2019-04-08, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
En bra känsla? Och det gör så att du tror på henne till 100%?
Man få ju lära känna henne sen se man
Hon ska få va barnvakt åt mina barn i påsk då jag ochfrugan åk iväg 1år och 5.11år får terese ta hand om våra barn
2019-04-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1986tora
Då ha ni ju fel om Terese känner inte hon men fått en bra känsla av terese

Hon måste göra ett otroligt bra intryck på folk då du inte är den första som inte känner henne som kommer in och försvarar henne.

Det är det som är lite svårt att förstå. Jag har svårt att tänka mig själv leta upp en tråd på flashback och gå in och försvarar någon jag inte känner bara sådär. Du måste vara en riktigt fin människa. Synd du har fel. Jag tror tyvärr du får läsa på lite mer om henne..
2019-04-08, 20:06
Medlem
Citat:
Hon ska få va barnvakt åt mina barn i påsk då jag ochfrugan åk iväg 1år och 5.11år får terese ta hand om våra barn

Så du ska lämna dina barn hos nån du inte känner alls. Som är dömd tre gånger och misstänkt för mordbrand? Och du kallar dej 1986tora men du är man?
2019-04-08, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Så du ska lämna dina barn hos nån du inte känner alls. Som är dömd tre gånger och misstänkt för mordbrand? Och du kallar dej 1986tora men du är man?
Användarnamn kan va vad som helst
Jag vill lita på henne mina barn berättar om de skulle va nå problem ja finns ånga somskaffa barnvakter utanför släkt vänner
2019-04-08, 20:12
Medlem
Citat:
Jag vill lita på henne mina barn berättar om de skulle va nå problem ja finns ånga somskaffa barnvakter utanför släkt vänner

Vågat att lämna sina barn hos en kriminell människa som även gillar att bränna ner saker.
Medlem
Citat:
Hur ska terese vet Joels lösen ord och Jimmys då dom båda alltid ha med sig sina saker

Och varför skulle terese sätta sig i sådan fara
Då hon tydligen vill samarbeta med sociala
Och hon vill först och främst ha sina barn
Och varför skulle terese ställa till ett helvete för sig själv när hon vill ha barnen hos sig jämt

Joel han verka va en falsk jävel hoppa från allt möjligt han knullar ju allt han ser 🙄

Hahaha, tillåt mig att skratta! Här kommer det in ännu en ”sanvän” som hävdar att hen inte känner T, men ändå kan gå i god för hennes oskuld.

Och det sista angående Joel är ju bara skrattretande. Är det någon som är runt så är det ju T. Först Joel, sen Jimmy, sen Joel och troligtvis lite Jimmy däremellan och nu en ny man.

Det finns ingen här i tråden som tror att T är oskyldigt dömd.
Medlem
Citat:

Låt inte barnen ha med sig telefoner bara, då lär det skickas hot från dom...
2019-04-08, 20:14
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Så du ska alltså lämna dina barn till en person som är dömd (inte bara EN GÅNG) för hot och varit misstänkt för mordbrand?
En person du har träffat på en buss en enda gång?
Och du hittade denna tråd innan du helt plötsligt träffade T på bussen för första gången?

Det är ju märkligt att du, en nyreggad användare, försvarar T det första du gör, utan att ha träffat henne, när alla i denna tråd vet att T är skyldig till allt hon är dömd och misstänkt för, sannolikt för ännu mer som inte har kommit fram än.

Om jag var du så hade jag inte ens låtit henne vara barnvakt till mina dammråttor, för hon är inte pålitlig för 5 öre.
2019-04-08, 20:16
Medlem
SmygarBerits avatar
På Therese nya fb profil med kapten Rödskägg. De ser nyknullade ut. Och de ser ut som syskon.

Fräscht
2019-04-08, 20:18
Medlem
Citat:

Lämna för guds skull inga tändare framme!!!

För övrigt verkar du vara en extremt oansvarig människa som lämnar dina barn till en barnvakt du inte känner och som varit misstänkt för mordbrand. Det borde soc.anmälas.
2019-04-08, 20:23
Medlem
Citat:

En fördel kan ju vara om du känner personen som ska ta hand om dina barn?! Mina barn är det absolut dyrbaraste som finns och att lämna dom till en okänd galning är det sista jag skulle göra, men å andra sidan kanske du är lika mån om dina barn som T är om sina
2019-04-08, 20:25
Medlem
Citat:

Spännande att se Tessans Facebook då i påsk när hon antagligen postar bilder på sig och dina barn. Det vill hon nog stolt visa upp
Ska nya killen vara barnvakt med?
Senast redigerad av Flubro 2019-04-08 kl. 20:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in