Citat:
Ursprungligen postat av
Fallskarmsjagare
Det kan jag tänka mig att du tycker.
Respekten för kollegorna var större än respekten för sin egen familj. Strypa sin fru är ju nöstan respektlöst. Han skulle planerat morden humanare och inte tänkt så mycket på sitt eget rykte.
Dummaste jag hört. Så nu är han huvudansvarig också.
Jag ska säga dig att det pekar betydligt mer mot en depressiv Hanna, djupt ångestfull och orolig för barn och som gått ner före i depression och inte vill leva.
Nån initierar, nån startar diskussionen.
Chefen vill inte uttala sig om varningstecken, hon finns knappt på kartan, hon talar inte ens om de sjuka barnen. Introvert.
Kontakt med den som har självmordslinjen?
Skrivsättet indikerar att det inte är Oskar vid datorn (punkt efter årtal). Födelsedag som skrivs korrekt i testamente är hennes bror men inte Oskars syster.
Beträffande den som ska ärva boken vet vederbörande inte ett dugg, så fjärran bortom skribenten.
Oskar verkar snarare ha en längre startsträcka gällande självmordstankar. Där ses det ambivalenta, sorgen sipprar igenom. Han ansöker professur i september.
Nåt har han beskrivit om hemsituation, det som inte fick hända, det hände..
Hon vill inte ändra texten förrän PT då skuldfrågan presenteras.
Undrar vad O har pratat om mer än djup oro för sjuka barn? Djupt deprimerad fru?
Båda har kunnat agera säger FuL. De är således uppe på benen och kan röra sig.
Det är två olika metoder som används gällande barnen.
Man behöver nog inte ens fundera på gemensamt och samförstånd när det kommer till PT.
Hanna ville dö. Full av läkemedel men verkar således ha misslyckats.
Vad skulle han göra menar du? Slängt henne över trappräcket?