2019-04-03, 22:43
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillehand
Fick också pip ifrån helvetet mina första stick SIS Labs 300mg/ml test E. Nu några veckor in är det inga problem, kroppen vänjer sig.

Det är ju skönt att höra haha, som tur har jag inte sån grov pip utan mer bara jobbigt tryckande och när man sitter eller ligger så gör det lite ont.

Jag tror det handlar om att kroppen är ovan. Ser fram emot 3e sticket, då borde man kunna avgöra lite mer om det är ”ovant” eller den högdoserade oljan. I värsta fall beställer jag en 250mg/ml olja och testar.

Hur lång tid brukar det ta för er att känna av något från Test? Nu är jag bara 11 dagar in men tycker att jag är allmänt mer positiv, vi får se hur det utvecklas.
Citera
2019-04-06, 19:05
Medlem
lifesentences avatar
Tjena,

Tänkte kolla om jag kunde få lite åsikter på mina funderingar. 3e sticket är imorgon men min vänstra skinka är svullen efter mitt andra stick för 4 dagar sen, plus det är känsligt att röra.

Tycker ni att jag borde lägga beställning på en vanlig 250mg/ml olja och vänta typ 1-2 extra dagar med att sätta 3e sticket?

Det känns som det är något i den högdoserade oljan jag inte tål.. Ännu värre är att jag inte har kunnat träna ben på riktigt, gör ont när jag använder rumpan vilket suger för jag gillar att träna ben.

Vad skulle ni gjort?
Citera
2019-04-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Tjena,

Tänkte kolla om jag kunde få lite åsikter på mina funderingar. 3e sticket är imorgon men min vänstra skinka är svullen efter mitt andra stick för 4 dagar sen, plus det är känsligt att röra.

Tycker ni att jag borde lägga beställning på en vanlig 250mg/ml olja och vänta typ 1-2 extra dagar med att sätta 3e sticket?

Det känns som det är något i den högdoserade oljan jag inte tål.. Ännu värre är att jag inte har kunnat träna ben på riktigt, gör ont när jag använder rumpan vilket suger för jag gillar att träna ben.

Vad skulle ni gjort?
Kan bara säga att smärtan kommer vara mildare desto fler gånger du sätter i samma muskel. Dvs nu efter tredje sticket blir det mindre pip, femte sticket minimalt pip. Så var det för mig i alla fall. Nu har du satt i olika muskler hittills som jag förstår, så samma smärta var ju förväntat för båda sticken. Tycker du ska avvakta tills efter tredje eller femte sticket.
Citera
2019-04-06, 21:33
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:

Det här med en svullnad och känslig att vidröra är en varningssignal du bör ta på allvar. Låt den muskeln vila från injektioner helt tills detta är borta.

Om du ska beställa annat eller inte är svårt att svara på, som lillehanden skriver så kan pip avta med antalet stick men det kan också handla om något som du inte tål i oljan. Även om det är en broscience att högdoserat ger mer pip så är det oklart om det verkligen är sant eller bara en myt som uppkommit.

Ett alternativ till att beställa nytt är att dela upp injektionen i två stick på olika platser. Är det en möjlighet för dig?
Citera
2019-04-06, 22:47
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillehand
Kan bara säga att smärtan kommer vara mildare desto fler gånger du sätter i samma muskel. Dvs nu efter tredje sticket blir det mindre pip, femte sticket minimalt pip. Så var det för mig i alla fall. Nu har du satt i olika muskler hittills som jag förstår, så samma smärta var ju förväntat för båda sticken. Tycker du ska avvakta tills efter tredje eller femte sticket.

Jag tänkte också att efter 2a sticket i samma muskel skulle det göra mindre ont men överväger nu om det är värt att chansa när jag läst att många som kör samma olja fast normaldos får 0 pip. Det är ju självklart individuellt men ändå..

Kan sätta 1ml imorgon i höger glute, pipet är borta därifrån iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Det här med en svullnad och känslig att vidröra är en varningssignal du bör ta på allvar. Låt den muskeln vila från injektioner helt tills detta är borta.

Om du ska beställa annat eller inte är svårt att svara på, som lillehanden skriver så kan pip avta med antalet stick men det kan också handla om något som du inte tål i oljan. Även om det är en broscience att högdoserat ger mer pip så är det oklart om det verkligen är sant eller bara en myt som uppkommit.

Ett alternativ till att beställa nytt är att dela upp injektionen i två stick på olika platser. Är det en möjlighet för dig?

Jag blev förvånad över svullnaden, det hände inte förra sticket. Badade isvak och sprang lite innan jag märkte det men det borde inte påverka väll?

Läste någonstans att dom högdoserade oljorna ibland görs på en annan olja till skillnad från normaldos, något som vissa kunde vara mer känsliga för en andra.

