2019-04-19, 19:29
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeSolen
Jag köper från den billigaste. Finns ingen anledning att betala mer för samma typ av produkt.
Säger man A får man säga B

Var hittar du den billigaste?
Citera
2019-04-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen

Du har ju fått flera förslag från mig. Du får jämföra priser som alla andra.
Citera
2019-04-20, 01:40
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Du har ju fått flera förslag från mig. Du får jämföra priser som alla andra.
Ja, jag får tacka dig. Men han skrev ju egentligen inget alls.

Den "billigaste" och "samma produkt" utan att nämna varesig produkt eller ställe är ett på gränsen till idiotiskt svar.
Citera
2019-04-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ja, jag får tacka dig. Men han skrev ju egentligen inget alls.

Den "billigaste" och "samma produkt" utan att nämna varesig produkt eller ställe är ett på gränsen till idiotiskt svar.

Fast nu blir det nog inte lönt längre att beställa från UK längre när de gått ur EU. Men appolyon.nl är en sida jag själv kollar på. Jämför priser där, vet inte hur kvaliten är men de har oljor i olika prisklasser. O kan finnas fler nederländska/holländska cbd shoppar kanske..
Citera
2019-04-22, 08:52
Medlem
TredjeSolens avatar
Citat:

Den billigaste jag hittat är FreshCBD.net, om du hittar nåt billigare hojta till.
Citera
2019-04-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drymzel
Käkat SSRI i 12 år och kan instämma med det du skriver. Kunde micro-dosera Citalopram 10 mg varannan dag och må väldigt bra. Om jag inte tog började jag ofta få brain-zaps (små elstötar i huvudet) dag 3. Vanlig biverkning av SSRI. Dock inget som jag upplevde som obehagligt. Har försökt att sluta med SSRI men återfallit i ångest. Började med CBD i december och har ni trappat ut SSRI helt. Mår än så länge helt OK om än med något högre ångestpåslag. Kan definitivt säga att SSRI inte är dåligt för alla. För mig fungerade Citalopram väldigt bra nästa helt utan biverkningar. Tror dock att det är bra att göra uppehåll och nu med CBD-hypen så tyckte jag det var värt att testa. Diagnostiserad med GAD med inslag av PÅ.

Intressant. Har du läst eller pratat med någon där CBD olja har hjälp för GAD?
Citera
2019-04-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeSolen
Den billigaste jag hittat är FreshCBD.net, om du hittar nåt billigare hojta till.

Det var misstänksamt billigt. Jag skulle begära labrapporter om jag funderade på att köpa där. Så man vet att det är så mkt CBD och annat, som de hävdar.
Citera
2019-04-22, 14:32
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det var misstänksamt billigt. Jag skulle begära labrapporter om jag funderade på att köpa där. Så man vet att det är så mkt CBD och annat, som de hävdar.

Liten hint från deras hemsida

"Vi skickar alla produkter med Tjeckiens Post (Česká pošta)."

Tror inte tullen bryr sig så jävla mycket men man vet inte ...
Citera
2019-04-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Liten hint från deras hemsida

"Vi skickar alla produkter med Tjeckiens Post (Česká pošta)."

Tror inte tullen bryr sig så jävla mycket men man vet inte ...

Jag såg det. Bra att begära labrapporter även oavsett märke. Väntar själv på några, olika oljor har dessutom olika terpenprofiler, och man kan behöva en viss terpenprofil för en viss åkomma man vill behandla.

Och så var det något testorgan i USA som testade olika CBD oljor och en del floppade. Innehöll inte alls den mängd cbd som de hävdar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-22 kl. 14:54.
Citera
2019-04-28, 23:32
Medlem
Någon som vet om Canvorys produkter är lagliga i Sverige? Står <0,2% THC precis som de flesta svenska butikerna, och det skickas tydligen från Österrike, så kan tullen stoppa paketet ändå?
Citera
2019-04-29, 03:40
Medlem
alientechnologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compton90120
Någon som vet om Canvorys produkter är lagliga i Sverige? Står <0,2% THC precis som de flesta svenska butikerna, och det skickas tydligen från Österrike, så kan tullen stoppa paketet ändå?
Tullen kan stoppa men kommer nog inte göra det. Inte olagligt.
Citera
2019-04-29, 14:48
Medlem
Någon som provat 5% CBD olja med märket Hemply Balance? Beställde en flaska igår och tänkte prova, vore kul och höra erfarenheter av just det märket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in