lär känna terese för helvete märker ni vilken härlig underbar människa hon är hon är inte sådan som ni påstår
2019-02-22, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Hade fast anställning? Har hon inte det längre?
Hon jobbar på förskola och ett extra jobb på annat ställe
2019-02-22, 13:12
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Märks ni målar fan på väggen men lär känna terese för helvete märker ni vilken härlig underbar människa hon är hon är inte sådan som ni påstår

Men du känner inte heller Terese ju?
2019-02-22, 13:13
Medlem
Citat:

Men du har ju skrivit att du inte känner henne heller utan att hon är vän till en vän. Hur ska du ha det?
2019-02-22, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
T är skriven i Umeå, på Kungsgatan.

Men SKULLE hon bo på Syrengatan i Jörn så är det ju ett intressant sammanträffande att det brann i ett hus på just Syrengatan.

https://www.vk.se/2218145/fullt-utvecklad-brand-i-villa

Var det Terese som tände eld på det huset också?
Terese ha aldrig tänt på eller hota folktereser ingen sådan person som hotar tänder på saker
2019-02-22, 13:14
Medlem
Citat:
Hon jobbar på förskola och ett extra jobb på annat ställe

Fascinerande att hon får jobba på förskola. Vad säger kollegorna om hennes brottsregister och de brott hon står anklagad för?
Är inte kapabel att ta hand om sina egna barn, men får jobba med barn?!
2019-02-22, 13:18
Bannlyst
Ha varit med henne ett halv år men känner henne inte riktigt väl men nu de gånger jag varit med henne är hon en toppen tjej som jag tyck alla borde vara med sa jag känner henne inte väl men jag ha en vän till henne som sakt mkt
2019-02-22, 13:19
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det som triggat igång detta är med all sannolikhet den kommande rättegången. Pressen ökar. Samma som förra gången. Press och stress måste få utlopp. Det är nog kaos i den där hjärnan just nu.
Så är det. Trycket blir för mycket och risken för den egentliga explosionen ökar för varje dag som går. Vi får vara glada så länge hon inte tuttar på någonstans där folk vistas.

Eftersom Terese nyligt skrev på Facebook att Joel ska flytta tillbaka till Sthlm. de skulle ha ett distansförhållande osv. fick mig att undra om Joel packade väskan och stack.
2019-02-22, 13:20
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ha varit med henne ett halv år men känner henne inte riktigt väl men nu de gånger jag varit med henne är hon en toppen tjej som jag tyck alla borde vara med sa jag känner henne inte väl men jag ha en vän till henne som sakt mkt

Herre jösses vilken efterhandskonstruktion! Inte ens en femåring hade kommit på en så korkad förklaring!
2019-02-22, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Så är det. Trycket blir för mycket och risken för den egentliga explosionen ökar för varje dag som går. Vi får vara glada så länge hon inte tuttar på någonstans där folk vistas.

Eftersom Terese nyligt skrev på Facebook att Joel ska flytta tillbaka till Sthlm. de skulle ha ett distansförhållande osv. fick mig att undra om Joel packade väskan och stack.

Joel ha valt att leva med terese
Joel som ringde terese och fråga om dom skulle bli tsm igen terese och Joel bor i Umeå tsm dom är i hop och sen att T ha två ställen hon bo på ja stämmer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in