Nu har jag satt mina två front på 1.5ml så imorgon planerade jag att köra 1ml, har inte pip i höger glute efter sticker för 10 dagar sen så skulle kunna sätta där.

Antingen så sätter jag 1ml av den oljan jag har imorgon och ser ifall pipet är mindre eller så skickar jag efter en ny olja och väntar två dagar extra. Är väldigt kluven..

(Hade dessutom hög puls i två dagar, runt 85-100 men bättre blodtryck en vanligt på ca 120/70)
Senast redigerad av lifesentence 2019-04-06 kl. 22:52.
Citera
2019-04-07, 21:25
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Jag tänkte också att efter 2a sticket i samma muskel skulle det göra mindre ont men överväger nu om det är värt att chansa när jag läst att många som kör samma olja fast normaldos får 0 pip. Det är ju självklart individuellt men ändå..

Kan sätta 1ml imorgon i höger glute, pipet är borta därifrån iallafall.

Jag blev förvånad över svullnaden, det hände inte förra sticket. Badade isvak och sprang lite innan jag märkte det men det borde inte påverka väll?

Läste någonstans att dom högdoserade oljorna ibland görs på en annan olja till skillnad från normaldos, något som vissa kunde vara mer känsliga för en andra.

Nu har jag satt mina två front på 1.5ml så imorgon planerade jag att köra 1ml, har inte pip i höger glute efter sticker för 10 dagar sen så skulle kunna sätta där.

Antingen så sätter jag 1ml av den oljan jag har imorgon och ser ifall pipet är mindre eller så skickar jag efter en ny olja och väntar två dagar extra. Är väldigt kluven..

(Hade dessutom hög puls i två dagar, runt 85-100 men bättre blodtryck en vanligt på ca 120/70)

Jag tror, med betoning på tror, inte att det är någon fara. Alltså vänta med att beställa mer och ha is i magen (istället för att bada i skiten, svinkallt ju!)

Att du inledningsvis får en förhöjd puls vid bruk av testosteron är väldigt vanligt och ganska ofarligt. Det du bör se upp med om den rusar iväg ordentligt för det kan givetvis innebära en ohälsosam påverkan på hjärtat i längden.
Citera
2019-04-07, 21:50
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Jag tror, med betoning på tror, inte att det är någon fara. Alltså vänta med att beställa mer och ha is i magen (istället för att bada i skiten, svinkallt ju!)

Att du inledningsvis får en förhöjd puls vid bruk av testosteron är väldigt vanligt och ganska ofarligt. Det du bör se upp med om den rusar iväg ordentligt för det kan givetvis innebära en ohälsosam påverkan på hjärtat i längden.

Mitt tidigare inlägg försvann tydligen..
Skönt att det inte är något skumt med pulsen, la märke till det för att jag alltid har ganska låg puls.

Jag tror jag har tagit det kloka beslutet att byta olja. Kontaktade säljaren och diskuterade lite, det vi kom fram till var att jag skulle tagit en normaldoserad olja till min första kur och att min kropp är helt ovan till allt, behöver inte ta upp allt.

Min glute är fortfarande svullen, tog en bild bakifrån idag och man ser faktist skillnaden ganska tydligt. Som tur är så jobbar det riktigt schyssta grabbar på företager som låter mig byta mina oanvända högdoserade mot normaldoserad, verkligen en life saver för mig.

Kommer att vänta med att sticka tills den nya oljan kommer, jag tror verkligen det är det bästa alternativet
Citera
2019-04-12, 11:04
Medlem
lifesentences avatar
Tjena,

Tack vare Ka*tenen så gick bytet riktigt smidigt och snabbt plus att jag sparade pengar och slapp beställa helt på nytt vilket jag uppskattar. Igår trillade oljan in på posten och var ivrig för att sätta 3e sticket, det landade på 1.4ml Test E så det borde bli ca 350mg Test. Sticket gick smidigt och idag dagen efter så har jag 0 pip what so ever, tacka gud för att jag bytte olja. Igår kändes det lite känsligt men körde ändå ett benpass utan problem.

Träning
Just nu så är jag i en hypertrofi zon med 15 reps och ca 45 sek vila. Har inte märkt några speciella styrkeökningar än men jag tycket att jag är aningen mer uthållig. Pumpen är helt okej ca 6/10, ibland kan jag får för grov pump och då har jag svårt att följa antalet reps vilket ibland kan vara jobbigt, dock händer detta av aas som på. Kommer skriva lite mer om träningsschema och vikter senare just nu är det inte intressant.

