2019-04-19, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
På Therese nya fb profil med kapten Rödskägg. De ser nyknullade ut. Och de ser ut som syskon.

Fräscht

Länk till hennes nya profil?
2019-04-19, 13:42
Bannlyst
Tessan gilla inte sex
Hon ha väl de få gånger
De är ju väldigt lyckliga ut då man se dom
2019-04-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nylund30
Tessan gilla inte sex
Hon ha väl de få gånger

Han är kanske lyckligt ovetande om vilken toka han gett sig i lag med snarare...

Är du också en fin vän som vet allt om T, hennes sexvanor och framförallt hur fantastisk hon är? Berätta gärna mer i så fall ❤️
2019-04-19, 13:55
Medlem
Citat:
Tessan gilla inte sex
Hon ha väl de få gånger
Nu är Terese dömd igen.

Kommer hon att överklaga domen till hovrätten?
2019-04-19, 14:25
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Tessan gilla inte sex
Hon ha väl de få gånger

Det där är en sanning med modifikation. Terese är tvärtom mycket glad i sex, hoppar villigt i säng med vem som helst.

För övrigt tror jag stan är full av dyslektiker. Eller så har Umeå någon slags konferens med dyslektikerförbundet - och det året om.
2019-04-19, 16:50
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Tessan gilla inte sex
Hon ha väl de få gånger

T hoppar ju runt från kille till kille, så visst gillar hon sex.

Ja, men den stackars pojkvännen kommer snart att inse vad T går för och dumpa henne, och då kommer det att dyka upp nya Facebook-konton i hans namn med hot mot alla möjliga.
Stackars karl!
2019-04-20, 12:46
Bannlyst
T håller sig till en kille ha ett förhållande
T va me Joel sen slut tog Jimmy sen slut Joel singel ett tag och nu ha hon Patrik tro jag killen hette

Patrik ha jag hört ha epelesi och bott i Örebro trakten han ha hoppa runt bland kvinnor minskat t ha träffat hans barn
2019-04-20, 13:37
Medlem
Intressant tråd det här.
Känns som att T är i stort behov av vård. Dels för egen samt hennes omgivnings skull.
Ett förbud mot Internet kanske?
2019-04-20, 13:41
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
T va me Joel sen slut tog Jimmy sen slut Joel singel ett tag och nu ha hon Patrik tro jag killen hette

Patrik ha jag hört ha epelesi och bott i Örebro trakten han ha hoppa runt bland kvinnor minskat t ha träffat hans barn

Visst är T glad i sex. Det killar mycket i ”muttan” och så fort det kommer ut ett barn blir det av förklarliga orsaker omhändertaget.

Vet inte om kapten rödskägg vet om hennes bakgrund, men jobbar man på Samhall har man väl inte alla hästarna i båset, typ.. Får se hur länge det förhållandet varar. Men du kanske känner T och/eller kapten rödskägg och kan delge oss andra om dessa?
2019-04-20, 13:41
Medlem
Citat:

Hur känner du Terese?
2019-04-20, 13:43
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:

Och Terese har enkla tics.
2019-04-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det där är en sanning med modifikation. Terese är tvärtom mycket glad i sex, hoppar villigt i säng med vem som helst.

För övrigt tror jag stan är full av dyslektiker. Eller så har Umeå någon slags konferens med dyslektikerförbundet - och det året om.

Ordet "ha" istället för har är standard i hennes "vänskapskrets" och vanligt i Västerbotten. Nog tror jag hon gillar att få sig rätt ofta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in