Citat:
Just därför är det att största vikt att alla förundersökningar sköts objektivt och att rättsväsendet tar sig en funderare på syftet med offentlighetsprincipen, istället för allt detta underhållande av viktiga uppgifter och dokument, vilket bara skapar spekulationer från alla sidor. Det finns ju en enkel möjlighet att försöka få slut på denna cirkus; en ordentlig Fup som antingen leder till åtal eller en Fup i vilken det framgår varför den läggs ner. Finast vore ju om en (förhoppningsvis) objektiv rätt får fria eller fälla både polisen och JÖ så denna cirkus kan få ett stopp. Och nog borde en, om möjligt, objektiv åklagare starta upp en förundersökning om grovt tjänstefel från polisens sida. Hen lär få börja om helt från början och låta nya personer sköta förhör etc. Jag är nyfiken på SANNINGEN!
Håller med dig! Jag är den första att be JÖ om ursäkt om jag har fel. Mina misstankar går på indicier och att jag känner JÖ. Ser så mycket hon redan nu ljuger om på sociala medier.
Lider med alla som hon tidigare har försökt att sätta dit och har fått ärr för livet av att ha gett sig i lag med henne.
Polisen har inte skött detta rätt, mina funderingar från början på IG till JÖ var om polisen dömer henne för indicier. Att hon tidigare har upptäkts med kokain i blodet och uppenbarligen ljugit i polisförhör. Hon tidigare har fått ut från olika försäkringsbolag för olika saker.
Det gick inte att hålla ett sånt samtal på IG. Blev påhoppad och JÖ blev hotfull. Så då släppte jag alla hämningar och berätta vad jag visste. Komplettera även med dokument som påvisade att jag inte hittade på.
Mina funderingar med polisens agerade och maskade, är hon dömd på förhand pga indicier. Har hon haft den attityd och överlägsenhet, med inslag av hot som vi är ganska många som fått smakat på. Så kanske polisen ville klämma åt henne. Hon kan reta gallfeber på lik! Katastrof om polisen har agerat pga hennes attityd och deras tidigare möten med henne. Kan förstå som medmänniska men polis och åklagare SKA stå över det. Annars fallerar hela rättsystemet.
Spännande och få se hela fupen.