2019-04-13, 12:55
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Jag menade att Reinfeldt öppnade portarna till massinvandringen med hjälp av MP, och att många redan före det förstod att det var en katastrof. Den riktigt omfattande massinvandringen startar med Reinfeldt med mellan 100 000-160 000 varje år sedan 2006.
Palme startade det hela 1975 men inte ens han ville ha detta fiasko, givetvis så var införandet av mångkultur ett fiasko men dagens situation är extrem.

Massinvandringen från MENA är lika misslyckad i hela väst-Europa vilket bevisar min ståndpunkt.
Jag ger dig delvis rätt, men fel om Reinfeldt.
Det han försökte göra var att triangulera problemen så att moderaterna kunde ta över det nya "folkhemmetbegreppet".
Något moderater inte ska göra.
De ska vara moderater och i Sverige ska en riktig moderat vara ha runt 10% väljarstöd om de står för sin ideologi.

Se denna:
https://youtu.be/senJ4F79whc
Citera
2019-04-13, 13:20
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Har hon rätt? Kan alla män anses vara våldtäktsmän och har alla män ett kollektivt ansvar för alla våldtäkter??
Alla vänster-kvinnor är i så fall ansvariga för Stalins, Maos, och Pol Pots utrensningar.

Måste vara svårt för henne att gå ut och träffa män? Inte för jag tror hon skulle klara av varken man eller barn.
Citera
2019-04-13, 13:25
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Alla vänster-kvinnor är i så fall ansvariga för Stalins, Maos, och Pol Pots utrensningar.

Måste vara svårt för henne att gå ut och träffa män? Inte för jag tror hon skulle klara av varken man eller barn.

Hon har redan man och barn (än sålänge).
Citera
2019-04-13, 13:32
Medlem
Jaifies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ja det är ju underförstått att det är "vita män" som Linda Snecker vill ska känna skuld. Invandrarna vet vi ju alla redan om att de är våldtäktsbenägna.

Nu har vi ett läge där svenskarna blir invaderade av främmande folk som våldtar svenska kvinnor i stor skala, att då som svensk kvinna peka finger mot svenska män för dessa brott är verkligen höjden av förljugenhet och förräderi.

Din teori skulle stämma om kvinnor som hon gifte sig med invandrarmän, men till syvende och sist gifter dom sig alltid med en vit svensk man.
Citera
2019-04-13, 13:41
Medlem
Krugerrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Hon har redan man och barn (än sålänge).
Hon blev gravid efter våldtäkten som hennes man begick mot henne och sen avbröt hon sin föräldrarledighet när riksdagen tog sommarlov. Lite märkliga omständigheter i hennes familjeförhållanden.
Citera
2019-04-13, 13:43
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaifie
Din teori skulle stämma om kvinnor som hon gifte sig med invandrarmän, men till syvende och sist gifter dom sig alltid med en vit svensk man.
Förvirrade vänsterkvinnor är de som löper störst risk för att fastna med en negerhane på halsen. Hur som helst så utagerar Linda Snecker den agenda hon har blivit indoktrinerad till, oavsett vad hon privat väljer. Vi vet alla att vänstermänniskor är hycklare som egentligen trivs bäst i vita bostadsområden, trots att de förespråkar mångkultur för andra.
Citera
2019-04-13, 14:00
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Hur som helst så utagerar Linda Snecker den agenda hon har blivit indoktrinerad till, oavsett vad hon privat väljer. Vi vet alla att vänstermänniskor är hycklare som egentligen trivs bäst i vita bostadsområden, trots att de förespråkar mångkultur för andra.
Det är väl ingen dålig gissning att hon i själva verket älskar män och är helt beroende av dem. Hyckleri är ordet.
Citera
2019-04-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag ger dig delvis rätt, men fel om Reinfeldt.
Det han försökte göra var att triangulera problemen så att moderaterna kunde ta över det nya "folkhemmetbegreppet".
Något moderater inte ska göra.
De ska vara moderater och i Sverige ska en riktig moderat vara ha runt 10% väljarstöd om de står för sin ideologi.

Se denna:
https://youtu.be/senJ4F79whc

Det Reinfeldt tekniskt sett försökte göra var ju att bryta ner välfärdsstaten och samtidigt skapa en underklass lämpliga för låglönearbete.
Vilken ideologi han stödjer sig på tar jag inte hänsyn till, han är fientlig mot det svenska folket. Han verkar inte riktigt frisk om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-04-13, 14:36
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det Reinfeldt tekniskt sett försökte göra var ju att bryta ner välfärdsstaten och samtidigt skapa en underklass lämpliga för låglönearbete.
Vilken ideologi han stödjer sig på tar jag inte hänsyn till, han är fientlig mot det svenska folket. Han verkar inte riktigt frisk om jag ska vara ärlig.

Nej inte frisk men ändå smart nog att få hela vänstern att driva igenom hans idéer.
Citera
2019-04-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej inte frisk men ändå smart nog att få hela vänstern att driva igenom hans idéer.

Ja det var smart av honom absolut men jag ser honom som en landsförrädare oavsett.
Citera
2019-04-13, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Generaliseringar är troligtvis helt nödvändiga för att strukturera omvärlden, vi kan inte se allt och alla som snöflingor. Men det är låg intelligens att inte förstå att det är generaliseringar, och vad det innebär.

Absolut. Generaliseringar är något vi gör hela tiden. Men att förbjuda och använda generaliseringar samtidigt är knappast något som kommer föra ditt samhälle framåt.
Citera
2019-04-13, 17:04
Medlem
Tack vare alla äckliga svartskallar som kvinnor känner så här. Med all jävla rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in