2019-04-10, 00:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
Fräscht med rasism insprängt i din narcissistiska gojja. Hennes hy är lätt gyllenbrun, inte gul, men jag syftade snarare på att den är väldigt fräsch. Ja, du verkar ha problem med feminina kvinnor då du kallar henne ”feminina mesen” om och om igen, jag föredrar iallafall hennes feminina röst framför en rökig whiskeyröst med bonnig dialekt på en tjej.
Varför är Jannica en tia då enligt dig och ditt 1,2,3,4-system?
För att hon 1. Kraxar som din morsa på morgonen? 2. Spottar snus som din farmor? 3. Osv
En Narr-cis-sist man kan man bara vara om man söker/kräver bekräftelse hos andra.
Min lustiga poäng var enbart att hade Jannica bettet sig som Miah hade du varit lyrisk över hennes utseende, och den bonniga dialekten hade varit charmig, som någon sa....dom sista bondmororna som feminismen inte rövat bort återfinns på landet, väldigt fräscht att dra gult kort och utvisa mig för rasism...om man inte kan tända på vissa fysiska eller kultur-arv hos olika folkgrupper pga av dess symboliska krock mot återgången till ett betendemässigt naturtillstånd..det är därför dom yttre egenskapernas mångfald blir ett hinder på vägen.

Allt jag sagt om Jannica är att ansiktet är en 10-poängare och att normal-vikten är en 10 poängare (symbal) övriga tillkortakommanden har jag inte kommenterat, nejdu...vad gäller rösten får den inte vara rakt igenom maskulin men heller inte är en toddlers-röst då detta också bör hälsosamt generera syntax error för självbevarelse-bedriften av pigmented noradrenergic locus coeruleus neurons...såtillvida inte det hon säger skulle vara lite fräckt som kompensation...mens du är bara gladare över att hon inte säger något fräckt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-10 kl. 01:02.
Citera
2019-04-10, 02:21
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jannika är för övrigt väldigt vacker tycker jag.
Hon har så otroligt fina ögon.

Jag håller fullständigt med dig, hon är tilltalande i allra högsta grad.

Det är f.ö någonting obehagligt med Niclas' blick, får känslan att innanför där finns en fullständigt bindgalen psykopat som längtar efter att komma ut och slippa spela jämställd och försöka vara überkorrekt i alla situationer. Om några år kommer Leif GW Persson (nu vägandes 275 kg) sitta och stånka fram sin arbetshypotes om "den tv-kände mannen i Årsta som låste in sin fru i potatiskällaren i 5 år". Sanna mina ord.
Citera
2019-04-10, 06:49
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skithuset
Jag går rejäla psykovibbar av det där inlägget.

Okej. Vad du tycker om andras inlägg eller om andra användare är dock inte ämnet för tråden. Du kanske skulle starta en sådan tråd så vi slipper skiten här.
Citera
2019-04-10, 07:13
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag håller fullständigt med dig, hon är tilltalande i allra högsta grad.

Det är f.ö någonting obehagligt med Niclas' blick, får känslan att innanför där finns en fullständigt bindgalen psykopat som längtar efter att komma ut och slippa spela jämställd och försöka vara überkorrekt i alla situationer. Om några år kommer Leif GW Persson (nu vägandes 275 kg) sitta och stånka fram sin arbetshypotes om "den tv-kände mannen i Årsta som låste in sin fru i potatiskällaren i 5 år". Sanna mina ord.

Verkligen. Han har redan visat vad han kan på den där paddle-planen eller vad det var. Och vid den livsviktiga fotbollsturneringen. Hur var det han sa sen? Något i stil med "jag har verkligen jobbat hårt med detta. Jag har till och med pratat med mina chefer om att de får ingripa om de känner att jag går för långt".

