Citat:
Ursprungligen postat av
vasniqueztamere
Jag tror att Malin egentligen hade kunnat bli kär i Daniel men hellre gömmer sig bakom sonen, hon är inte redo. Han är för övrigt den klokaste deltagaren av alla som varit med.
Danne går nog till historien som den som starkast cockblockat sig själv. När Malin berättar att hon bokat hotellrum för att "barnen är hemma, du vet..." *nudge nudge wink wink* så börjar han prata om hur mycket han gillar att bejaka sina feminina sidor...

(yeah, that'll get her juices flowing...)
Det kvittar väl nu, men jag tror att paret hade haft mycket större chans om de bara legat ett par gånger. Sex brukar föra folk närmare och Danne är nog hyfsad på att tillfredsställa; något har han väl snappat upp på sina manskurser (besides, hur kräsen kan Malin vara när hon inte fått något på över ett år...). Om Danne fått briljera med lite Raw man-Moves och tantragrepp så hade Malin kanske sett honom i ett nytt ljus. Kanske hade det t.o.m hjälpt henne att "get her Milf on", för oattraktiv är hon inte.
Tänkte ni förresten på hur passivt aggressiv Danne var mot sonen, när han beskrev sina egna barn? "mina barn är lite mer
självständiga och
fritänkande... vi träffas inte alls så ofta som ni..." Många värdeord som smögs in där!
När det gäller snygg-Jannica och Jöns Blund så gissar jag att de hade överjordiskt bra makeup-sex under hela resan. Kanske var det därför de hade lite svårt att släppa taget. Generellt sett är det alltid lite stötande med psykobrudar som beskriver sig som "eldiga", dock (att dramaqueena i största allmänhet är verkligen inte "eldigt", bara omoget).