I dagsläget tränar jag på ett riktigt bra gym, det finns dock lite nackdelar som har fått mig att vilja byta till det lokala bb-gymmet. Där jag tränar just nu är det många som mirin och gillar att stirra, en del maskiner har ganska obekväm rörelse och helt enkelt passar bättre till 75+. Utöver det så har en kille i personalen något emot mig, inte för att jag sticket ut på något sett utan han gillar mig helt enkelt inte på grund av vart jag kommer ifrån. Märktes tydligt när jag skrev upp mig på gymmet. Tränar nästan alltid efter kl 22 nu för att undvika folk, innan det så kunde man få konstiga blickar av vissa i personalen som att man tex gjorde fel utförande på en övning. Jag är inte särskilt stor och jag är väldigt trevlig, skriker inte på gymmet och släpper sällan vikter.

Kost
Jag har haft lite svårt att få i mig alla mat denna vecka, ibland har man bara en känsla i kroppen som får en att må illa när man ser mat. Har iallafall ätit frukost, lunch, mellanmål, lunch, middag, försöker hitta lite nya rätter jag kan laga för att liva upp vardagen.

Kuren
Förutom allt tidigare strul så är jag nu på banan och det känns riktigt bra, jag är pipfri och pumpad på test. Mitt allmänna mående är ganska bra just nu, känner mig positivt inställd till det mesta och sover sov en stock vilket jag inte har på flera månader.

Tänkte beställa lite hcg i helgen och lägga in 250iu 2x veckan för att pungen ska slappna av lite.
Har ju också 20/50 Winstrol som jag gärna hade lagt in också.. Kanske kan köra det sida vid sida med Anavaret, kom göra med era åsikter om detta.

Om inget annat så hörs vi vid 4e sticket, peace.
Citera
2019-04-12, 11:59
Medlem
Äh skit i personalen och människor som ”stirrar”.

Var bara allmänt trevlig och le mycket. Tänk inte så mycket på det. Låter som du är lite små paranoid vilket aldrig leder till något sunt om det tar över tankeverksamheten för mycket.

Försök få i dig konturneligt med mat och kör hårt! Om det verkligen tar stopp att äta går det bra att ersätta den måltiden med en Shake av massa nyttiga kalorier så du orkar äta nästa måltid.

Mvh
Citera
2019-04-12, 12:52
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Äh skit i personalen och människor som ”stirrar”.

Var bara allmänt trevlig och le mycket. Tänk inte så mycket på det. Låter som du är lite små paranoid vilket aldrig leder till något sunt om det tar över tankeverksamheten för mycket.

Försök få i dig konturneligt med mat och kör hårt! Om det verkligen tar stopp att äta går det bra att ersätta den måltiden med en Shake av massa nyttiga kalorier så du orkar äta nästa måltid.

Mvh

Vill inte säga för specifikt var jag bor men har flyttat ganska högt upp i Sverige till en mindre stad. Därifrån jag kommer så har man en tydlig dialekt som får vissa här uppe att ryta till. På jobbintervjuer när jag kom hit brukade dom skämta om att intervjun va över när jag sa vart jag flyttat ifrån, roligt när det är skämt men allt för många som spelar pajas när dom hör en..
Citera
2019-04-14, 09:41
Medlem
lifesentences avatar
Hejsan ni som läser!

Tänkte dela med mig av lite tankar. Jag har sätt sarms cirkulera runt på internet ett tag men jag har alltid tänkt att om jag ska dopa mig så blir det såklart aas.

Nu när jag läser runt lite om sarms så blir jag sugen på att lägga in något i kuren, kanske innan anavaret eller samtidigt. Det jag har kollat på är s23, mk-677 eller yk-11. Dom här ska vara rätt bra på att lägga på massa, dessutom påstås det att dom inte har samma bieffekter som aas såsom håravfall och jobbigt för levern. Någon erfaren får gärna rekommendera en sarms till mig.

Tänkte igår på gymmet när jag pumpade upp brösten att jag skulle lägga upp före och efter bilder, detta lär jag göra ifall det är ett gäng som läser en bit in på kuren. Det är ju inte jätte roligt att bara läsa text och aldrig få se resultaten... Jag skulle också vara bekväm med att skicka ut bilder via pm till namn jag känner igen.

Kommer åka bort över påsken så då blir der vila, bada och en hel del mat. Kommer inte kunna ta med en kanyl i handbagage så förmodligen sätter jag ett stick innan jag åker samt tar 0.5mg adex.

Kom gärna med tips på vilken sarms!

Peace
Citera
2019-04-14, 14:47
Medlem
Har kört en dei sarms när jag ligger på cruise. Favoriterna är s-23 och Cardarine. Mellan 20-30 mg på båda. Det har gjort att jag inte har tappat så mycket mellan kurerna. Mvh Pfloyd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in