2019-04-15, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Toppen! PM eller typ minfil?

Jag gissar att ni har koll på att J.Ö lider av en svår, obotlig och mkt smärtsam sjukdom som gör att hon i perioder måste vistas inlagd på medicinakuten. Denna sjukdom gör att hon måste äta starka receptbelagda mediciner i perioder och absolut INTE kan ha den typ av sex som beskrivs i den omaskade FUP:en.
Det är fysiskt omöjligt för henne att kunna göra det som beskrivs.
Citera
2019-04-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Har ingen aning.

Annars skicka din mejladress i ett pm.
Fixar det i kväll 😁

Det går inte att skicka pm till dig med mejladress för att du varit medlem mindre än 30 dagar 😭😭
Vad gör vi då? Minfil borde vara enkelt egentligen. Har inte försökt med minfil men heller inte sett hur man kan bifoga ett dokument i PM. Det har jag verkligen försökt lista ut. Så minfil kanske ändå är lika enkelt om en vänlig själ kan hjälpa till med hur man gör? 🙏🏻🙏🏻
Citera
2019-04-15, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Kan vi all få ta det av de tidigare fup:arna och domarna på minfil 🙏🏻🙏🏻?

Minifil? Förklara hur jag gör 😁
Citera
2019-04-15, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta😂 JÖ är en i sammanhanget och det hon blivit utsatt för väldigt stabil.
Och då vi har kontakt med hennes familj då detta är ngt som drabbar hela familjen så är det INGEN som pratat med ngn utomstående om detta.
Tillbaka till hennes ex som du nämnt är det inte många veckor sen hennes senaste ex (J.L) ringde och beklagade sig över hur jobbigt det var hemma med bebis och att han ångrade sig så och ville ha henne tillbaka. Alla sms han skickat har vi läst och han verkar mer knäckt över att ha förlorat henne...
Vad får du självmordsförsök ifrån? Vi har ju läst all dokumentation 10 år tillbaka.

Låter mer som att du är en svartsjuk Donna med dålig självkänsla som av ngn anledning vill ge en negativ bild av JÖ.

Så kanske dags för dig att lägga ner skitsnacket och ta ett steg tillbaka! Vet inte vad du har för relation med hennes ex, men vad vi fått se har de 2 senaste flitigt haft kontakt med henne. Och innan hon träffade L så hade hon sporadisk ”kontakt” med M. Allt finns sparat!

Det är mycket som finns "sparat". 😁
Avundsjuk är jag knappast!
Vem vill ha levt i destruktiva förhållanden i årtionden?
Vem vill åka på stryk?
Vem vill ha sina pojkvänner på kåken?
Vem vill ständigt vara under utredning av soc om man är lämplig att ta hand om sina barn?
Vem vill har kört bil påverkad och ha det i sitt register?
Vem vill ha alkoholproblem?
Vem vill vara utan nära vänner?
Vem vill ta kokain?
Vem vill ha en kriminell snubbe som har "ovänner"
Vem vill ha så många ovänner?
Vem vill vara så hatad?
Vem vill bli upptäkt med kokain i blodet som finns dokumenterade i polisregister.
Vem vill ha en pojkvän som har spöat mig så det rubriserades som mordförsök.
Vem vill ha en pojkvän som hotat grannar?
Vem vill vara utan sina barn?
Mm mm mm
Så jäkla avundsjuk är jag inte på JÖ 😉
Citera
2019-04-15, 19:55
Bannlyst
Citat:
Jag gissar att ni har koll på att J.Ö lider av en svår, obotlig och mkt smärtsam sjukdom som gör att hon i perioder måste vistas inlagd på medicinakuten. Denna sjukdom gör att hon måste äta starka receptbelagda mediciner i perioder och absolut INTE kan ha den typ av sex som beskrivs i den omaskade FUP:en.

JÖ nuvarande snubbe sa i polisförhör att JÖ tar för mycket morfintabletter. Han är inte den första som har nömt det. Har själv sett slirig på för mycket lugnande och allt annat hon stoppar i sig. Detta är inget nytt genomen pga den sk väldtäkten. Problemen fanns innan med alla sorters tabletter.
JÖ pojkväns berättelse finns i fupen som jag kan dela.

