Citat:
Ursprungligen postat av
vasniqueztamere
*grandios
Det finns rasister i hela världen. Vet inte varifrån du kommer men det spelar ingen roll. Nej, jag visste inte vad Jannica hade för personlighet på bröllopet men mitt första intryck var en 6:a. Jag förstår inte vad det är du ser med ansiktet. Har inget emot smarta tjejer eller roliga tjejer (men Miha är smart, och högutbildad) Jannica är dock barnslig, omogen och ohyfsad, inte smart och fräck.
Nu har vi det ganska trevligt ändå..efter att ha avklarat återhälsnings-riten där vi cooleriskt nosat & kissat i varandras ögon.
Hur ser en tias ansikte ut? om Jannika är en 6a?
Jannica är ju utbildat kulturarbetare (har läst på konstigt-fack kan vi kanske gissa?)
och att jobba med film/media klassar jag och många näst intressantast
(eftersom vanliga Svensson yrken är per definition tråkigt)
efter akademiker...det Magnus jobbar med dock
där är ju inget som imponerar då moraklockor spontan-tippar framåt & andra klockor släpper från vägg-fästen i ren tristess så att t.om Caroline Giertz ser spöken...när han tar mod till sig å återberättar om sin flummiga dag på kontoret..nä man ska vara forskare om man är akademiker som värdemätare för om akademiker=pågående ut-bildad
Vad sysslar Mia med om dagarna, du som vet att hon är välutbildad & inte barn & djurskötare?
Jannika har en ambitionsnivå att vara fräck, Miah visar ingenting alls, så i en bättre värd borde det varit svårt att som man ta henne under sina asgams-vingar som inte borde orka lyfta utan vidrigare