Citat:
Ursprungligen postat av
HoChiWin
Säger att al Gore inte är forskare(vilket han inte är) för att motbevisa ett argument, lite senare slänger han fram Bill Gates för att framhäva sitt argument...
Nu ljuger du. Inte om Al Gore såklart. Han är ingen forskare, och syftet med inlägget var att påpeka för idioter som klimatförnekarna i tråden
att det inte går att hänvisa till Al Gore i en klimatdebatt då han inte är forskare, och således inte har någon forskning som är "fel".
Jag gav sen kontext i hans uttalande och länkade till en video som förklarade bakgrunden av det, och vad han fick fel. Och det kallar du för trollande. Hah. Det är sanningen, och jag framförde den på ett effektivt sätt.
Angående Gates så försöker du försnilla sanningen här också. Någon gjorde påståendet "KOFJÄRTAR GÖR INGET!", och du........ du ställer dig på hans sida? Hahaha. Okej, okej. Mitt inlägg var i praktiken bara en källa för hans påstående, från en person som han kanske kände igen. Om du vill påstå att det har något att göra med mitt argument, som inte ens var mitt, utan en klimatförnekares påstående, då är du ful i huvudet.
Selektivt? Knappast. Jag har spenderat 2 timmar i tråden på att förklara klimatfenomen och böna och be folk att inte komma med lösa påståenden som de uppenbarligen inte förstår sig på. Det är inget mer än sunt förnuft, och om du blir irriterad på det får du gott lägga dig.