Citat:
Ursprungligen postat av
Brain Damage
Jag har följt denna tråd i flera år nu. Postar i bland, det gorde jag mycket mer förut, nu inser jag att det inte är någon idé. Däremot läser jag det mesta och kollar upp nästan alla länkar, och tänk dig, det du själv hävdar ska ske, dvs styrka påståenden med länkar har aldrig hänt från er sida. Ni dräller med länkar, ja visst, som du med en kass Youtube som te säger ett skvatt annat än visar på din politiska åsikt.
Nej, ni har inte bevisat något sedan årtionden. Er teori om klimatkollapsen är lika obevisad nu som den varit genom hela tråden.
Min politiska åsikt? Den är lika närvarande i tråden som spöket Laban. Jag har röstat SD de senaste två valen för att jag...
1: I det första valet ansåg att problematiken ikring invandringen orsakar onödiga utgifter (och smärta) för Sverige, när samtidigt överpopulationen gör att de vi "räddar" i praktiken inte gör någon skillnad, globalt sett.
2: I det andra valet var det ungefär samma åsikter, om än ännu mer understödda av fakta och forskning, fast då hade mitt intresse börjat skifta mot miljön också. Miljöpartiet är dock idioter hela högen, så jag ansåg att det var en bortkastad röst att rösta på dem.
Idag, efter ungefär 5-6 år av läsande hundratals artiklar och, som du ser, ett genuint intresse av att klanka ner på klimatskeptiker pga. deras dåliga argument, så är min åsikt fast. Det krävs en förändring. Vetenskapen i sig är opartisk, precis som statistiken bakom invandrares brottslighet i Sverige.
Jag är glad att Flashbackare förstår att svensk media i praktiken ljuger och undanhåller information om invandringen, men jag är besviken på att de tar denna misstro mot media som ett bevis för att klimatförändringarna
också är falska. Då har man faktiskt inte lärt sig nånting om vad det faktiskt handlade om,
källkritik.
Varför det blev så populärt bland SD:are och Flashbackare att förneka just klimathotet vet jag inte, men lyckligtvis verkar samhället gå vidare utan er. Stora klimatprotester i 500 städer imorgon, Måndag. Ser fram emot att se Flashbackarnas åsikter om dessa.