Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
announces plans betyder att det finns planer för att hindra global uppvärmning genom aerosoler. Planer. Futurum. Inte nu men kanske i framtiden.
Vilket betyder att strimmorna du idag ser inte är en del av Gates framtid planer. Vilket i sin tur betyder att strimmorna du ser är något helt annat. Som t.ex contrails.
Vidare kan man ju ta sig en funderare över följande text du citerar:
[i]No existing aircraft has the combination of altitude and payload capabilities required.[/I
Vet inte hur du tolkar det men för mig är ovan text tämligen självklar: Vi har idag inte flygplan som klarar av att lägga ut chemtrails.
Förstår inte om detta är något du har intalat dig, dvs att detta är naturligt. Men antar du är en av dom som vägrar inse när dom har fel.
Jag själv älskar allt som har med lärdom att göra, har jag fel om något så suger jag åt mig den korrekta infon.
Sen i detta fallet, så är det redan offentligt. Läste du inte? 2019 (!!!) Ska dom börja med detta, vi är 4 mån in. Varav strecken ja ser nu, VARJE DAG. Är samma streck som vart åren innan, som mina vänner pratat om men som ja bara skrattade åt.."vadå spraya himmlen"
Men jag hade fel, and i give credit where cred is due. Dvs till min vän.
Det vi istället borde diskutera är hur farligt det är att andas in metall partiklar, varje dag, varje år. Spännande att se alla cancer fall om 20-30 år.