2019-04-12, 19:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monti garbi
Jag ser fortfarande inte vad invandring har med ett globalt terrorfenomen att göra?

Du ser heller inte att jag skrivit detta.

Citat:
"Speciellt snabbtänkt" du, det luktar passiv aggressivitet från ditt rum
nu förstår jag dina inlägg bättre, hej då.
.

Jaha du kör ständigt med halmgubbar och det enda du är snabb med är att bli ledsen i ögat när du kläs av.
Citera
2019-04-12, 19:04
Medlem
PK-befriads avatar
Hennes hjärna är ansatt av marxistviruset, som får folk att vilja riva ned, förstöra och se hela världen brinna. Det finns inget att se här gott folk, cirkulera.
Citera
2019-04-12, 19:08
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du ser heller inte att jag skrivit detta.

Omöjligt att dra några andra slutsatser, oavsett.

Citat:
Jaha du kör ständigt med halmgubbar och det enda du är snabb med är att bli ledsen i ögat när du kläs av.

Nej. Jag argumenterar aldrig med passivt aggressiva bara. Enkelt.
Senast redigerad av monti garbi 2019-04-12 kl. 19:11.
Citera
2019-04-12, 19:09
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej. Jag argumenterar aldrig med passivt aggressiva bara. Enkelt.

Och alla som säger emot dig klassificerar du som detta, enkel taktik men rätt barnsligt.
Citera
2019-04-12, 19:09
Medlem
BewilderedHulders avatar
Rök och speglar.
Trolleritrick! Trolololo!

Hon kan av ideologiska skäl inte komma närmare pudelns kärna - för tänk om människor upptäcker en annan ideologi som ligger strax till vänster om vänstern.

får man tumma lite på sanningen.
Citera
2019-04-12, 19:14
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Och alla som säger emot dig klassificerar du som detta, enkel taktik men rätt barnsligt.

När blev du alla?

Men lycka till med flaggviftandet, det går säkert fint.

.
Citera
2019-04-12, 19:17
Medlem
swimmingpools avatar
Vad fan menar hon.
Citera
2019-04-12, 19:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
När blev du alla?

Men lycka till med flaggviftandet, det går säkert fint.

.

Citat:
Nej.

Det verkar som du har havererat totalt nu, du får väl återkomma om du har något i sak att komma med, och invändingar emot dina egna fantasier kan du ta med dig själv.
Citera
2019-04-12, 19:22
Medlem
Sluta ge psykiskt instabila personer en plattform. Ignorera bara.
Citera
2019-04-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Som kvinna är man rätt körd om man inte betraktar varje man man träffar som en potentiell våldtäktsman. Om män känner sig kränkta av detta faktum skulle de kunna ta en titt på hur könsfördelningen ser ut i våldtäktsstatistiken. Då trillar det kanske ner en pollett – åtminstone hos de män som inte är helt efterblivna.

Absolut, om du med samma logik åsätter båda könen med ett attribut där det högsta medelvärdet definerar hela grupp; oavsett hur litet det är.

Ex. Tre av fyra sociopater är män, ett par procent av befolkningen är sociopater. Då är män sociopater, och kvinnor inte. Kristallklart!

Med den logiken kommer man fram till att kvinnor bara shopar, skvallrar, begår vab-bedrägerier, tar selfies, är allmänt ytliga mode och utseende fixerade, gärna har sex med ensamkommande, rökare, småväxta, svaga, går på teater och läser romaner, verbala, barnkära, gillar omsorgsyrken, dåliga på det spatsiala, lider av Münchhausen, aldrig genier, bekräftelse sökande och oförmögena att få orgasm.

Man får köpa paketet helt enkelt. Ta ansvar för vad ditt kön, igenomsnitt, gör relativt mer av.
Citera
2019-04-12, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Det enda riktiga svaret är givetvis nej respektive nej. Jag tar ansvar över mig själv genom att inte våldta kvinnor. Vad Anders, Achmed eller Xi gör är inte mitt problem.

Jag tycker generaliseringar bara är ett bevis på låg intelligens.

Generaliseringar är troligtvis helt nödvändiga för att strukturera omvärlden, vi kan inte se allt och alla som snöflingor. Men det är låg intelligens att inte förstå att det är generaliseringar, och vad det innebär.
Citera
2019-04-12, 19:44
Medlem
Vilken planet eller land lever denna människa på eller i? Nej! Andra män har lika lite ansvar för andra kriminella män som kvinnor har för sina sjuka systrar! Jobba lite bättre fackligt istället, se till att lagboken efterlevs av alla "kön" och undvik att ingå relationer med "stygga" män så blir allt bra. Det verkar ju inte kvinnor klara, dom klarar allt annat men här måste dom tydligen ha hjälp av det kön dom hatar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in