Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
"Fake News" - Donald Trump (MJ's Polare btw).
Om inte Fake News, så fram med papprena då? På byggena/konstruktionerna etc. Officiella papper, tack. Som Smallcombe plockat fram för att påvisa att James historia inte stämmer.
Här inne har vi känsloargumentsfolket "MJ erkänner att han sover med barn. Han är ett peddo". "Jag har en känsla att MJ har gjort detta". Inga bevis, men ändå en känsla som jag är helt beredd att acceptera på sätt och vis. Tex vet inte om ni tagit upp detta, men Mj's besatthet av Gamla så väl som unga, stämmer överens med den dömde pedofilen Jerry Sandusky's beteende och erkännande. Källa Michael har dockor på gamla och unga människor i Martin Bashmir dokumentären. Helt bisart och fick mig att skratta rakt ut faktiskt. Bästa är när han åker permobil för skojsskull, fyfan humor
Även om jag trots er "känsla", inte delar eran uppfattning helt, människan är tyvärr mer komplex än "Ja, det och det stämmer in på en pedofil-profil". Sen motpolen då? Det hängivna fanet X-files tex, som fortsätter kampen för MJ's svenska legacy med diverse argument/bevisning. Jag ställer mig fortfarande frågande dock. MJ med en aktiv karriär från säg 80 till 95, efter det gick det utför, enligt mig.
Konstant i rampljuset för pedofileri anklagelser, och hur knäpp och konstig han var.
Att då endast fem pojkar totalt, om jag tänker korrekt försökt mer eller mindre "seriöst", i domstolssammanhang få honom dömd, men misslyckats. Det är ju ett helt fenomenalt bra facit för en förövare som haft så mycket publicitet och en uppsjö av möjligheter att bli attackerad från alla möjliga håll och kanter.
Tillskillnad från Harvey vars media/tabloid närvaro varit nästintill obefintlig. Enda tills skandalen blossa ut, ala metoo. Ska erkänna att jag faktiskt inte ens visste vem Harvey var, men alla vet MJ, t.om generationer som inte ens var födda under hans storhetstid. Ändå är det över 80 kvinnor som hävdat att Harvey han gjort endel olämpliga saker, och igen fem stycken pojkar trots att MJ antagligen haft lika många barnmöten som Harvey haft kvinnomöten. Märkligt, måste jag säga.