2019-04-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Tror ni den lille mesungen är bög i Frans?

Fy FAN vad jag hatar Lisa. Vill bara skicka in en sån knytnäve i hennes giriga nylle. "Men mina baaaarn då?"

Bästa slutet på denna serien vore att Lisa och hennes äckliga bortskämda två ungar dog i en bilolycka.
Frans har kommit på hur han ska manipulera sina föräldrar så att han får göra det han vill. Lisa gör som alla kvinnor då de får fatt i en välfylld plånbok, spenderar den och slutar att arbeta. Hon är även noga att strö pengar över sina egna barn medans där finns några men är inte så noga med makens eget barn. Tycker det bästa vore en skilsmässa, helst före arvet, samt att hon och hennes dampungar hamnade i ett värstingsområde i en sliten trea där ungarna fick dela rum.
Citera
2019-04-09, 19:57
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Tänkte spont, Man har bara sett lisas syster (regina lund) men ingen mamma eller pappa eller har jag fel ?, Sedan herregud vad det börjar bli mer och mer påträngt, fåfängt, löjligt, löjligt,

Modern var ju med på Biancas student.
Citera
2019-04-09, 22:38
Medlem
fearreapers avatar
Men ej fadern
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Modern var ju med på Biancas student.
Citera
2019-04-09, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tycker det bästa vore en skilsmässa, helst före arvet, samt att hon och hennes dampungar hamnade i ett värstingsområde i en sliten trea där ungarna fick dela rum.

Precis! Det är den rätta medicinen åt alla såna subbor i verkligheten också. Det är ett öde jag önskar såna.

Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Men ej fadern

Det var han ju visst, har du sett programmet eller?
Senast redigerad av Fittarministern 2019-04-09 kl. 23:16.
Citera
2019-04-10, 01:18
Medlem
Bdonks avatar
Bianca var med mycket i förra programmet och det var trevligt att se såpass mycket av henne. Hon är verkligen en fin tjej som är trevlig att vila ögonen på. Härlig ålder på henne nu och hon är väl runt 18 år i avsnitten som går nu. Jättesöt tjej ju!
Citera
2019-04-10, 01:56
Medlem
Oddballs avatar
Manuset börjar bli lite väl svajigt nu med uppdykande farsor som dör i cancer, baltiska IVF-behandlingar och rektorns polyamorösa fru som pippar järnet med någon "Örjan" samtidigt som rektorn snidar fågelholkar...

Mitt blodtryck höjs rejält (vilket är bra eftersom jag har väldigt lågt annars) när vänsterhippien Lisa fladdrar runt och lär barnen att tjat lönar sig och att det är okej att bete sig som ett arsle. 70-talssminkning gjorde sig bäst på...70-talet.

Petra Mede låter precis sådär mekaniskt och monotont som uppläsningsprogram för Youtube-filmer brukar göra, fantastiskt att kunna låta så ocharmig! Som en kvinnlig variant av borgmästaren i Simpsons.

Fast allra värst är Nour El-Refais vidrigt gnälliga skånska. Skulle hellre lyssna på inspelade ljud av en motorsåg än att bli utsatt för att höra henne läsa en ljudbok. Hon gör sig bäst helt tyst - synd att hon missade stumfilmseran.
Citera
2019-04-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Manuset börjar bli lite väl svajigt nu med uppdykande farsor som dör i cancer, baltiska IVF-behandlingar och rektorns polyamorösa fru som pippar järnet med någon "Örjan" samtidigt som rektorn snidar fågelholkar...

Mitt blodtryck höjs rejält (vilket är bra eftersom jag har väldigt lågt annars) när vänsterhippien Lisa fladdrar runt och lär barnen att tjat lönar sig och att det är okej att bete sig som ett arsle. 70-talssminkning gjorde sig bäst på...70-talet.

Petra Mede låter precis sådär mekaniskt och monotont som uppläsningsprogram för Youtube-filmer brukar göra, fantastiskt att kunna låta så ocharmig! Som en kvinnlig variant av borgmästaren i Simpsons.

Fast allra värst är Nour El-Refais vidrigt gnälliga skånska. Skulle hellre lyssna på inspelade ljud av en motorsåg än att bli utsatt för att höra henne läsa en ljudbok. Hon gör sig bäst helt tyst - synd att hon missade stumfilmseran.

Du märker väl att det bara är kvinnor som du stör dig på....
Citera
2019-04-14, 01:28
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hey19
Du märker väl att det bara är kvinnor som du stör dig på....

...och? Ja, primärt så tycker jag de kvinnliga rollerna i serien är mer utflippade än de manliga, även om rektorn och den skallige ligger där och bubblar strax utanför prispallen.
Citera
2019-04-14, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
...och? Ja, primärt så tycker jag de kvinnliga rollerna i serien är mer utflippade än de manliga, även om rektorn och den skallige ligger där och bubblar strax utanför prispallen.

Okej....
Citera
2019-04-14, 20:03
Medlem
fearreapers avatar
Avsnitt 8 Patrik och Lisa försöker få barnen att hjälpa till mer hemma. Syskonen förhandlar med varandra för att slippa, vilket leder till en ny kris. Plötsligt vet alla om Lisas graviditet som skulle hållas hemlig. Bigge känner konkurrens från Simas mamma om sitt nya barnbarn. Hon söker tröst och finner en ny vän i Martins kollega Danny. Henrik och Katja försöker hitta en lösning på Williams längtan att komma bort från bonusfamiljen.

Avsnitt 9 Det ska bli namngivningsceremoni för Josef. Bigge känner sig trampad på tårna eftersom hon inte är tillfrågad att hjälpa till. Lisa och Patrik försöker hantera beslutet kring barnet i magen och har svårt att prata med varandra. Cannabisincidenten leder till turer på Mini-Maria för William och Eddie. William och Henrik börjar närma sig varandra igen

Avsnitt 10 Lisa och Patrik kan inte längre skjuta upp det oundvikliga beslutet. Patrik tar hjälp av Sima för att försöka förstå vad det skulle innebär att leva med ett barn med Downs syndrom och Lisa försöker landa i att hon inte känner som hon vill känna. Danny hittar en lösning på Martins och Bigges boendeproblem. William försöker passa in på herrmiddag hos Frans och Henrik kommer till undsättning.

Så ja, Vi får se vart det barkar.
Citera
2019-04-15, 15:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Vilket avsnitt alltså! Äntligen händer lite saker som för saker och ting framåt, herrejävlar.
Citera
2019-04-15, 17:46
Medlem
Ronilles avatar
Man bara älskar Petra Mede alltså. Hon var fantastisk i detta avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in