Citat:
Ursprungligen postat av
Vasila
Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta😂 JÖ är en i sammanhanget och det hon blivit utsatt för väldigt stabil.
Och då vi har kontakt med hennes familj då detta är ngt som drabbar hela familjen så är det INGEN som pratat med ngn utomstående om detta.
Tillbaka till hennes ex som du nämnt är det inte många veckor sen hennes senaste ex (J.L) ringde och beklagade sig över hur jobbigt det var hemma med bebis och att han ångrade sig så och ville ha henne tillbaka. Alla sms han skickat har vi läst och han verkar mer knäckt över att ha förlorat henne...
Vad får du självmordsförsök ifrån? Vi har ju läst all dokumentation 10 år tillbaka.
Låter mer som att du är en svartsjuk Donna med dålig självkänsla som av ngn anledning vill ge en negativ bild av JÖ.
Så kanske dags för dig att lägga ner skitsnacket och ta ett steg tillbaka! Vet inte vad du har för relation med hennes ex, men vad vi fått se har de 2 senaste flitigt haft kontakt med henne. Och innan hon träffade L så hade hon sporadisk ”kontakt” med M. Allt finns sparat!
Det är mycket som finns "sparat". 😁
Avundsjuk är jag knappast!
Vem vill ha levt i destruktiva förhållanden i årtionden?
Vem vill åka på stryk?
Vem vill ha sina pojkvänner på kåken?
Vem vill ständigt vara under utredning av soc om man är lämplig att ta hand om sina barn?
Vem vill har kört bil påverkad och ha det i sitt register?
Vem vill ha alkoholproblem?
Vem vill vara utan nära vänner?
Vem vill ta kokain?
Vem vill ha en kriminell snubbe som har "ovänner"
Vem vill ha så många ovänner?
Vem vill vara så hatad?
Vem vill bli upptäkt med kokain i blodet som finns dokumenterade i polisregister.
Vem vill ha en pojkvän som har spöat mig så det rubriserades som mordförsök.
Vem vill ha en pojkvän som hotat grannar?
Vem vill vara utan sina barn?
Mm mm mm
Så jäkla avundsjuk är jag inte på JÖ 😉