Nej, det där är inte bra. Det kommer väl märkas när de bägge ger sig in i familjelivet och Niclas tvingar iväg lilla hustrun till arbetet så fort hon återhämtat sig för att leva sin jämställda dröm.
Citera
2019-04-10, 09:58
Medlem
*grandios

Det finns rasister i hela världen. Vet inte varifrån du kommer men det spelar ingen roll. Nej, jag visste inte vad Jannica hade för personlighet på bröllopet men mitt första intryck var en 6:a. Jag förstår inte vad det är du ser med ansiktet. Har inget emot smarta tjejer eller roliga tjejer (men Miha är smart, och högutbildad) Jannica är dock barnslig, omogen och ohyfsad, inte smart och fräck.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
En Narr-cis-sist man kan man bara vara om man söker/kräver bekräftelse hos andra.
Min lustiga poäng var enbart att hade Jannica bettet sig som Miah hade du varit lyrisk över hennes utseende, och den bonniga dialekten hade varit charmig, som någon sa....dom sista bondmororna som feminismen inte rövat bort återfinns på landet, väldigt fräscht att dra gult kort och utvisa mig för rasism...om man inte kan tända på vissa fysiska eller kultur-arv hos olika folkgrupper pga av dess symboliska krock mot återgången till ett betendemässigt naturtillstånd..det är därför dom yttre egenskapernas mångfald blir ett hinder på vägen.

Allt jag sagt om Jannica är att ansiktet är en 10-poängare och att normal-vikten är en 10 poängare (symbal) övriga tillkortakommanden har jag inte kommenterat, nejdu...vad gäller rösten får den inte vara rakt igenom maskulin men heller inte är en toddlers-röst då detta också bör hälsosamt generera syntax error för självbevarelse-bedriften av pigmented noradrenergic locus coeruleus neurons...såtillvida inte det hon säger skulle vara lite fräckt som kompensation...mens du är bara gladare över att hon inte säger något fräckt
Citera
2019-04-10, 11:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
"den tv-kände mannen i Årsta som låste in sin fru i potatiskällaren i 5 år". Sanna mina ord.

Jag har bott i Årsta och faktiskt, just i den lägenheten ingick att man hade potatiskällare.
Hur visste du det? Att lägenheterna där har det.

Såg dock att Miha och Niclas lägenheter inte låg på den gatan jag bodde på.

Jo, Niclas med den stirriga blicken vid fotbollsmatch-tittande avslöjar en
obalanserad självbehärskning som kanske kan utgöra en potatiskällar-inlåsning-risk för Miha?
Citera
2019-04-10, 13:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
*grandios

Det finns rasister i hela världen. Vet inte varifrån du kommer men det spelar ingen roll. Nej, jag visste inte vad Jannica hade för personlighet på bröllopet men mitt första intryck var en 6:a. Jag förstår inte vad det är du ser med ansiktet. Har inget emot smarta tjejer eller roliga tjejer (men Miha är smart, och högutbildad) Jannica är dock barnslig, omogen och ohyfsad, inte smart och fräck.
Nu har vi det ganska trevligt ändå..efter att ha avklarat återhälsnings-riten där vi cooleriskt nosat & kissat i varandras ögon.

Hur ser en tias ansikte ut? om Jannika är en 6a?

Jannica är ju utbildat kulturarbetare (har läst på konstigt-fack kan vi kanske gissa?)
och att jobba med film/media klassar jag och många näst intressantast
(eftersom vanliga Svensson yrken är per definition tråkigt)
efter akademiker...det Magnus jobbar med dock
där är ju inget som imponerar då moraklockor spontan-tippar framåt & andra klockor släpper från vägg-fästen i ren tristess så att t.om Caroline Giertz ser spöken...när han tar mod till sig å återberättar om sin flummiga dag på kontoret..nä man ska vara forskare om man är akademiker som värdemätare för om akademiker=pågående ut-bildad

