Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Men det finns massor med indicier som pekar på PAJ och inga som pekar på SE mer än att han skulle vara psykiskt sjuk.
Ja men herregud det är ju för att SE här flugit under radarn, han är inte är utredd, polisen har aldrig kollat upp honom ordentligt.
Anledningen till att det finns indicier mot PAJ beror ju på motsatsen, dvs att han
ÄR utredd och dessutom nogrannt kartlagd. Vilket i sin tur har lett till att PAJ har friats från alla misstankar eller rättare sagt,
han har aldrig varit misstänkt.
Vad är det du inte förstår?
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Dom som vill rikta det här åt ett annat håll hur förklarar dom att GM fick tag i Laban?
Endast någon som kände Laban väl kunde få honom till sig för att kunna döda honom med ett enda välriktat hugg i nacken.
Staf*fan Ed*in var ingen främling för Laban, dom hade träffats och kände till varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Hoppas dom kommer med resultatet från DNA provet snart för det börjar bli väldigt löjeväckande nu
Ja och tänk vad intressant det blir om man inte får någon DNA-träff på PAJ...
Glöm inte att PAJ var den som först erbjöd sig att lämna sitt DNA på ett tidigt stadie i utredningen (redan i början på 90-talet) han ville gärna bevisa sin oskuld.
Det enda som är löjeväckande i den här tråden är hur du 'Timeout' och 'boanchga' likt ett barn i trotsåldern blunda, stoppar in fingrarna i öronen och skriker i stället för att diskutera och svara på frågor som vuxna människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
SE är psykiskt sjuk och homosexuell och SE var kär i samma kille som Eva och därför mördade han henne

Skriv en bok... men den lär sälja dåligt...
Det var inte jag som levererade det scenariot det var 'BerraSWE', men jag vill inte stänga några dörrar i det här fallet så jag valde att kommentera inlägget istället för att såga det eftersom motivet bakom Eva-mordet fortfarande är höljt i dunkel och det är därför angeläget att fundera kring alla typer av tänkbara motivbilder.