2024-11-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vad jag menar? Selektiv scam betyder att man skickar ut till vissa och blåser andra. Jag har skrivit om denna shoppen förrut och vet att företaget skapades av en polack när han var 17 år gammal. Jag vet inte om han medvetet var ute efter att blåsa folk eller om han bara var för ung för att driva företag. Han har blåst många människor iaf vilket ledde till att han blev bannad från alla cbd grupper på Facebook under åren då cbd hade sin hype i Sverige. Det är möjligt att företaget genomgått förändringar sedan dess, jag har ingen aning. Folk kontaktade hans pappa i försök att få honom att stå till svars men vad jag vet så fortsatte han driva företaget och lät sin flickvän ha hand om deras undermåliga kundtjänst. Detta var runt fem år sedan nu men jag vet att han har blåst många genom åren.

Jag vet inte vad företaget går för idag och skiter fullständigt i var du lägger dina pengar, men om någon frågar så har jag en moralisk skyldighet att tala om och varna andra, och jag hoppas att alla konsumenter gör detsamma vilket företag det än gäller.

Vad heter det där företaget som luras
Citera
2025-01-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetRektMate
Ordern kom ej från natural hemp life, och kunde inte få en ny av dem. Förövrigt är deras recensioner 100% fake.

jag har beställt av Naturen life
kom aldrig fram jag har mailat många ggr en dem säger att varan är skickat
företaget telefonnummer har ingen abonnemang
företaget är fake
gjord reklamationen som postnord rekommenderad och mailat dem men dem accepterade inte !!!
vad ska jag göra hjälp
Citera
2025-02-06, 13:38
Medlem
Sarah’s Blessing gummies?

Vad tror nu om det och
1. Finns dom i Sverige?
2. Lagliga?
3. Effektivt mot all värk som det påstås?
Citera
2025-02-06, 17:50
Medlem
Föredrar Flugsvamp för CBD olja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här