Citat:
Ursprungligen postat av
hex27
Istället för att tänka till en liten gnutta valde du förutsägbart att spela kränkt(igen).
Du är lite som den där polaren, som går ut på krogen i ungefär lika stor utsträckning och med samma fyllnadsgrad som de andra kompisarna, men är den som precis alltid hamnar i bråk till skillnad från de andra som nästan aldrig lyckas göra det och som sedan frågar sig själv och alla andra varför i allsin dar alla muckar gräl med just honom jämt när han är ute.
Minsta gemensamma nämnaren var det.
Jag är jävligt trött på dina ständiga personangrepp och totalt substanslösa inlägg. Du bidrar inte på något sätt med argument för och emot att Sverige går mot en systemkollaps. Du är bara osaklig och oförskämd.
Du är hela tiden OT men jag tycker att inläggen är värdefulla för att de är symtomatiska för hur PK argumenterar. Ditt sätt att argumentera är mycket vanligt inom dysfunktionella offentliga verksamheter, medier och bland oseriösa politiker.
Jag ”spelar inte kränkt” – jag visar hur du och
Bill-N använder klassiska och lätt igenkännbara härskartekniker istället för sakargument. Läs mer om härskartekniker här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4rskarteknik
Det är lätt att förstå att verksamheter och medier som genomsyras av okunniga mobbartyper inte kan fungera – och resultatet ser vi tydligt i Sverige. Jag upprepar att det är
hex27-varelser som utgör själva grunden för det samhällsförfall som kommer att leda till systemkollaps om inget radikalt görs.
Citat:
Ursprungligen postat av
hex27
Du "glömde": "Skälet till att fängelser i Sverige är överfulla förklaras delvis med att straffen blivit hårdare och att både polisen och åklagare blivit mer effektiva."
Du ljuger dessutom hämningslöst. Polisen klarar upp procentuellt färre brott än någonsin. Att påstå att ”
både polisen och åklagare blivit mer effektiva” bevisar ÅTER att du är en okunnig idiot.