Det är inte i perioder, hon är beroende.
Samma beskrivning som en läkare skrev i ett läkarintyg får man inte förser kroppen med morfin. Så jag tror hon helt enkelt hade abstines hos läkaren.
Citera
2019-04-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
https://www.expressen.se/nyheter/polis-misstanks-for-valdtakt-greps-i-lagenhet/

Någon som vet mer?

aj aj aj, en polis som knullar på en prostituerad, trodde polisen bara höll sig till att knulla civilanställda retards och aspiranter. ännu ett tecken på att poliser är retards.
Citera
2019-04-15, 19:58
Bannlyst
Citat:
Det går inte att skicka pm till dig med mejladress för att du varit medlem mindre än 30 dagar 😭😭
Vad gör vi då? Minfil borde vara enkelt egentligen. Har inte försökt med minfil men heller inte sett hur man kan bifoga ett dokument i PM. Det har jag verkligen försökt lista ut. Så minfil kanske ändå är lika enkelt om en vänlig själ kan hjälpa till med hur man gör? 🙏🏻🙏🏻

Kolla i gruppen som delar domar mm 😀
Citera
2019-04-15, 20:22
Bannlyst
Citat:
Vilken polis har hon hängt ut? Att hennes ex J och M velat uppta relationen och gjort det innan hon träffade L är ingen hemlighet.

Vad är det du inte förstår?

JÖ påstog att ett trollkonto var en polis, det hade hon spårat. Lögn!

JÖ påstog sen att det var hennes ex och höngde ut honom. Samma där, påstog att kontot var spårat. Lögn igen!

Har du svårt att svara på detta?
Citera
2019-04-15, 21:39
Medlem
Citat:

Menar du endometrios? Vi är många som har det och inte läggs in på sjukhus och tar starka tabletter och har inga problem med sex alls. Alla har olika grader av endo, men hon är den ENDA jag hört talas om som läggs in och tar morfin för det och helt plötsligt inte kan ha ”sådant sex” pga det
Citera
2019-04-15, 21:40
Medlem
Citat:
Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta😂 JÖ är en i sammanhanget och det hon blivit utsatt för väldigt stabil.
Och då vi har kontakt med hennes familj då detta är ngt som drabbar hela familjen så är det INGEN som pratat med ngn utomstående om detta.
Tillbaka till hennes ex som du nämnt är det inte många veckor sen hennes senaste ex (J.L) ringde och beklagade sig över hur jobbigt det var hemma med bebis och att han ångrade sig så och ville ha henne tillbaka. Alla sms han skickat har vi läst och han verkar mer knäckt över att ha förlorat henne...
Vad får du självmordsförsök ifrån? Vi har ju läst all dokumentation 10 år tillbaka.

Låter mer som att du är en svartsjuk Donna med dålig självkänsla som av ngn anledning vill ge en negativ bild av JÖ.

Så kanske dags för dig att lägga ner skitsnacket och ta ett steg tillbaka! Vet inte vad du har för relation med hennes ex, men vad vi fått se har de 2 senaste flitigt haft kontakt med henne. Och innan hon träffade L så hade hon sporadisk ”kontakt” med M. Allt finns sparat!

Skulle kalla skära upp hela armen för självmordsförsök men alla känner väl olika. Bild på hennes arm finns på hennes pojkväns insta 😘
Citera
2019-04-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Kolla i gruppen som delar domar mm 😀

Vad för grupp menar du? Ser inget under aktuella brott och kriminalfall -domar och förundersökningsprotokoll om det är det du menar? Har läst den aktuella domen om polisen och våldtäkten. Finns tidigare fup och domar avseende JÖ upplagda här på FB?
Citera
2019-04-16, 07:19
Bannlyst
Citat:
Vad för grupp menar du? Ser inget under aktuella brott och kriminalfall -domar och förundersökningsprotokoll om det är det du menar? Har läst den aktuella domen om polisen och våldtäkten. Finns tidigare fup och domar avseende JÖ upplagda här på FB?

Finns en grupp som delar domar och utredningar. Där borde du få tips hur man delar 😀

Jag har allt om JÖ från Västmanlands Tingsrätt från ca 5 år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in