Idag möttes jag en en nyhet bakom glasdörrarna till sortimentet med butiksbakat bröd!
Det var små bröd med inbakad varmkorv i
Köpte självklart ett par stycken som inmundigades i bilen på väg hem.
De var helt ok, men tyvärr kalla. Tror dessa kan vara en riktig höjdare om man får tag på dem nybakade.
Kostade bara 5 kr styck och var ca 1/2 hotdog inbakad.
Prova om ni hittar dem varma och meddela vad ni tyckte.