Citat:
Ursprungligen postat av
aFvRenOndskA
Pga slarv från polisen ja, inget annat. Dessutom har hon tagit kokain förut. Men det kanske var en konspiration den gången också

Var det inte amfetamin hon hade i blodet?
Läste någonstans där hon skrivit att amfetamin och kokain var VÄLDIGT vanligt vid så kallad date-rape och det ställer jag mig tveksam till.
Visst man blir ju väldigt kåt av de substanserna men det motiverar ju syftet då ett eventuellt offer nyktrar till rejält.
Svårt att avgöra detta fall vad man ska tycka riktigt. Tycker Jenny framstår som rätt stabil i de videos jag sett med henne och finns ju faktiskt rätt märkliga saker som kommit fram i FUPen.
Men sen har hon ju betett sig ganska så märkligt vid tidigare tillfällen med psykisk ohälsa och nästan identiskt tillvägagångssätt.
Men fan, hennes tidigare beteende borde väl egentligen inte spela någon roll i detta ärende.
Hon verkar tillhöra en rätt så utsatt grupp som behandlas jävligt risigt av samhället generellt.
Hade hon varit en städad höginkomststagare eller släkting till någon politiker hade polismannen skakat galler i flera år.