2019-04-15, 19:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillekrok
Vad gör ni istället för att låta er tid tas upp av kvinnor? Jag är intresserad av MGTOW, men vet inte vilka reella värden jag skall ge mig i kast med att skapa istället för att jaga kvinnor. Vad är de vanligaste exemplena och vad brukar ni göra?

Förutom att inte fjäska för kvinnor så handlar väl MGTOW om att bidra så lite som möjligt till det samhälle som motarbetar en?

Själv skulle jag föredra emigration och utländska kvinnor. Så länge man inte betalar skatt i Sverige så är det grönt.
Citera
2019-04-15, 19:31
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, jag är en produkt av svensk feminism.

Jag hoppas du kan få in mer kärlek i ditt liv på något sätt, från vilken nationalitet som helst.
Du bär på för mycket hat.
Citera
2019-04-15, 19:35
Medlem
krillekroks avatar
Citat:
Förutom att inte fjäska för kvinnor så handlar väl MGTOW om att bidra så lite som möjligt till det samhälle som motarbetar en?

Själv skulle jag föredra emigration och utländska kvinnor. Så länge man inte betalar skatt i Sverige så är det grönt.
Jag förstår. Att flytta till ett annat västland är uteslutet med andra ord. Vänder man sig österut mot Ryssland eller Kina eller mot Sydamerika tror du?
Citera
2019-04-15, 19:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Jag hoppas du kan få in mer kärlek i ditt liv på något sätt, från vilken nationalitet som helst.
Du bär på för mycket hat.

Det enda du har att komma med är moralkakor. Det är också ganska typiskt för svenska kvinnor. Ni tror felaktigt att ni är moraliskt överlägsna. Faktum är att ni är moraliskt underlägsna då era politiska åsikter förstört framtiden för våra barn. Det är normalt att hata ett system som förtrycker en och sabbar barnens framtid. Det är även normalt att förakta dess representanter.
Citera
2019-04-15, 19:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillekrok
Jag förstår. Att flytta till ett annat västland är uteslutet med andra ord. Vänder man sig österut mot Ryssland eller Kina eller mot Sydamerika tror du?

Du har ett fint pärlband med konservativa och nationalistiska länder i östeuropa nu. De flesta är medlemsstater i unionen. Förutom VISEGRAD-länderna har du Österrike, Italien och flera andra.
Citera
2019-04-15, 19:42
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Det enda du har att komma med är moralkakor. Det är också ganska typiskt för svenska kvinnor. Ni tror felaktigt att ni är moraliskt överlägsna. Faktum är att ni är moraliskt underlägsna då era politiska åsikter förstört framtiden för våra barn. Det är normalt att hata ett system som förtrycker en och sabbar barnens framtid. Det är även normalt att förakta dess representanter.

Jag har inte framfört några politiska åsikter överhuvudtaget. Du får hata och vara missnöjd över den politik som förs hur mycket du vill, jag är inte speciellt förtjust i den heller.
Citera
2019-04-15, 19:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har inte framfört några politiska åsikter överhuvudtaget. Du får hata och vara missnöjd över den politik som förs hur mycket du vill, jag är inte speciellt förtjust i den heller.

Det bär mig emot att kalla dig råtta, men du är alltså ännu en i raden svenska kvinnor som hoppat av det sjunkande skeppet? Ni börjar nog ana något i horisonten. Och det ser inte alls trevligt ut...
Citera
2019-04-15, 19:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Sådana som NI heter det på svenska. Du är en svensk kvinna som är lärarinna? Behöver jag säga mer?

Korkade och inkompetenta.

Jag är inte på jobbet nu hörru. Grammatik och stavningskontroll undanbedes.
Oavsett vad du nu anser om mig som lärare så är det ju jävligt korkat av DIG att uttala dig om att lärare som grupp är inkompetenta och korkade eftersom givetvis inte alla är det. Varför drar du in lärarjobb här förresten? Håll dig till ämnet ❣️
Ta nu en öl, lite nötter så ska du se att du snart blir på bättre humör.
Citera
2019-04-15, 19:48
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Det bär mig emot att kalla dig råtta, men du är alltså ännu en i raden svenska kvinnor som hoppat av det sjunkande skeppet? Ni börjar nog ana något i horisonten. Och det ser inte alls trevligt ut...

Du gör många antaganden men du vet ingenting om mig.
Citera
2019-04-15, 19:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du gör många antaganden men du vet ingenting om mig.

Jag kan utläsa en hel del av ditt indignerade och moraliserande tonläge.
Citera
2019-04-15, 19:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Sådana som NI heter det på svenska. Du är en svensk kvinna som är lärarinna? Behöver jag säga mer?

Korkade och inkompetenta.
Och förresten, eftersom jag refererade till ER som NI i första meningen är det inga problem att benämna er som ER i meningen efter då ni agerar objekt och kvinnorna som springer ifrån er agerar subjekt.
Citera
2019-04-15, 19:53
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Jag kan utläsa en hel del av ditt indignerade och moraliserande tonläge.

Ditt högtravande tonläge då?
Jag har visserligen en hög moral, det är väl det som lyser igenom endel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in