Vad sysslar Mia med om dagarna, du som vet att hon är välutbildad & inte barn & djurskötare?
Jannika har en ambitionsnivå att vara fräck, Miah visar ingenting alls, så i en bättre värd borde det varit svårt att som man ta henne under sina asgams-vingar som inte borde orka lyfta utan vidrigare
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-10 kl. 14:28.
Citera
2019-04-10, 16:35
Medlem
Varför har Miah varit så osynlig? Har det framkommit vad hon jobbar med eller vilka intressen hon har? Stämmer det verkligen att hon inte får äta sina mackor med sylt och jordnötssmör och att hon är tvungen att följa med och titta på fotboll?
Citera
2019-04-10, 16:40
Medlem
Hon har en ambitionsnivå att vara det kanske, ungefär som en ouppfostrad 14-åring har. Miha arbetar på ett bokförlag som literary agent, inget Svenssonjobb. Hon har en kandidat i statskunskap och en master i sustainable development. Du stämplar henne som korkad och ”ett barn” pga hennes etnicitet och kvinnlighet, ganska rasistiskt. Om Jannica jobbar med ”film” gissar jag att hon gick nåt år på högskolan i Dalarna och nu jobbar extra som assistent bakom kameran, om hon ens har ett jobb. Skitsamma, orkar inte tjafsa med dig om detta, vet inte ens varför jag bryr mig om att svara.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu har vi det ganska trevligt ändå..efter att ha avklarat återhälsnings-riten där vi cooleriskt nosat & kissat i varandras ögon.

Hur ser en tias ansikte ut? om Jannika är en 6a?

Jannica är ju utbildat kulturarbetare (har läst på konstigt-fack kan vi kanske gissa?)
och att jobba med film/media klassar jag och många näst intressantast
(eftersom vanliga Svensson yrken är per definition tråkigt)
efter akademiker...det Magnus jobbar med dock
där är ju inget som imponerar då moraklockor spontan-tippar framåt & andra klockor släpper från vägg-fästen i ren tristess så att t.om Caroline Giertz ser spöken...när han tar mod till sig å återberättar om sin flummiga dag på kontoret..nä man ska vara forskare om man är akademiker som värdemätare för om akademiker=pågående ut-bildad

Vad sysslar Mia med om dagarna, du som vet att hon är välutbildad & inte barn & djurskötare?
Jannika har en ambitionsnivå att vara fräck, Miah visar ingenting alls, så i en bättre värd borde det varit svårt att som man ta henne under sina asgams-vingar som inte borde orka lyfta utan vidrigare
Citera
2019-04-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Okej. Vad du tycker om andras inlägg eller om andra användare är dock inte ämnet för tråden. Du kanske skulle starta en sådan tråd så vi slipper skiten här.

Vad jag tycker om andras inlägg är definitivt relevant för ämnet i tråden. Vad du tycker om vad jag tycker om andras inlägg är också relevant. Så grattis till det.

Hatar man på random TV-personlighet och fantiserar ihop diverse dynga förtjänar det att pekas ut som dynga.
Citera
2019-04-10, 22:59
Medlem
KanskeAndas avatar
La ni också märke till deltagarnas ord? De hade varit här i tråden och läst inlägg för inlägg, kunde man förstå!
Citera
2019-04-10, 23:42
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag har bott i Årsta och faktiskt, just i den lägenheten ingick att man hade potatiskällare.
Hur visste du det?

Pga att jag, Hans Scheike och Hagamannen konsulterades när en manlig lokalpolitiker där inom Fi ville ljudisolera potatiskällaren och sätta dit krokar i taket som skulle hålla för en tjattrande potatissäck på 150 cm och 44 kg. Så kom jag i kontakt med dessa torty...f'låt "potatiskällare" i Årsta.

Vi ska faktiskt dit igen om två veckor, tydligen någon nygift snubbe som ruttnat ihop på kärringen som hade den makalösa uppstudsigheten att högljutt deklarera "maten är klar" samtidigt som snubben sitter och ser sitt älskade Djurgården missa en straff. Så nu har han beställt en totalt ljuddämpad "Fritzl-låda" till potatiskällaren för att lära henne en decennielång läxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in